Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most nem jut eszembe semmi. Ha van konyved hozza akkor csak tartsd be a szerviz intervallumokat. Szelephezagra figyelj kulonosen. Nem lessz a gepeddel semmi baj meg 100 ezer utan sem. Olajat csereld surubben mint a konyv mond. Ne hagyd sokat allni, legalabb 2 hetente inditsd be telen. Ennyi. Ha eszembe jut valami tudatom veled.
Úgy lenne az igazi de a legtöbb háztartásból bosszantóan hiányzik a kip.gázelemző berendezés és így én is kénytelen vagyok a sz.teszterre és a keverékcsavarok/tűpozíciók gyári értékeire hagyatkozni.
És van velük esetleg valami szerviztapasztalat amire különösen figyelni kell?
Nekem egy 97-es van 72e km-rel, még elég friss az ismeretség mivel áprilisban vettem Hollandiából ahol már baromi régóta állt. (ez meg is látszik rajta, tizenéves alig kopott gumik vannak rajta, meg sok helyen vakrozsda és lerakódás hegyek voltak a karburátorokban, egyébként gyári mindene)
Köszi, megvan.
Köszönöm! Így agyalnom kell
Jaszikám:
Kuplung az csak bontatlan, üzemképesen van
szoknya magasság:40,5mm
csapszeg átm:20.00mm
dugó átmérő:58,7mm
Ábrus, itt egy jó kis retro Casio ócsón...
Hát akkor minden rendben lesz,Ti ketten megbírkóztok vele simán.
Már darabokban van, Pestám segítségével. Lent van nála.
Az nem jó. Te fogod javítani ugye?
más nyűg is van, sajna
Nem sikerült még csapágyat nézni a gépbe?
Szépjóestéket mindenkinek
Jaszi most nézek utána

Eddig pihi volt
Sikerült találni valamit?
A datum nem megy rendesen benne. Valamelyik napot kihagyja igy nem igazan akarom eladni. Ha jol emlekszem 5-ikerol 7-ikere ugrik.
Meg hat ara sincs. En valami 65 dollaret vettem.
A fossil kinalataban talan van meg.
Üdvözlet! Elvileg hhozzád lehet fordulni hardveres ügyben?
2 visszajaro vevonk van.
Apropó! Nincs valaki tag innen, aki konnyuk a17.Ker, vagy Gödöllő között-környékén lakna?