Ma pözsó napot tartottam, ez abból áll hogy a nap nagy része a karbantartásra van szánva.(kb. 4 havonta van ilyen ha nincs valami konkrét javítanivaló)
Ez áll:
- folyadékszintek, szűrők, csövek, bilincsek, elektromos csatlakozók és berendezések ellenőrzése
- karosszéria, alváz, kerekek, fékek, futómű alkatrészek állapotának szemrevételezése
- többszöri megemlékezés a tervezőcsapatról és édesanyjukról
Az eddig megtett közel 12e km alatt a jobb első ablak egyszeri sz&rakodásától eltekintve nem tudok semmi más hibát felróni neki, indul-megy-megáll és teszi a dolgát ahogy kell.
Beépítettem némi zajcsillapítást ide-oda, ahol a Francia mérnökök (vagy a gazdasági osztály piros filctolla) kissé alábecsülték a lehetőségeket de azt hiszem hogy ezen még tavasszal ha jobb idő lesz kicsit még dolgozni fogok. Az ajtókárpit cserének sem akarok addig nekiállni, mert egyrészt most csak letörném a műanyag patentok nagy részét, másrészt tervezek venni zajcsillapító lapokat és felragasztgatni a kényesebb helyekre.
Kelleni fog előbb-utóbb egy gyújtáskapcsoló betét mert ez már eléggé ki van kopva (gondolom nem szereti ha két távirányító és még két kiló kulcs himbálódzik rajta éveken keresztül) és lesz még némi rozsdafolt javítás tavasszal a bal hátsó küszöb végén.
Mikor a zárhídon támaszkodva elégedetten nézegettem hogy a motortérben sehol sincs olaj vagy bármi egyéb folyadék szivárgás, majd némileg letörölgetve a portól és összegyűjtött szalmától, kissé egykedvűen megállapítottam hogy ez a látvány a közelében sincs Sanya Omega a motorterének, ami jelenleg is a gyárival megegyező képet mutat. (bár egyből hozzá is tettem magamnak hogy amit a vásárlás után szépen rendbe hoztak majd a garázsba beállva ráhegesztették az ajtót az mitől lenne koszos és elhasznált )
Igen csak én nem tartozom bele a 3-4-5 milliós tételekbe! Hozzá teszem nem is akarok . Nekem a biztos kevés többet jelent mint a bizonytalan sok . Nálam a max idő amivel tartoztak az 1 honap volt . Egyszer sikerült belefognom a bizonytalan sokba de rájöttem az nem az én világom igy maradok a biztos szegényebb rétegnél.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lada/1200/lada_1200_2101-7444246
Ez áll:
- folyadékszintek, szűrők, csövek, bilincsek, elektromos csatlakozók és berendezések ellenőrzése
- karosszéria, alváz, kerekek, fékek, futómű alkatrészek állapotának szemrevételezése
- többszöri megemlékezés a tervezőcsapatról és édesanyjukról
Az eddig megtett közel 12e km alatt a jobb első ablak egyszeri sz&rakodásától eltekintve nem tudok semmi más hibát felróni neki, indul-megy-megáll és teszi a dolgát ahogy kell.
Beépítettem némi zajcsillapítást ide-oda, ahol a Francia mérnökök (vagy a gazdasági osztály piros filctolla) kissé alábecsülték a lehetőségeket de azt hiszem hogy ezen még tavasszal ha jobb idő lesz kicsit még dolgozni fogok. Az ajtókárpit cserének sem akarok addig nekiállni, mert egyrészt most csak letörném a műanyag patentok nagy részét, másrészt tervezek venni zajcsillapító lapokat és felragasztgatni a kényesebb helyekre.
Kelleni fog előbb-utóbb egy gyújtáskapcsoló betét mert ez már eléggé ki van kopva (gondolom nem szereti ha két távirányító és még két kiló kulcs himbálódzik rajta éveken keresztül) és lesz még némi rozsdafolt javítás tavasszal a bal hátsó küszöb végén.
Mikor a zárhídon támaszkodva elégedetten nézegettem hogy a motortérben sehol sincs olaj vagy bármi egyéb folyadék szivárgás, majd némileg letörölgetve a portól és összegyűjtött szalmától, kissé egykedvűen megállapítottam hogy ez a látvány a közelében sincs Sanya Omega a motorterének, ami jelenleg is a gyárival megegyező képet mutat. (bár egyből hozzá is tettem magamnak hogy amit a vásárlás után szépen rendbe hoztak majd a garázsba beállva ráhegesztették az ajtót az mitől lenne koszos és elhasznált
http://youtu.be/x-64CaD8GXw
ezzel a turbóval még a Bakosi Pisti motorját is lenyomja
Szasztok naplopók, ma még nem tankoztam szóval csak holnap kaptok a játékélményemről beszámolót
Nálunk meg ha lenne valami akkor az elsők között tudnátok meg.
http://findtheinvisiblecow.com...