Hát óccsó, mert pl. ilyen idős BMW-t kétennyiért se kapsz, de VW-t, de még Opelt se nagyon - na jó, Opelt igen, mert a C Vectra 2003-ban jött ki, de az sincs 1 alatt, B-t kapsz 500ér.
Mind2en tudjuk, hogy neked ez mekkora péz szóval 400 símán vállalható egy ekkora ilyen erős autóért, ha nincs szétrohadva.
Ill. az alkatrészt csak gondolom, egy jó havernek az ez előtti Alfa van, ahoz gombokért kap mindent.
Ha ilyent veszel, vegyél egy jó voltmérőt is, kelleni fog gyakran
Engem nem kérdezel?
Pedig ez nekem is teccett anno, na annyira nem, hogy pénzt is adjak érte ez negyedmilla km-el... hmmm, viszont kicsi péz, és az alkatrész is olcsó hozzá.
Ábrus! Téged kérdelek, mert az átlagostól kicsit eltérő autó látásmódod neked van, és minden vacakkal volt is már dolgod. link
Ez nagyon tetszik. (ez vagy ilyen) Az én véleményem, hogy minden autónál van olyan alkatrész ami drága, de a kopó alkatrészek általában ha másnem utángyártottan kb. egy árban vannak. minden más bontóból pótolható. ezt azért írom, mert aki eddig látta aztmondta, hoyg ezekhez drága az alkatrész.
Mind2en tudjuk, hogy neked ez mekkora péz
amúgymeg mérócsó... a Te csodaszedánodat is venni már 2 milláér. simán olcsók mán ezek. öreg kocsi
Ez jópofa... mé ilyen olcsók ezek? biztos nem véletlen..
Ott van a faluban, odamész, megalkucc a cigánnyal, vírítasz, és má hozod is el
Ha ilyent veszel, vegyél egy jó voltmérőt is, kelleni fog gyakran
._spark_distinctive_fix_ar-7401854
ez még ócsóbb is
https://www.youtube.com/watch?...
ez viszont igen: https://www.youtube.com/watch?...
Pedig ez nekem is teccett anno, na annyira nem, hogy pénzt is adjak érte
Ez nagyon tetszik. (ez vagy ilyen) Az én véleményem, hogy minden autónál van olyan alkatrész ami drága, de a kopó alkatrészek általában ha másnem utángyártottan kb. egy árban vannak. minden más bontóból pótolható. ezt azért írom, mert aki eddig látta aztmondta, hoyg ezekhez drága az alkatrész.