Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyesmire gondolsz?
Ez is most jött
Nos itt az ominózus videó... mint említettem elég fos minőség... de talán a lényeget ki lehet belőle bogozni...
Az hol van?
Mármint a hozzászólás
Olvastam egy régi hsz-t.
(hogy változik a világ és az emberek!)
Dehogy szégyen! Így jár aki sokat motorozik.
Andi 500-asa ugyanezt játszotta velem mikor itt járt. (kis híján motortolás lett belőle)
Rávettem öcsémet hogy csináljunk egy amatőr videót... Nagyon maszek mert telefonos!
Mindjárt felteszem valahova, és megmutatom. A videón látszik hogy megyünk, aztán egyszer csak leáll 1 henger aztán egy másik is majd megállunk (szélzajtól nem igen hallani a motor hangját, de hallani hogy próbálom felpörgetni de nem akarja a jót) aztán gyújtás le és fel... pumpál egy jó adagot, és utána szinte egyből beindul és onnantól megint minden faszagányos...
Megesik hogy az ac pumpa végében levő érintkező beég és nem mindig ad át és ezért néha megakad a benzinellátás. (én is cseréltem már a Frézin, meg majdnem mindenkinek megvolt már)
Ha műanyag fedél van az ac végén akkor azt levéve meg lehet nézni hogy mi a helyzet de ha régebbi fajta akkor egy rápréselt lemez van rajta ami nem szétszedhető.
Van még egy Omron márkájú relé (kis fekete kocka)a rendszerben ami szintén tönkremehet ha alá tud szivárogni a nedvesség de ez nem jellemző mivel Japán termék. (akkor szokott megdögleni ha már cserélték valami hasonlóra, ami mondjuk autó belterébe van tervezve és nem szigetelt háza van)
De általában a pumpa érintkezője b&szkodik.
1-2 helyen? pontosítanád?
Nézz a benzinszintre is !
Nem is mondom tegnap ,hogy jártam :
Reggel kb 10/l benzinnek kellett volna lenni a mociban. / fiam a kismotort onnan töltötte fel,amiről nem szólt./
Elindultam Sz. Mikire---mikor odaérek leállok a parkolóban
Indulnék tovább, nem indul csak kattog a pumpa.
Kifogyott a benzin mert a csap tartalékon maradt.
Pedig 48 év motorozás van mögöttem / Tiszta szégyen /
Értem.
Csak egyre gyanúsabb nekem a benzinpumpa, ugyanis újra produkálta azt a tünetet hogy menet közben először leáll 1 henger... aztán mégegy... akkor már ugye félre állok mert mi a faszt erőltessem... leállítottam a mocit, gyújtás le, és vissza, benzinpumpa pumpál, ismét le a gyújtás és vissza, megint pumpál egy kicsit... és láss csodát pöcc-röff!
Nyomásérzékelő a pumpába tudja hogy mennyit kell nyomni. és van 1 relé amibe kurva sok vezeték megy ott az ülés alatt hirtelen nem tudom a típusát
Azt meg tudja nekem mondani amúgy valaki hogy a benzinpumpát mi vezérli? Mi adja neki a jelet hogy épp pumpálni kell?
Nem, nekem még kevés van, csak a jobb karom fullos, meg 1-2 helyen van még
Jó kis videó! Van egy pár motor amit nem is ismerek pedig itt vagyok már egy pár éve! Szegény motoromat jól odavágtam annó! Pedig milyen szép volt!
A kiscsoportosokat

Értem. Tehát csak összébb nyomtam. Mondjuk logikus, hogy alul meg nem nyomom ki, hanem ott is van egy ütközése
Mivel 130 kg vagyok ezért állandóan a legkeményebben van. nekem jó megszoktam, az alatt mi van kérdezd a könnyű súlycsoportot
Nem lesz magasabb a segge, a teleszkóp kirúgási állapota állandó te csak a rúgót keményíted be azzal hogy összébb feszíted. amikor bemegy a teló akkor a keréktávolság megnő ezért kell figyelembe venni a láncfeszességet.
Az de fini És ha láttam ott eg yhátsó rugós tagot, megkérdem: Mit, és mennyire befolyásol, ha 1-ről 4-re állítottam a hátsó rugó előfeszítését. Azt tudom ugye, hogy keményebb lesz, de még sok minden változik gondolom. Pl nem kerül egymáshoz közelebb a két kerék? Illetve nem lesz magasabb a segge? Milyen lesz a menettulajdonsága?

ilyenek
Első teló szimering olaj csere, kormánycsapágy csere, 2 gumi csere, hátsó teló csere, himba csavarok csere tűgörgő pucolás 2 hét múlva lánc lánckerék, és féktárcsa cserék