Sanya vízhőfok mérő csak törött van feles de ha alkatrész kell belőle akkor azt is elküldöm ellenállás meg ilyenek, mechanikája jó csak a mutató tört le meg karcos. a többi cucc megvan
Mégse minden
Ami még lehet: ugyanott veszed bele a gyertyákat? Lehet, hogy valami xar hamisítvány, ki kéne próbálni másfajtával is...
Vagy: nem húzzátok túl a gyertyát? Láttam a töröttet a képeid közt... Megfeszíted, lesz benne pár mikro repedés, és át is üt nemsoká...
A túl nagy előgyujtás is szokta enni, de akkor csörög, és állitolag megnéztétek.
Minden át van nézve. A vezérlés mondjuk kicsit furcsa mer vagy előtte van egy picivel vagy mögötte. Egy láncszem átugrasztásával nem lehet pont jelre rakni. Nem tom miért. De szerelő aszonda nem ettől eszi a gyertyát.
1.
Az az áttétel rövidebb mint a gyári (ha jól emlékszem ádám 15-öst tett előre, én 17/45-tel használtam)
2.
A honda ford.számmérő kicsit többet mutat mint a valós érték (kalibrálni kellett volna de nehezen szántam rá magam, pedig egyszerű)
Ha megnézed tiltásnál felmegy 12e-fölé, pedig 11500-nál van a határ. (fzr f.mérővel ott is volt)
vegyél előre 17est vagy ha tudsz szerezni 18as lánckereket nem lesz Ádámosan sportos hanem Thomasosan túrás lesz. Nekem a kövi 17/44 lesz majd 16/46 helyett
Sanya vízhőfok mérő csak törött van feles de ha alkatrész kell belőle akkor azt is elküldöm ellenállás meg ilyenek, mechanikája jó csak a mutató tört le meg karcos. a többi cucc megvan
Ami még lehet: ugyanott veszed bele a gyertyákat? Lehet, hogy valami xar hamisítvány, ki kéne próbálni másfajtával is...
Vagy: nem húzzátok túl a gyertyát? Láttam a töröttet a képeid közt... Megfeszíted, lesz benne pár mikro repedés, és át is üt nemsoká...
A túl nagy előgyujtás is szokta enni, de akkor csörög, és állitolag megnéztétek.
Minden át van nézve. A vezérlés mondjuk kicsit furcsa mer vagy előtte van egy picivel vagy mögötte. Egy láncszem átugrasztásával nem lehet pont jelre rakni. Nem tom miért. De szerelő aszonda nem ettől eszi a gyertyát.
Egyébként 250-ért lehet vinni.Végeztem vele.
Ilyenkor van amikor azt mondjuk:ennyi
Lehet újra kezdeni, a hiba forrás keresést
Az az áttétel rövidebb mint a gyári (ha jól emlékszem ádám 15-öst tett előre, én 17/45-tel használtam)
2.
A honda ford.számmérő kicsit többet mutat mint a valós érték (kalibrálni kellett volna de nehezen szántam rá magam, pedig egyszerű)
Ha megnézed tiltásnál felmegy 12e-fölé, pedig 11500-nál van a határ. (fzr f.mérővel ott is volt)