Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor fogadj szót neki és üvegeld meg valami forgalom és rendőrmentes szakaszon, akkor fog igazán szépen dorombolni. (persze hogy nem kormos a dob vége, szerintem el sem jut a könyökökön túlra )
Van valamikor szabad 3 orád?
A mai népek nem tudják, mi ez. 94-ben nagy flash lett volna ilyen mobiltok, csak az akkori telók nehezen fértek volna bele
kapd szét szelepfedél le és neki kell állni a méréseknek kb 3 ó alatt megvan.
Én holnap kikapom ez első hátsó futóművet elöl telószimering féktárcsa csere hátul lánc lánckerék féktárcsa csere. Nincs kedvem de meg kell csinálni
Ebben az árkategóriában mindegyiknek van valami baja.Nem tudom mit tegyek de ha elcserélném vagy eladnám lehet arra is ugyanigy kell költeni.Ezt kellene rendberakni!
Az fzr-t 650 euroért vettem + 130 eurot költöttem rá eddig.
megjött csájnából a telefontok.
szerintem qvajó 400 Ft-ért meg főleg
Nekem ez tökéletes lenne,mármint az fzr.Csak menne már jol egyszer!Nem megbizhato,mert ha egy hétig nincs beinditva akkor már nem is fog mert beköpi a gyertyát.
Szerintem ádám körbe fog ugrálni hogy mekkora király vagy hogy ilyened lesz.
Okos dolog egyébként de eléggé más mint az fzr. Attól függ hogy mit szeretnél és persze hogy mennyiért vetted az fzr-t. (csak meg kéne mérni azokat a szelephézagokat mert fenemód segítőkésznek tűnik az a szerelő)
1600 ? ez pl. 1200 EUR, és nekem nagyon tetszik
Csakhogy én ott voltam amikor csinálták. (volt kollégám a forgalmazó)
Ábrus segítségével gatyába lett rázva a Frézim. Gyertyacsere,karbipucolás,és kb több órányi káromkodás,munka mellett nem egyszerű. Reggel van két órám,este pedigkb másfél. Így nhezen készült el,és sokszor beszéltem hülyeségeket,eladom ezt a szart,meg ilyeneket. Szerencsére nem volt nagy Baja,és ezt már Ábrus az elején is megmondta. Igaza volt mint mindig.


Köszönet érte,de már annyival tartozok neki..... Szóval nem csak a szerelési segítség miatt,hanem mindig lelket ver az emberbe.
csakmert anno úgy vitted oda, hogy nem megy.
namost én mint tökhülye motorhoz tudom, hogy kompresszió méréssel kell kezdeni, szelep ellenőrzéssel kell folytatni.Ezután lehet bármit is tekergetni, állítgatni. Mo-on drága nagyon a motor átírás. Lehet hengerfej felújítással, vagy méginkább blokkcserével jobban járnál.
A történet ugy pontos,hogy ö csak szerelö ennél a bontos cégnél ami amugy egy rohadt nagy autobonto,de egy éve van egy motorbonto részlege is.amig vártam...elmesélte hogy ha akarom megveszik a gépemet,mert ha hengerfejes akkor sokban lessz.Adnak erte 600 eurot de csak beszámolják ha veszek tölük egy motort,mert Németböl hordják katyóra.Mutatott egy honda pacific-et Amcsi model 90 es.1600 euro.tehát hozok 1000-et es az enyém.
oké.
szeptemberbe kis másikmelót is jó lenne máá indítni ám
gyertek, szóljál majd. de rendes időbe gyertek, mert nekünk a házban nincs hely. Kertbenlévős idő kell legyen a rendes vendéglátáshoz.
Nem szerencsére. Én is ezen a pályaudvaron dolgozom.

Szegény ember! Tök jó arc. Ma reggel műtötték a medencecsont töréssel,eltört egy rakás bordája,megsérült a mája,lépe,szóval van baj.

Mától lennék szabin,de be kellett menni dolgozni,és még holnap is a Robit helyettesíteni. De nem gond,csak legyen jobban.
Ugyanaz a motorszerelö,mondtam hogy szétszedtem én is,megragasztottam a membránokat,összeraktam a karbit de nem megy jol.erre ö "hozd be és megnézzük"Bevittem és mondom mikor jöjjek érte?Gondolom unatkozott mert azt mondta ha van idöm várjam meg.Na ezért irtam többesszámban,hogy "csináltuk"
Tegnap este leadtuk az albit, meg haza is jöttünk. Átpakoltunk, kész még nincs, de nem sok van vissza, majd szeptemberben folyt. köv.
Most nálunk Körös Toroki Napok, jövő 7en utolérem magam az itthoni dolgokkal, pénteken meg elindulok az Adriára. 20-a után meg elmegyünk a családdal is pár napra valami tengerszerűhöz, az még nincs eldöntve, meg debrecenbe is, de az már szept. eleje lesz (de arról még beszélünk)
Hű azt ha te tudnád.
Èste elvagyol fáradva? Mèg mindig felújítol?
Mitől vagy így elfáradva?