megyén belül hol laksz? Szoktál pénzér is "Robogók javításával,átépítésével foglakoztam/foglalkozom néha"-el foglalkozni?
Van némi nemű lom itthon, (MBK Booster, Rieju RR50) Ha az elmúlt 2 évben nem sikerült rá időt keríteni, ezután sem gondolom, hogy sikerülne. Keresek valakit aki szívesen, és nem extrém pénzekért rendbe tenné.
Vaaa gondolom nem olyan anyagról van szó mint amit én képzeltem elsőre.. Vagy mint amitől képzeltem elsőre... de egye fene.. Arra gondoltam Uraim hogy Szeptemberben össze kellene hozni egy borzasztónagy Yamahás Találkozót. Kissebb motorozgatásokkal nagyobb beszélgetésekkel.... csak úgy random.. egymás vasait meglesegetni -.- ilyenek... Valaki benne lenne ebben?
2K-s folyékony fólia helyett a teraszra jó lehet a bitumenes lap is? nájlon + bitumen. az elég jól szigetel, nem?
csakmert 3 tekercs bitumenes papír elég rá bőven, még ki is marad.
az 17 e Ft.
a 2K-s folyékony fólia, meg 70 e Ft.
Nem jól látod a dolgot.
Valóban nem sokat mentem vele de nem is sokat szereltem. Azok amik voltak arra én nem mondanám hogy komoly dolgok lennének. (a legmélyebb talán a szelephézag beállítás vagy a kormánycsapágy csere volt volt)
Itt nem volt blokkszétszedés, vázig lebontás, villamos rendszer szétszedés vagy futómű átépítés, szóval ez az én mércémmel laza karbantartásnak minősül.
Régebben akartam csinálni ilyet, meg is volt hozzá minden (Ford 2,0 V6 blokkal és automata váltóval, hátsó híddal) de utánajárva a forgalomba helyezésnek beláttam hogy ez nem az az ország.
Van némi nemű lom itthon, (MBK Booster, Rieju RR50) Ha az elmúlt 2 évben nem sikerült rá időt keríteni, ezután sem gondolom, hogy sikerülne. Keresek valakit aki szívesen, és nem extrém pénzekért rendbe tenné.
2K-s folyékony fólia helyett a teraszra jó lehet a bitumenes lap is?
csakmert 3 tekercs bitumenes papír elég rá bőven, még ki is marad.
az 17 e Ft.
a 2K-s folyékony fólia, meg 70 e Ft.
feljöttem, mert meg lehet odalenn zeberedni ebben a melegben
még most jön a falazás.
mekkora, hogy csúszás után megakadt a patkában, oszt hooppááá..
már át is fordult. Hálisten Sipos Úrnak nem let baja.
érdekelne 400-as vagy 500-as fzr 35kw vagy alatti pappírokkal
250-es nem kell
Valóban nem sokat mentem vele de nem is sokat szereltem. Azok amik voltak arra én nem mondanám hogy komoly dolgok lennének. (a legmélyebb talán a szelephézag beállítás vagy a kormánycsapágy csere volt volt)
Itt nem volt blokkszétszedés, vázig lebontás, villamos rendszer szétszedés vagy futómű átépítés, szóval ez az én mércémmel laza karbantartásnak minősül.
Nekem egy 200 lovas honda mocim lenne ,ha lehetne -vagyis ha nem ilyen a KPM hozzáállása.
Rólad pont nem feltételeztem