Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Érdekel valakit pályaidomszett? 2 db van. van 1 gyári plexim,41-es csizma dobozban szinte új,44es szinte új,egybe bőr Arlen ness ruha picit kopott horzsolt de nem lyukas...
igen olyan mintha lüktetne szerintem tárcsa meg sérült csak modom meg kérdezem mi a vélemény.

Es meg olyan kérdésem volna hol tudok be szerezni kormány stabilizátort?
Pumpál/lüktet a fékkar? Tárcsa nem hajlott meg valamitől?
Sziasztok olyan kérdésem volna hogy rég nem volt használva a motor és az első fék mikor be húzóm nagyon rángat az mi lehet a baj ? Előre is koszzi
Így jó, ahogy leírtad. A kiegyenlítő tartály tetején betöltöd a folyadékot, amikor már nem fér bele több, beindítod, járatod, és ahogy fogy töltöd utána. Kidolgozza a levegőt.
Köszönöm még egyszer Adee a jó válaszokat megfogadom.
Még lenne kérdésem ha lehet?!

1.-vízpumpát nem bántanám
2.-a vízpumpa előtt a két cső rámegy és úgy engedném le a deszt vízet
3.-és vissza tenném előtte átmosatnám le engedném és feltölteném 50/50 arányban keverékkel?

Feltöltésnél mire figyeljek hogyan légtelenítsek ha jó így?
Ez nem pont annak a modellnek a topikja. Ha tudsz angolul, Itt a 46. oldal aljától le van írva. A vízpumpához vidd el a gumigyűrűt egy csapágyboltba, kb 50Ft-ért kapsz hozzá egy újat. A vízpumpa csavarjait 7!Nm-el kell meghúzni(ne tépd agyon). Fagyállót akkor is tegyél bele, ha csak nyáron használod, ken, korrózió ellen véd. Rózsaszín alubarát fagyálló jó bele.
Üdv mindenkinek!
A segitségeteket szeretném kérni, nem tudom, hogy jó helyre írtam a kérdésemet.
Nekem egy Yamaha aerox-om van és azon szeretném a hűtőfolyadékot szakszerűen lecserélni?
Hogyan van a menete?
Mit érdemes cserélni?
Mit kell nézni?
Lehet csak deszt. vízzel feltölteni mert én csak jó időben használom és a tárolás során sem megy le a hőmérséklet 10 C alá?
Milyen fagyállót érdemes venni azt tudom, hogy keverni kell 50/50 arányban desztilált vízzel.

Válaszokat előre KÖSZÖNÖM.
Sziasztok,
Használtan vett motorom pár nap használat után tönkrement. Nincs mit tenni, jól benyeltem a vételt. A blokkja ment gajjra, letépte a hengerfalat az egyes henger. Az egész blokkot cserélni kell, mert ez nem javítható hiba.
Tudna valaki ajánlani blokkot, vagy helyet ahonnan lehet szerezni? 2002-es évjárat
Váltóhiba. A kapcsolókörmök, illetve a hornyok élei el vannak kopva. V áltó megbontásával jár.
Sziasztok olyan problémám lenne hogy kettesbe 6 ezer fordulat korul ugrik egyet a motor mi lehet a baj és a javítása menyire nehéz?
Hali.
Nem tudtok olyan boltot, ahol olajleeresztő csavar gyorsan beszerezhető? 2000-es r6. Kösz.
köszönöm a választ!
Szia. Az első lánckerék maradt az eredeti,a hátsó lett 48-asra cserélve.Most mit mondjak,ma hoztam haza a szerelőtől. Nem mertem brutál húzni neki a hideg aszfalt miatt,de így sokkal erőszakosabban gyorsul.
Szia! Csak érdeklődés képp kérdezném hogy mit produkált a motor a nagyobb lánckeréktől? és elől maradt-e a gyári vagy azt is változtattad?
Sziasztok. Eladó egy 50 fogas, 6000km-ert futott, JTR 1871-50-es lánckerék. Nálam YZF R6-os Yamahán volt. Ár megeggyezés szerint. Akinek felkeltette a figyelmét, ezen a számon elér. 0630/354-03-34. Beke Csaba
Akle,

Igen, ez egy febr 12.-i ajánlat, ami febr.13.-án egy szerencsés motoros motorjába bele is kerül.

Ez egy másik ajánlat, ami azért szükséges, hogy az elkészült végterméket beszereljük egy motorba újra leellenőrizve, nem történ-e valami hiba. Ennyi.

A két ajánlat két különböző dolog.
nandiweb
[15688] február 12. 13:36
Hi!

Érdemes felnézni facebookon a tesztmotor.hu vagy Pala55 oldalára:

Jó üzlet! wink hangulatjel Palatinus Attila Stuntrider mondja:
"Kinek van 2003-2005-ös Yamaha R6-osa?
Gyorsváltó teszthez kellene a HealTech Electronics-nak pár napra. Természetesen a gyorsváltó benne marad a tulajdonos motorjába cserébe a segítségért!"
válasz erre
Na ezt a 7en kipróbálom...! Már csak az lesz a kérdés ha így jó lesz,miért kell ezt így megoldani !? Mert ez így nem normális dolog... ! :/
Nem vészes, a tankot le kell szedni, a levegőszűrőházról és a blokkról lehúztuk a csövet, vettünk 1 méter gumicsövet, amit nagy ívben hajtottunk meg nehogy letörje a blokkon levő csonkot, az aksi tartó alatt hoztuk el és a hátsólábtartó környékére vezettük ki pár gyors kötegelővel rögzítettük, de nem az utaslábára irányítottuk. Ha egyedül csinálod talán a tankról a csövet meg a csatit lehúzni lesz a legnehezebb de valahogy ki kell támasztani, és megoldható.
Ha közelebb lennétek :)
Helló mindenki! Van vakakinek sportdob tartó rugólya eladó?
rugotest 3,5cm kampokkal 6-6,5cm....
Na,ez jó hír ! :) Nekem sztenderen van még a szervizelés,de ezt ki fogom próbálni én is,kíváncsi vok...!
Amúgy nagy meló? Egyedül szted neki álljak?
Helló! Kivezettük a kartell gáz csövet és megszűnt a jelenség!Most szombaton meg bontjuk és megnézzük a lapkákat is, kíváncsi leszek mit mutat, utána csinálunk egy kompresszió mérést és egy karbi szinkront(mert az első eredmény nem volt valami jó). Neked megoldódott a problémád?Ha valamiben tudok segíteni jelezd.