Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hiflofiltro HF303 1800Ft körül van. Olajból meg mindenki másra esküszik. Én Castrol power1 10w50-el használtam. A motult megette.
Tud e valaki segíteni abba hogy milyen olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, vegyek 2001-es R6-ba? Márka, fajta, típus,? Előre is köszi!
végig kell mérni, pl közös test pontokat stb stb
Sziasztok!
Hozzáértők,szerelők véleményére,tanácsára lennék kíváncsi!
Adott egy 2000-es évj. R6,2004-es blokkal,(karbival,2000-es elektronikával).Kettő darab problémám lenne vele:
1.-Ha a fordulat eléri a 8ezret a mutató hirtelen kileng 12ezerig és a kettő között ingadozik,8 alatt semmi baja.Mit lehet vele csinálni,van e esetleg vmi jeladó,amit cserélni kellene,lehet e állítani,hol található?
2.-Amikor felkapcsolom a világítást elmegy a műszerfal,csak az üres- és az index visszajelző működik!
Próbáltam másik műszerfallal,ugyan az az eredmény,óra kipipálva,biztosítékok,relék jók!

Válaszokat előre is köszönöm!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ez felejtős,mert ez is el van repedve!Tudom,mert az enyém :)
Am ha utánna jársz egy kicsit kb. 60-70ezerből megtudod javítani.Újra kell perselyezni(mind a 4-et)+ új gyűrűk kellenek!
41 es. A talp hossza 29cm
Méret?
Sziasztok,
Használtan vett motorom pár nap használat után tönkrement. Nincs mit tenni, jól benyeltem a vételt. A blokkja ment gajjra, letépte a hengerfalat az egyes henger. Az egész blokkot cserélni kell, mert ez nem javítható hiba.
Tudna valaki ajánlani blokkot, vagy helyet ahonnan lehet szerezni? 2002-es évjárat
Köszönök előre is minden segítséget
Ha jó világít, ha kezdődő szakadás van akkor megadja magát, elméletben. De valaki pontosít, ha nem egészen így van, ilyet még elméletben láttam csak :)
Meg tudják tekercselni, de kérdéses, hogy meddig bírja a "meleg" és az olaj miatt.
18000 a csizma. Dobozában ahogy kell! sajnos rám kicsi lett
Köszönöm a segítséget, amint haza megyek, majd rámérek ezekre. 2 kérdés merül fel. Ha az izzókat rákötöm akkor honnan tudom hogy jó-e? Illetve ha kiderül hogy rossz a tekercs, akkor újat kéne venni, vagy meg tudják rendesen tekercselni valahol itthon is? Előre is köszi!
14,2V megvan alapjáraton is nekem.
A generátort ha lehúzod a fesz. szabályzóról akkor a 3 fázis között mérhetsz feszültséget is, de ezt már váltóba mérd. Pontos adatot nem tudok de 50 és 100 között kell lennie valahol fordulaton, alapjáraton meg olyan 20V meg kell lennie, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a 3 feszültségnek hasonlónak kell lenni-e. Ha eltérés van akkor az a tekercs rossz, feltéve, hogy a generátorban van a hiba.
Az Adee verzióját is érdemes kipróbálni, ha ezzel nem jön elő semmi, mert így nincs rajta terhelés.
A tekercseket izzóval is nézzétek meg. Ne csak ellenállásra, mert az csalóka lehet. Két 12V 21W-os vagy annál nagyobb izzót kapcsolj sorba, és rakd rá a tekercs kapcsaira. Természetesen járó motornál, a fesszabályzót lehúzva.
Ezer köszönet!
Már néztem, de nem emlékszem :D holnap rámérek :)
Esetleg meg tudnád mérni, hogy neked mennyi alapjáraton a fesz? Eléggé kíváncsi lennék. Úgy is néha be kell pöccenteni, hagy búgjon...
Ha jól emlékszem, akkor kb 12 körülre. Remélem nem rossz, mert egy kb 7 hónapos Yuasa...
Az aksid nem rossz? Indítózás közbe mennyire esik le a fesz?
3-5 közt meg is van, viszont sokat használom vársoban, még munkába is azzal járok. Munkatársam egy 600rr-el teszi ugyan ezt, és nekem töltenem kell az aksit kb 2 hetente, neki nem. Rámértünk, az övé alapjáratom 14,2 az enyém 13,4. Akkor ezek szerint ez normális?
Az még nem feltétlen jelent problémát, ha nincs alapjáraton elég töltés, de 3-5 körül meg kéne lenni a 14,4V-nak
Esetleg valami magyarázat?
Felmágnesezni sehova....
Sziasztok, sajnos generátor problémám van. A tekercset kimértük, jónak tűnik, gyári érték intervallumban van. Ennek ellenére csak 2-3 ezer közt kezd el rendesen tölteni (14,0 V). Hallottam valahol, hogy a forgó mágnes elveszti egy idő után a töltöttségét. Mennyire reális ez? Esetleg valakinek tipp hogy hova küldjem felmágnesezni? Köszi!
Helló!Csizmát mennyiért adod?(41)