Na jó legyen Vasárnap majd lebeszélem a Pappal,hogy kicsit kések a miséről, úgy is hamar elmegy a kedved az egésztől vagy te is kikötsz a
Merényiben.......
.. nem is tudom ki ajánlotta a csapatot, vidd el, pikk pakk megóóódják.
.. motor nélkül kicsit nehéz, de épp ezért írtam a apróóóbetüst, csak hogy ne érezd magad szarul.
A tökösöknek okvetlen Kakucs!(Talán még vasárnap is templom helyett
-gumik
-főleg első telók esetleges olajszivárgása
-hátsó telóban a gáz megléte
-motor: erről sokat lehetne írni, de az általános dolgokat nézd-hallgasd rajta(vagy szerelő) Egy helyes karbi és szelephézag beállítás csodákra képes. Vezérmű lánc se jó ha meg van nyúlva.
-kuplung állapota
-kormánycsapágy állapota
Ezek általános dolgok, én nem gondolom hogy van típusra jellemző hibája, bár a második fokozatot sokan mondják hogy nagyon érezni kell mert általában az reccsen egy kicsit az egyesből felváltáskor (nekem is)
És ne a km óra állás alapján dönts, hanem a műszaki állapotot nézd. Egy 97-es gépbe nagy valószínűséggel úgysem a valós futást mutatja a magyar piacot ismerve. Nekem is 97-es egyébként, nevetek is azon hogy az 50000-et most léptem át a héten.