Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső.
Ha "fehéret" füstöl akkor tuti hogy víz kerül az égéstérbe!Azaz lehet hengerfejes,ha hüvelyes(gyári nedveshüvelypl.Skoda,Dacia stb)akkor előfordulhat hogy a hüvely alatti "o"gyűrűnél enged át meg ilyenek.A hiba a víztereknél keresendő és nem a keverékképzésnél illetve a motorolaj körül.De ha füstölög akkor a víznek is fogynia kell.


Apropó Faisst.
Hol van ez a pálya?
ha érdekel akkor hívj fel
hello!
egy kereskedésen keresztül lehetne megoldani a hitelezést!
egy munkavállalói engedélyre van csak szükség ennyi
ok mar meg van:)
dobj meg egy telo szammal?
Honda crf450r tipusú krosszmotoromat eladnám, 2004-es megkimélt megvan hozzá a gyári idomszett, tőmitésszett, dugattyú gyűrűk, a motorn yoshimura trs kipuff rendszer van brutális hanggal, új gumi, új láncszett, ufo alubetétes kézvédők, stílusváltás miatt eladó! Van hozzá 2007-es fox ruhaszettem alig használt, csizma, sisak, szemüveg, fox kesztyű meg minden, tartalék légszűrőkkel!
hitelt is tudok intézni rá pár nap alatt, könnyű feltételekkel!
íá:900ezer huf
Igen a hüvely is Wiseco. Remélem jó lesz.
Hello Gábor, tetszik nagyon, bár nem egész egy hetet motoroztam vele és szétszedtem, de mindíg fülig érő szájjal szálltam le róla, mert nem vagyok hozzászokva a nyomatékos 4T-hez.
sokan leszólják a súlya miatt, nekem nincs vele gondom bár tény, hogy crosspályára nehéz, de ez egy hard enduro nem crossmotor. Aztán azt is mondják elavult. Igaz. Ez egy 25 éves konstrukció de azóta is ott van a piacon, bizonyított, pont ezért vettem ilyet. Léghűtéses amit megint hátránynak szoktak sorolni pedig ha elhasalsz a semmi közepén kilukad a hűtőd, összetörik az ágak stb. Xr600-nak ilyen gondja sose lesz.
Szóval tartós használat utáni véleményem csak később lesz, egyenlőre elégedett vagyok beváltotta a hozzá fűzött reményeimet.
http://youtube.com/watch?v=2qn...
bazdmeg...ezt kötelező megnézni
fel kőő nagyítani
őőő amugy lehet jönne velünk egy srác,aki a dirtzone ra írja a teszteket a motorokról..kicist kezelésbe venné amotorjainkat és írna róla 2 szép tesztet
bandi
mutatok valamit
úúúúúú, ez szép
De a hengerhüvely is a wiseco-é?
Az LA. sleeve elég gagyi anyagból csinálja ezeket
És hogy tetszik az XR600R,haverom most szeretne venni pont ilyent.
Aha az nincs is drágán!
Hát megnézem én is hogy milyen jó rá,azt kellene vennem azt is!
Most várom hogy megérkezzen a csizmám és a gatyám.
jaja bandi is hasonlókat magyarázott
Akkor hengerfejtömítés... jobb esetben... én nemtom... mikor havernak befolyt a víz, akkor az olaj fehér lett... nézdd meg, hogy a víz nem fogy-e, nem forralja-e. az olaj tiszta-e szinten van-e. Ezt kell csinálni-ee Meg tudtommal ha a víz folyik akkor az olaj is. Tehát akkor a víz is felhabosodik, befehéredik. De ha szar a hengerfejtömítés akkor forralja is... Jah meg a másik... karbis, vagy injektoros? mert érdemes lenne tőle kaját elvenni... Nah eléggé elmentem hengerfej irányba
lehet nemis az a ludas, de ezeket ellenőrizdd...
B-and-I azt mondja hogy vhol befolyik a víz és azért ferhér a füst
Hengerfejbe szelepszár-szimering Vagypedig télleg a kaja...
az csak a cím
ebben a topikban minden off nem vetted még észre?
hiszen endurocross a neve...arről meg kb soha nem beszélünk
bocsesz az off ért
Helló ombres!

Nagyfaternek van egy kis problémáj a kocsijáva.

A kocsijában most lett kicserélve a motor. Új dugók, új gyűrűk. A hengerfal kopása 0,03mm szal lófasz.
A motor hidegen füstöl. De nem eszi az oljat. A füst teljesen fehér.

Várom a javaslatokat. Mi a fasz lehet a gond? Talán túl sok benzint kap?
Miket nézzünk át rajta?
ez az igen....



Gábor! Most itt felénk Acerbist osztogatnak 4800ft körül, ez jó minőség is....
Honda XR600R