nagyon el vagytok tűnve ..csaknem melódia ? pedig most megint milyen Isteni idő van ezerrel süt a nap , meleg is van ...csak kéne menni ma is egyet csak úgy...a föld is nagyon jó itt mifelénk ...hihetetlen...pedig azthittem majd nagy sár lesz ..de pár pocsolya van és kész...viszont a duna melletti laposon a szántókon a határba mindenhol tenger van...komoly a belvíz....
drága
meg tudod csinálni ...most itthon nincs amin látod de mindjárt mondom hogy kell...pill...csak kiöntöm kávémat
jajj kergetnek a rendőrök ...nem fizettem be egy csekket ..robogóval gyorshajtottam 3 ezerért
most per pill. úgynéz ki nem dolgozok csak itthon...meg megyek csehbe mert csináltam itthon blokkot nagyfiúknak és oda kell dobnom...és jön a dollár
a motorozós projekt lehet is akár ...pár dolgot kell elintéznem csak ... de végülis motor van ruhám is tudja én vagyok..pénz nincs
te Főbélamester légyszi csinálj már nekem egy fotot az okos telefonodal a KTM powerpartsos hátso tárcsa védőjéröl, megcsinálnám itthon de fogalmam nincs mihez fogatja hozzá....sehol egy 6-os menet vagy valami...
legalább egy három centis átlátszo csikot csináltak volna a tankra mondjuk elöl oldalt, egy pillantással látszana mennyi van még.
amugy ahogy irtam is az nagyon tetszett rajta már szerelés közben hogy nagyon látszik hogy egy high-tech motor jo sok tervezői agyalással, aminek pille könnyűnek,és egyszerűnek kell lenni, pl első lámpa maszkostul az pille könnyü, ahová kell az anyag minőség meg vastagság pl kerék agyak oda bele rakták a legjobbat, fele anyi csavar fogja össze mint egy régebbit, okosan megcsinált paripa.
mondjuk ha már kerék , vannak faszságok is a sporolás szellemében kár hogy a hátsokerék lánckerék oldalára már csak egy csapágyat tettek, a kettő azért csak többet birna...
ja.......és szüleinkkel kb... ki is fogy a létszám...persze mindíg van kivétel de egyre ritkább akiknek sikerül megbecsülni a másikat kitartani mellette jóban rosszban...
mert jóban künnyű...de jön a rossz és a mai fiatalok szétszélednek a feladatok elől...és ezzel meg is van a párhuzam a hardenduro és a házasság között...ott is elmenekülnek a fiatalok a feladat elől...
nehezebb nem volt sehol, finom kis patika műszer ez a 300 EXC-e ,
inkább annyi hogy szokni kell még az ötös váltot mit hol csinál, a váltokar-ra se teljesen ált rá a lábam, a csizma néha csuszkált a lábtarton, de ez azért van mert másik lábtartohoz kopott, rágodott be , majd egy pár motorozás után beáll,
kuplung máshol fog, meg a fákon valo átpattintást is szokni kell vele, kicsit más mert nincs alatta a himba rendszer hanem tök üres alul...
nagyon jol elfolyathato ez is, talán a gasgas egy kicsit jobban de ez lehet a gasgas 6-os váltoja miatt van, de ezek ilyen alig észre vehető kis különbségek,
ami viszont nagyon észre vehető volt hogy erősebb durcásabban megy , könyebben felveszi az elejét egy kritikus helyen nagy sebességnél ez viszont valoszinü pont az 5-ös válto előnye.
futomű keményebb,főleg az eleje, kicsit jobban verte a kezemet, de ez is szokás kérdése, legalább be lehet ugrálni majd vele asztalokat.
tetszett az is hogy a berugokar jobban kihajlik , és könyebb berugni is gondolom kicsit nagyobb a berugo áttétel meg ennek legalább már zárt a berugokar teteje mint a régebbi suzuki RM-en, nehezebben tud tele menni kosszal meg jol el is van dugva az is szimpi, amugy nagyon könnyű berugni, teljesen felesleges dolog rá az önindito amit le is szedtem.
ami zavart az az hogy nem átlátszo a tank, igy az embernek fogalma sincs hogyáll a benya, meg ez egy kicsit többet is eszik mint a gasgas, de azt meg leszarom.
Szia!
Olvasgattam a KTM-es tapasztalataid.
Grat. a motorhoz és örülök, hogy bevált!
Hol volt könnyebb/nehezebb menni vele, mint a GG-vel?
Szubjektív tapasztalataidra lennék kíváncsi.
Köszi!
be kéne lőni nekik ezt a hatalmas pénzt
meg tudod csinálni ...most itthon nincs amin látod de mindjárt mondom hogy kell...pill...csak kiöntöm kávémat
jajj kergetnek a rendőrök ...nem fizettem be egy csekket ..robogóval gyorshajtottam 3 ezerért
a motorozós projekt lehet is akár ...pár dolgot kell elintéznem csak ... de végülis motor van ruhám is tudja én vagyok..pénz nincs
esetleg menyibe kerűl, ?
amugy ahogy irtam is az nagyon tetszett rajta már szerelés közben hogy nagyon látszik hogy egy high-tech motor jo sok tervezői agyalással, aminek pille könnyűnek,és egyszerűnek kell lenni, pl első lámpa maszkostul az pille könnyü, ahová kell az anyag minőség meg vastagság pl kerék agyak oda bele rakták a legjobbat, fele anyi csavar fogja össze mint egy régebbit, okosan megcsinált paripa.
mondjuk ha már kerék , vannak faszságok is a sporolás szellemében kár hogy a hátsokerék lánckerék oldalára már csak egy csapágyat tettek, a kettő azért csak többet birna...
mert jóban künnyű...de jön a rossz és a mai fiatalok szétszélednek a feladatok elől...és ezzel meg is van a párhuzam a hardenduro és a házasság között...ott is elmenekülnek a fiatalok a feladat elől...
inkább annyi hogy szokni kell még az ötös váltot mit hol csinál, a váltokar-ra se teljesen ált rá a lábam, a csizma néha csuszkált a lábtarton, de ez azért van mert másik lábtartohoz kopott, rágodott be , majd egy pár motorozás után beáll,
kuplung máshol fog, meg a fákon valo átpattintást is szokni kell vele, kicsit más mert nincs alatta a himba rendszer hanem tök üres alul...
nagyon jol elfolyathato ez is, talán a gasgas egy kicsit jobban de ez lehet a gasgas 6-os váltoja miatt van, de ezek ilyen alig észre vehető kis különbségek,
ami viszont nagyon észre vehető volt hogy erősebb durcásabban megy , könyebben felveszi az elejét egy kritikus helyen nagy sebességnél ez viszont valoszinü pont az 5-ös válto előnye.
futomű keményebb,főleg az eleje, kicsit jobban verte a kezemet, de ez is szokás kérdése, legalább be lehet ugrálni majd vele asztalokat.
tetszett az is hogy a berugokar jobban kihajlik , és könyebb berugni is gondolom kicsit nagyobb a berugo áttétel meg ennek legalább már zárt a berugokar teteje mint a régebbi suzuki RM-en, nehezebben tud tele menni kosszal meg jol el is van dugva az is szimpi, amugy nagyon könnyű berugni, teljesen felesleges dolog rá az önindito amit le is szedtem.
ami zavart az az hogy nem átlátszo a tank, igy az embernek fogalma sincs hogyáll a benya, meg ez egy kicsit többet is eszik mint a gasgas, de azt meg leszarom.
Olvasgattam a KTM-es tapasztalataid.
Grat. a motorhoz és örülök, hogy bevált!
Hol volt könnyebb/nehezebb menni vele, mint a GG-vel?
Szubjektív tapasztalataidra lennék kíváncsi.
Köszi!