Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyebkent eleg forgos joszag az a 250 es szereti ,ha forgatjak
Te hogy mentél oda fel?
Ha azon a sziklás meredek falon, ami ott tátong melletted, akkor
Á nem az ki van zárva ez még képen is nagyon impossible-nak tűnik.
A gerincen mentek ott végig? Mondjuk úgy is érdekes, onnan jó móka lehet leesni
hát semmit ..raktam pár 280 as hengert fel meg szét össze vissza...fain a cucc de a motor hervadás ettől független...
sőt én mentem 305 össel is sőt én csináltam azt is(ott már marni kellett blokkházakat stb hogy rámenjen a henger .... és az se volt beszarás ..hisz az új 350 es exc se az ...de ha köt a köbcentikategória egy versenyeben akkor jó megoldás a 280 ...de például itthonra nem hoznám mert ide kevésnek bizonyult...
Ma erre értem haza
nem menten sima 250el

all a enduro vb 250 4tben sem volt sok 250es ,mert keves a nyomateka

zozee te mit tudsz a nagylikas 250esekrol?

a nagy hengerrel tokeletes
olajbevezetés nem kell minden gépnél pl kettő télyknek nem kell.
amúgy meg a főtengely végén bevezetett olaj az keni a hatókart és az mostnaság elég sűrűn kenetett téma.
Hozzánk mikor jöttek a haverék babalátogatni,gratulált az asszonynak,utána odajött hozzám és azt mondta,gratulálok neked is,bár ahhoz a másfél perchez nincs miért gratulálni!
és ezen túlmenően a tapasztalati élmények, vélemény?
nem tom raay a tiéd milyen én a bergről beszéltem.
a 2010esnek is olyn mint a bergenk. általában mem szokták a főtengely végére rakni a vizet,,,technikai okokból.
az egyik végén a lendkerék van a gyújtásnál ill a másik végén olajbevezetés van a blokkdekniből jön. de lehet hogy a tied kivétel.
vizbevezetés van a főtengely végén...ez nem jönne jól ki,de ha te mondod én..

zoozee. gyogyulkjá mert akarok ilyen helyeken mnni cska legyne két 3 napra drályver(vezető:-))
Itt már nem tömnek semmit a gyerekbe,mert tudják hogy én nem mondom el többször,hanem megcsinálom!
Az asszony egyik barátnője lett ott dadus,aztán elmagyarázta nekik,hogy okosan viselkedjenek a családban elég magas az elmeháborodottak száma!
az en Bergem re ertettem
akkor te mar meleg helyen leszel ma este...
most neztem,az angol oldalon,h a valto fogaskerekek is ki vannak konnyitve a bergen?naggyon komoly
exc nem főtengelyen van...mondjuk egyiken se
szappan térhálóban hálóban elnyeletett olaj.
általában hasznlnak litiumbáziksút. legelterjettebb az
LZS 2 ep, általános hőfokú, nyomásálló, hegedés ellen védőréteget képző termék.

lyóaú ét zsir csávók
énekem fütyült a pizsamaszlag ill a pina pamlag
nem megyünk szemét helyekre
sztem a 450 en nem ilyen megoldasa van

nalam tutti,h a fotengon van a vizpumpa 07es exc 450
na mijazsír ?
nem.
az a főtengellyel egyirányba forog a qúplungagyfogaskoszorú viszi át a nyomatékot a veztengely hajtó kis tengelyre(ez a vizpumpa tengelye) ill ez hajtja meg az ellensúlyt a főtengelyen csak az már a főtengelysonka mellett vna bent a henger alatt.
ez egy kis 10cm tengely egy fogaskerékkel a végén. vagy 50 rugó.de felújitható a szimeringfutamja.
nagyon felkeszult vagy bergbol

tudni kell minek,mikor jar le az uzemoraja,meg mi a gyenge pontja

mondjuk az enduroban eltoltott uzemora nem ua mint a crosspalyan
biztos az enyém mert mikor született előtte egy évig kintvoltam külföldön..és sokat szkálypoltunk az asszonny nyal.
és kérdem tőle akkor nem védekeztünk..erre ő nod 32 akkor épp ki volt kapcsolva az egyik este.. a postás kapcsolta ki a ...mikor a villanyszerelő elment és a kőműves meg épp aznap befejezte a tűz falat( ez már öreg polyén bálint
Ahol a szimmering fut az egyben van a fotengellyel,v az csrelheto,nem tudod?nem nagyon bonyolodtam bele anno

hat lenyeges nagyon ,h ne kavitaljon a vasser a turbinan


eleg jo szakik ez a jbsracing
vizpumpa csapágy... mi van ha kimegy... hát az hogy a tengely elindul oldalra kitér a centrikosságból és mondjuk 0,1 del arrább jár. még az nem is lenne gáz annyira de a szimering már ha kissé öregebb nem tudja ezt az 0,1mm oldalirányú elmozdulást tökéletessen követni és akkor a z olaj szimering után hamarossan a viz szimering is helló kittis lesz.