Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bakker déw.
én azt hittem eddig nem vigyázok a berge.
minden nézőpont kérdése.
hozzád képest a román hegyek összes sziklája amit eddig odaküldtem neki. csak megsimogatta a berg rinocérosz börikéjét.

ha akarsz sokat menni fejlődni akkor az első. vigyázni a gépre!
csak hogyne unatkozzatok. enduró race a sikságban.bruhhaaaa
de azért race. 60perc botldozás a gödrökbe.
a berges ismerős ülő bika
http://youtu.be/_yJYOgNn1x4
Bameg hát jött a könny a szememből az biztos!
mi van nézitek csárli angyalai faszságot ?
Nagyon király ...akarsz körszakállt?..ez volt a leg jobb
nem értem a k.ér.dézst.
jösz le a patakban bugdácsolsz fékezel hogy minden szikla utá ne kellen zakózni de haladsz is nem kell megállítan a gépet soha csak fogni.
ekkor gyagy fáfékezel neéha blokkolóra majd engeded újra majd fék újra mikor megindulna majd engeded. ehejett azt a sebességet amivel már fékez is a motor de gurul is azzal hátsófék nélkül megindítod. ekkor a sebesség és a gördülő kerék ill motor röpsúlyos stabilizációja átvezs iaz uralmat és stabilizálja motort miközben gyorsabban haladsz biztonságosabban mint az előbbi bukdácsolással a lefelékben.
persze fontos a fokozat mert ha túl na gy motorfék mondjuk egyben akkor ez a lendület leül és jobban bukdácsol sz int eddig de ha meg túl kicsi akkor meg el akarszaladni a mototrés félő hogy kibasza valami az elésjért és akkor csúnya nagy zakó a sziklák közé. ezzel is gondom volt mert a hosszú egyes meg a méghosszabb kettes. de most a 13-47el kiváncsian várom a javulást. mert ez a lefelé föleg 2ben a jó vagy felette.
akkor úgy meg lehet lépni az ilyen bukdácsolós lefelékben...
annyira hátul van a segged a nyújtott lábbal szinte már teljessen össze vagyok csukva akkor könnyül le a csuklóm ill az eleja a bergnek és akkor. már úgy suhhanok mint a szél.
Én ezen sírok mindig!
ez de szar..
Ebolás arcú csajodnak a gombás csöcsét!

Ezen ríítam bazz!
Igen,erre szokták mondani hogy jókor jó helyen!

A faterja amúgy igen jól tanít,láttam egy-két edzését. nagyon sok múlik a technikai részén,hogy ki hogy magyarázza el a dolgokat! Na meg az sem mindegy,hogy szerintem előbb tudott motorozni,mint beszélni!
az mind semmi,
a legnagyobb az volt amikor te elmentél a motorodért mi meg ott sűtögettünk a többiekkel mindenféle főldi jot , foliába csavart husokat meg mindenféle göngyölt finomságot, és dumáltuk hogy mi lehet most szegény KawaGabival , akit otthagytunk a falu szélén hogy vigyázzon a motorodra, ott ül a sötétben egyedül éhesen....
még kaját is hagytunk neki hogyha megjön biztos éhes lesz mint atom...

na megjött VIktor , KawaGabival aki tök részeg volt... kiderült ahogy elmentünk rá öt percre a háziak behivták magukhoz és éppen valami szülinapi buli volt csomo nővel , habzsi dőzsi asztal tele sültekkel ,pisztrángal sütikel tortával, ez meg ott bulizott bezabált, még a házi asszony barátnőjét is majdnem megkufircolta, ha fél orával késöbb jön Viktor akkor meg lett volna az eksön....

vazze rég röhögtem anyit mint akkor, azt mondta a neki hagyott sűlt kajákra, dugjuk fel magunknak, ő pisztrángot evett két pofára miközben táncolt és fogdosta a háziasszöny barátnőjének csöcseit...
hello...az is jó fej aki néha szokta szögelni a gépét....meg még szép is


ő motocrosssuliba tanult ...és az apja tanította ....őnáluk ez összejött pont ...nincs rossz beidegződése...meg tehtséges is ...szóval azon ritkák közé sorolom akikről előbb írtam hogy ritkák...
Eladnam az enyemet,07 ev vegi,kpl Akra titan rendszer,Michelin mousse,uj gumik,Reiger futomu 3 utas,Reigernel volt revizion 300 euro volt.80 uzemora,allithato utanfutas,Renthal twin wall,asw karok,nagy tank,10 orankent olajcsre,kivul belul szep all.De a szeria cuccaival is elado lehet.Ha valakit erdekel...neha tobbrte tartom mint a ktm et
Stét.

Fura hogy pont ezt a durrogtatást mondod. Ma pannonhalmán pont azt figyeltem,hogy aki vagy akik a leggyorsabbak voltak,egyik sem recsegtette a motort. A kornélnak talán ötször recsegett le a motorja a két futam alatt,pedig öléég gyorsan ment! Mondtam is a cimborámnak,hogy nem értem hová siet ennyire! Azért azt megmondom,hogy a srác más dimenzióba motorozik!
Nagyon jók a berges tanácsok!
Haver is agyal a BERGEN
Nekem is van egy fe 450 em.A vizpumpa szimmering nemt el,keveredett az olaj a vizzel.Nem ertem miert kell fotengely fordulattal forgatni a vizpumpat?a narancs mar feltette a hfejhez anno ,a berg nem...
Néha annyit írsz hogy olvasni is elég, nem hogy hozzászólni
Legalább nem unalmas a fórum
a 2T kéményről is mondok valamit mert megyünk el az igazságtól...de súroljuk...
megkeresek egy jó leírást,,,,
hát az van hogy birja.
mikor megvettem akkor már duplaszeleprugós acélszelepes volt a berg.
veztengely csapágycseréltek benne- mert kértem a havert akié volt ö meg unalmában kicserélet.
olajcserénként ellenőrzöm a szelephézagot. 3 év alatt 2ször keleltt rákorigálni! ezáltal látom hogyha a himbacsapágy tönkremenne(akkor elkezd nőni a szelephézag 2-3 motorozás után meg szétszáll a csapágy. 650 bergel igy jártam nem értettem mia fassz baja van hogy motorozásonként elmegy a szelephézag. akkor még pöcs voltam 4tből, mostmár sokkal jobb mert már ...fasz vagyok.. az olyn mint a pöcs csak nagyobb és keményebb.hahahahaha)
vezláncot szoktam nézni fél évente de a 3 kattanásból a 3 éva latt még egy megvan.
olajra odafigyelek. csa ka legjobbat bele. eddig honda racing volt benne de 3 évig soha egy forgács a szűrőn ill a mágneson is minimális vas! mot meg 10w 50 elf 4tx van ebben. az sx 520 is ilyennel nent annó és kiba jó olaj.
két vizpumpa csapágy ugrott bele amig nem vettem belee egy zárt csapágyat ami már most duplaannyit bir mint a gyári!a vweztengely csapágy is zárt és az a jó. akkor ez is mért ne lehetne zárt .nem tévedtem
ami sűrün kell cserélni 4 havonta a za vizpumpa szimering a gyári 8 honapot bir de szar kiszedni ez 200 ftért fele annyit tud de 10 perc a cserélye!, de már megcsináltma hogy ne legyen szopás cserélye mert nem kell leszedni a kuplungdeknit (mondom 10 perc).
amit fejlesztettem rajta az a vizszivattyú ház ill egy 5mm magasabb lapátokkal ellátott vizszivattyú kerék. azóta nem basza kis semmi a vizcsövet, ami buzi lelógós volt a bergnél + nem forr fel a 105 kilóm alatt sem csak ha már a kétték is gözölnek vagy szargumival reszelek vagy okosan letakarom a hűtőt egy perforált lemezzel
ezt még a robiék is kerek szemekkel figyelik hogy milen sokáig biri pedig ott mindenkinek ventillátoros a gépe és még van hogy azok is fornak!
én meg vagyok elégedve vel. mocskossul pöpecre bekarburáltma hogy tűz forrón is indul bár mikor eldőlés után is.

gépész mérnök ill autószerelő vagyok sok szabadidőbvel és motorszerelési hobbival megáldva.
de annyit mint déw nem kell javítani... a berget..vigyázok rá ill próbálok.
amúgy ez a motorfékes technikán mit értesz ?

mert négyté motort nem nagyon engednek vissza amúgy koppig soha még vészfékezésnél se,,,,ez ilyen amatőr beidegződés ...meg amikor sokáig durrogtatják a motort, hogy milyen jó durrog ..na attól kapok agyvérzést...meg a gázrángatás.......szóval ez egyik se profi motocrosssuliba felvett szokások...
de mondok ezeret ha érdekel...
A 2t kipujaban longitudialis hullamok vannak,ami azt jelenti,h nagyob m kisebb nyomasu szakaszok valtakoznak.Ha no a keresztmetszet(terfogat)csokken a nyomasa,es forditva.A gaz mindig a kisebb nyomas fele aramlik,tehat a bovulo kmetszet leszivja a hengerbol,a szukulo meg visszatartja a gazokat.A ket kup kozott van egy all terf resz ezzel is hangoljak a fordtartomanyra.A vegcso egy un lengocsoves rendszer ,leginkabb a hossza befolyasolja.
ja ja,de nem mondta melyik évben.
ezen nézem meg mikor látom a "motoversenyzőt" , hogy mikor kezdett motorozni ....és ki tanította....apja vagy valami versenyző ez annyira látszik, hogy beszarás...egy két nagyon ritka kivétel persze itt is van amikor a tehetség átütötte magát minden technikán mikor tanult moccolni........de nem jellemző...
Köszi a kipuff levágós válaszokat.
Azt tudtam, hogy a leömlő keresztmetszet és hogy hol van a tágulás nagyon fontos, mert ez szabályozza a visszaható nyomást, de azt nem tudtam, hogy az utána jövő végdob cső hossza is ennyire számít.
Az olaj nekem kicsöpög még a végdob alján ott van egy pici "leeresztő" lyuk, mert hiányzik a csavar