Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az új dolgok....
nem jönnek át egyből ez nem is baj. a beidegződést nehéz kivenni a témából. nekem vagy 2-3 motozás volt mire beidegződés szinten ment a lefelék motorfékkel felálva hogy a kezemen nem is volt terhelés!kissé furi hogy lefelé és nincs a kéz terhelve. de úgy lehet vele hasítani a sziklás pataokkban ahol eddig botladoztam...
ha zoozéékkal osszejön akkor az állós technikát fogom erültetni. vagy a végén úgy járnak mint robi...seggel kormányozva halad előre mint a tank. mert előtte ő is sokat állt:-))
Zarand,hogy birja a Berg motorja,milyen karbantartasi muveleteket szoktal vegezni?vagy csak menet kozben szervizelsz?
Arról nem is beszélve hogy az olajat a fékre fogja csöpögtetni,pont így járt egy haverom...levágta és nem győzött féket takarítani.
nem a laúfaszt. arra megy a túra.
bár már volt ott két három versenyző ak ia patak közepén kimenekült. a kocsinál találkoztunk velük. volt ám duma hogy eltévedtek meg minden... pedig mondta mhogy véhgig a patakon ahonnan nem megy tovább jöjjenek vissz mi meg megcsinééltuk a tetejéig körbe meg levezta egy út. ez a dicsőség útja.-))
na ott 4 percig vártunk rájuk 20 percig még voltak brummogások de utána... elmentem még egy kört értük és ...eltűntek. a pocokúton kisurrank. mi meg ott vártunk akkro hagytak ott először..olyan rosszul esett.
mert amúgy én mindég mindenkire!odafigyelek mentem én már dr 250esekkel is(pl legzutóbb és őket sem hagyom le szopatom szét ..)engem otthagyni. a kis helókittis lelkem akkor kissé...megtört.
Ha levagod,meg magasabb fordulatra lesz hangolva,mondjuk 1-2 centit nem bizt ,h megerzel,de a fekpadon lehetne latni a kulonbseget.De az elkovetkezo 50 evbe nehiszem ,h fekpadra kerul a geped.
zoozévelval el kell jönnötök megnézni a zarándokok gitárkiállítását.
ezen beszartam a röhögéstől

nem vagy egy kicsit... olyan mint én ezért nem szeretnek a racerok.mert szembesülnek a ténnyel
Az a vegcso ,a 2t nel nagyon fontos a kipu hossza is.Le ne vagd!


Jol helybenhagytad szerencsetlent.....
déw
a kátélyem kettőtélyknek sincs buta végcsöve...minek
de a rezonátor ill az állóhullámok kialakulása miatt lehet van jelentősége.
de kábé akkor volna ha új lenne a géped és déwid blázusilyak volna a pilót aki át akarná ugrani a grand kanyont és cska egy kicsi hiányzik akkor nem vágatnám le vele. de igy hogy déw vagy és 13 éves a verda kb nem fog számítani semmit negatívban viszont ha megent beleálnaa földbe...nem lesz tele ganajjal.

de tuok lyobbat.
figyelj a qúplungolással csipogassad szépen és akkor megkiméled a motor és az életed is jobban.
az a baj ha igy kijössz velem és csak annyira vigyázol a verdára a hogy most...ahamr végeszakadna a motorozásodnak. ezt csak barátilag mondom. mert robi a barátom és aki a obi barátja az az én barátom is.
szóval osztahtom az észt büntetlen
de tényleg vigyázz a technikára. az hoz haza az tart életben éngem már húztak haza itt a zarándba. bálint is ott vót. emlékszel bálintgazda?
a hegy túloldalára kerültem. este 70km kellett mennem a 380sx ért.
annak az volt a baja hogy a berugórendzsere állandóan behalt. 8 szervizeésből 7szer berugórendszerproblem.
+ egy ember ottmaradt a motoromnál milovában és a motorjával visszvezettem a bálintot és gáborhaverját olyat pirítottunk a hegyben hogy bálint mikor visszértünk egyből bement a budiba kiverni a fasz...át. mondjuk mindenki üvöltött mert tényleg lyaú volt csak én nem mert akkor meg mentem a sx 380ért + akkor mentem egy kxf 450nel ami ujra visszahozott a négyték világába. hazajöttrem eladtam az sxet és két nap múlva ott dübörgött alattam a berg 450.
neked is ajánlok valami hasonlót.
Őszintén bevallom, oltári nagy marhaság volt egyedül ott próbálkozni
Kérdezd majd meg Robitól milyen volt élőben, ő se ment neki
Teljesen igazad van, hogy csak óvatosan, de te se tartod ám be
Egyedül kimenni Romcsiba, az nem éppen óvatos dolog, még itt helyben sem, ahol talán bóklásznak túrázók vadászok az erdőbe.
Vigyázz magadra!
Elnézegetném azt az extrémextrém patakot és kijáróját, de menni nemigen mennék benne
Akart indulni a király választón,nem tudta van e kondija?....
most inkább gitár kiállításra megy
Maki te szemét
Hát örülök, hogy tetszett, de még egy ilyet nem igen rakok össze, marha sok idő/munka volt benne.
Jó volt hogy itt volt Robi, sok újat mondott, igyekszem majd kitanulni, add át üdvözletem, ha találkozol vele!
Akkor te is olyan vagy mint én vagy én mint te, ami az izzadást illeti, rólam is folyik mindjárt a verejték.
Edzeni azt most én nem, a járással is gondjaim vannak úgy fáj a seggem
sokat kihagyott!
mindég jó ez a fórum.
de ma le a kalappal. múltkor már riki is jó élevezetes leirást csinált és átélhető ek voltak az akciók. ez a dávid aki küzdött robiáttal és robiát ...déw győzött mert a leírásban vesztes nem lehet senki... szóval köszönet nektek skacok. nyagyon jó banda itt az összes gasgasfórumlakó- főleg manka és zsu:-)) illetve az a csaj akire ébredtünk a múltkor a kis fehér bugyellárisban..na az a király ill -lány
szóval le a kalappal.

igaz hogy itt senkinek sincs gasgasa egy két kiwitellet:-)) de a lényeget mindenki vágja. hajtá extrém endúró.
ha az lenne a neve a topocnak hogy extrém neduró akkor mindenki itt topzódna hogy ez a extrémendúró és én is...de igy csak mi tudjuk a igaz-zsákot és
csendben elmondhatom nincs semmilyen matrica a bergen mert már olybá lekopott az összes a román domboldalakon... de holnap
de holnap
azaz 2011 otóber tizen7dikén bemék a boltba és veszek rály egyet...
mert megérdemli.
egy helló kittiset-mer az illik hozzá. ill narancsszinű gumit meg láncot a pówerparcból. az azért már extrém endúró...nem?
helló kittis- cicamica motor az már az extrém a javából
csináltunk nektek utat, ahol mindig lefele mentünk megcsináltuk feljáronak
Danke Zéé

Viszont ha ennyit tipegsz, akkor hogy gyógyul a lábad?
Én megpróbáltam bevinni a srácot a jóba de egyszerűen nem tudott a motoron maradni,haza vezettem még talán most is remeg
szewa titokfórumos ..mizu ? hallom orionba külditek ..
na nem ment rá a másik térkép ..elkúrtuk uraim.....
de a lényeg látszik ..kb..ott van csak az eleje meg a vége nem pontos ...meg a kanyarulatok nincsenek benne...de odavisz a gps ha beütöd a koordinátákat ...
csö,mi most értünk haza
Na körbetipegtem, de videót már nem konvertálgatok, csak képekkel szolgálhatok , egész olcsón megúsztam a bukásokat, csak a farokidomom cserés, a többi lényegtelen, eddig is sérült volt, csak ismét javításra szorul.(Gázkarbovdenvezető, telószár védő, kormány gumibak)Tényleg erős ez a Magura, kapott bőven, de nincs elhajolva szerintem, viszont a gumibakot elnyomta rendesen. Most hogy belegondolok az is bele játszhat a sok esésembe, hogy ilyen ferde kormánnyal nyomtam már.
Kérdés : A kipuff dob végén minek az a cső? Csak a bajon van vele, ha hátracsúszik a motor beleszúródik a földbe és piszkálgatni kell belőle mindig, gondoltam elvágom ott ahol-ahogy az ujjam van, eső akkor sem esik bele, viszont a földet nem tudná így feltúrni