Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha még pár ilyen, akkor úgy ki..szom a csába ezt a gumit, hogy utána meg se találom.AC10 lekopott, gömbölyű él nélküli szar, szárazon hagyján, de ezen a vizes saras nyálkás sziklán agyvérzés.
Na de ha még csak ez lett volna, első katlan első 5. méterében elkezd füstölni a motor mondom esni nem estem vele, forrni nem forr, akkor hol jön ki a víz. Le kellet venni az egész tankot, a hengerfej becsatlakozónál fellazult a bilincs és engedte ki a vizet, fél óra pihi kapásból. Utána megyek 5 méter, raknám odébb a farát, s leszakadt a farokidomnál lévő "kötél" amivel odébb lehet pakolgatni, na azt megcsináltam, megint 20 perc pihi. Megyek egy 10 métert, gáz van, gumi semmit nem fog haladás alig, hűtés nincs, így lefőtt a tea. Na itt ráöntöttem a liter ivóvizemet. Mentem még vagy 10 métert, megint lefőtt a tea, nem volt mit tenni visszagurultam a katlanban, legurultam a hegyen, s elsétáltam vízért, valami pocsolyában találtam, mert szakadt az eső egész este, belelötyköltem és go haza, de útközben végig nyomta valahol, csak egy nagy köd látszhatott belőlem.
Szedhetem szét a hűtőrendszert, s ráadásul az egész védelmet le kell előbb bontani
Kipróbáltam amit Robi/Viktor mondott, sikerült mindig elkuplungolni a végén, így nem dobáltam a motort. Hasznos tanács
Viszont a seggel nyomós, lábbal támasztós módszer nekem nem vált be, nem tudtam így sem haladni, gondolom ez betudható a rossz guminak, amikor a lábtartóra álltam minimum fél lábbal és úgy nyomtam meg, nekem az jobban működik. Ami még meglepő magamhoz képest, hogy nem adtam fel, fel akartam menni abban a katlanban, de a technika viszont kipurcant
Itt volt a jó kis vasárnap és marha jót motoroztam
de

ez amúgy télvíz idején az edzőpályánk..vannak nagy homokos falak stb...meg alul pályaszerűség..lent van egy katlanba és elissza a vizet és a szél se fúj benne...régen benne volt az enduróversenyek nyomvonalába...szóval tök jó edzeni benne ...
bbakler.
nálatok van homok is?
vagyez egysziklás terület volt csak annyira széthajottátok hogy a sziklák elporladtak homok kozsóvá?

igen vanette 2.3 tbc-di. van benne fbs. meg fkgbhahahah nem egy raketta de úgy tudok vele menni hogy tás mellettem legszivesebben kiszána.
a két verda úgy van benne mint katiban a gyerek. ill
én nagyon kedvelem sőt kicsit jobban.
biztos vannakk ettől jobbak de nem eszik sokat. (kevesebbet mint az 1.6 b a futóval!
+kényelmes az ülése. nem egy raketta de nekem ez nem gond 90utazóval elvagyok.
ja és 700kilóban vettem a 2002 aukciós áron klimával horoggal.
talán ez már jaú nem?
meghalt simoncelli



24 éves volt sszegény ördög....kurva életbe...

rossi ráment most annak is lehet lelkiismeretfurdalása ...
Mi a mony népek?
Itt mocsok takony idő van!
páran voltak bágerbe ...
hondánál origi féktárcsánál keresztmetszetét tekintve duplagödör keletkezik a luksorminták miatt...azért 2048 ba majd csak eszükbe jut..
ja énis erree gondoltam hogy becsiszoom valamivel de egyszerűbb ha viszarakoam régit még enmkopott le teljesen
na az cigaretta....ha gyorsba kéne ...megflexelném a két szélét ívesen ahogy kívánja a goldfren betétnek...nem szabályos de megpróbálnám (a goldfrenért amúgy se kár bár legjobb elveszteni az ilyesmit) ..a legjobb betétjük is egy vödör geci..persze a jó betétekhez képest.. felvetetném vele a formát nagyjából, óvatosan hogy a 2 széle ne támasszon..és be tudjon kopni hamar a gödörívbe és akkor lesz féked hamarabb..
amíg nem cserélsz tárcsát addig jó lesz .....és utána adok kostolóba egy betétet majd az új tárcsádhoz és beszarsz...
még régen amúgy oda is adtam neked mikor nálad volt a motor de dobozban visszaadtad, nem a márkával vana gond ahnem azzal hoyg szarul van elkopdva a tárcsa és hajlik afékbetét, tárcsa közepe van elkopva és rugózik az egész kopig be tudom húzni a kart és alig fog
milyen betétet tettél bele..goldfren szemetet?
neked vanett a 2.3 Dinamik van ? te az nagyon sportkocsi
jólett a gyertya viszont elsőfék katasztrófálisan szar megint vissza fogom rakni a régi betétet amin kb van 0,8mm még de az legaláb fog
engedték...

már eseget itt is ..
jó reggelt esik esőőő hujujuj
na majd vasárnap megnézem
most mér mondod ezt... szerintem Gabesz már teljesen szocializált, amiota elveszett egyszer a román rengetegbe azota..

én már láttam amikor segitett embereknek feljutni, komolyan...
én is elmék..megnézem a bergát ill lemosom.
majd irjatok mi volt.. este olvasom...meg irom az autóutat is..mert roban midég van akcilyó.. ezek úgy mennek hoggy mint mikor az öskorban nem voltak sávok csak mindenki ment a pusztában..és ekkor jövök én a vanettal...na majd mesélek..
csátány
kennyed déw. ha már a bénák otthon döglenek.
de vigázz naon vigázz.

tegnap nem egszer jutottál eszembe az elkuplungolom mert nem a gázzal variálom a csószás kapará egykerekezéses nyomról elkobászol a hátulja cimű játékot. régebben én is a gázzal de már vagy...két hete..mióta te is írtad akkor ugrott be én is a gázzal operálok egész addig még kettő alapjáratra vissz nem esik a fordulat onnan meg qúplungal...de ez sne mjó.. egész ha már visszesik úgy hogy már 3-4ezer alá lemegy ahonnan nincs ereje a géopnke a felfelékben újból megindulni. na tegnap onnan már csúnyán aláfestettem a kuplungal nem egy kimélős fajta dolog de nagyon hatásos..gabesz olyan szinten dolgozik a kuplungall mert 2t nél mégerősebben bejön ez a hosszú meredekekben...a 47 hátsó lánckerék meg alásegitett, könnyebben tartottam a nyomatékokat a helyén ill nem voolt olyan nagy a sebesség hogy annyira le keljen lassulin mikor valami kis irányváltás kell...ááá kiba jó volt tegnap.
na lépek báger ..kinézni fejemből...
remélem nem engednek menni pár kört se...mert megdöglenék...
ez majd a mennyországi endurózásaink alkalmával lesz fontos , hogy mi a zsír a felhőkön..
jo reggelt, a felhők fölött valoban mindig kék az ég...
ez már csak ilyen.
a nap mindég süt a felhők felett!ugyanis 8 perc fénysebességgel az út.bocsi.
az eső meg mindég esik ...valahol csak esik ez afelhőredszerekből adódóan jön. valahol a földön esik az eső. ez a naprendszeren belül más bolygókra nem is igaz.
már csak ilyen ez a bilyoszféra.
na ez hülyeség.
aki ilyen helyeken megy az nem lehet normális aki meg normális az meg nem megy ilyen helyeken.
ok-okozat, oda-vissza- összefüggés.

lásd az öreg jedit...a fatert.
az is kész van ha valaki bénázik és szart megyünk...persze a sérülés az más vagy a motorhiba miatt.
szart megyünk =nem olyan extrem mint szeretnék.
a fater is a szálláson... az utón mikor nincs rajta ez a motoros gönc...meg a sisak...hát kenyérre lehet kenni. igazi jó fej
de mikor az erdőszaga és a patakok illata megcsapja ezeket az extrém román versenyekhez szokott racerokat... na én meg pont innentől kezdve szeretem őket.. nincs akadály lehetetlen ill ha nem meri bevállani de valaki megcsinálja előtte vagy után bepróbálja más is!akkor ezek is
nincs pardon.
na ezért szeretek ezekkel hajtani. mert normális és barátságos is meg örült idióta is
van ahol esik az eső...