remélem azért erőssebb vagy mint egy ötödikes.
még betegen is.
szalajtós.
rilyál már mi volt kint. ronis már képben vagy who is he?lyes, is he
ettől jó ez a fórum mindenki irja az élményeit.
lásd ....nem sorolom fel mert...mindenkinek 100pont a fórumban
déw.
nézd meg jobban !akár ülsz a seggén ahogy roban szokták lásd a reginet13 videoit mind!vagyálsz ahogy a wbén szokták.a technika za hogy a motort terheled miközben húzod a gászt különben ha üres a hátró érész nem ugrik fel csak kapar!
ah a álva löüköd akkor előbb ogrik a paraszt egészen hátulról indul! majd mikor a teste belendült és a fenek elér az ülés magasságáig,de áll a lábtartón akkor rárugózik a hátsó kerékre terhel majd ebben a pillanatban a kupungot oldja és hopsz ekkoe létp fel... a hátsón a súj! de a teste már elindult előre! és kuplung old.
ha az elejére teszed a sújt és akkor engeded fel igaz hogy a te tömeged nem kell gyorsitani de nem is tapad a gumi semmit .
mert az 54 kilós hátsótengelyterhelés(egy 10kilós motorrral közel 54% hátsótengely terhelés mellett) és a 200kilós között 4szer akkora erőátviteli különbség van ..a súrlódásból adódóan! persze(miért 2mázsa ha hátul 54 kiló van te 100kiló vagy hol a 46 kiló?hát abból adódóan hogy annyira hátraterhelsz + a gázadás hogy a teljes súj a motorr hátsókerekére ül!)
ha ac-10 van hátul és vizes akkor a súrlódás elhanyagolható (kb akkora mint a nikasilos hengerfalé és a teflonbevonatos dugó közt ha 10w-50 full racing olajban fut az egész)ezért tök mindegy mi a technikád szopás a köbön.
szar guminál leszállsz oszt tolod...felfelé ill emeled a seggét felrakod 10cm haladás újra tolás majd újra szopás...szopás a köbön és ez a 10ezredik hatványra emelve.
Akkor még se vagyok olyan béna csak szar a gumim csináltam én mindent úgy mint szárazon szoktam, de csak
Azt láttam többször élőben is Robinál, hogy tökéletesen működik ez a segges tecsnik, csak nekem még nem jött össze, gondolom nem jókor nyomkodom, vagy ilyesmi.
hélly.
szalajtós.
te nem az vagy akivel tegnap...átéltük románba a siriai úton a kamionelőzés ala tüzoltópiros autóval?
akkor lyaúl gondoltam
déw.
qúplungolás tecsnixka elsajátítása 100pont a többire ott a lyuro kárd mászterkárd.
seggelnyomós technika... nem kötelező..tegnap pl a sárga patakba na sisaksziklás részen 15 mp alatt meg volt egy eldőlés nélkül a vizes sziklák közt. szalajtósnak is 200pont
ac-10...egy kula szar. száraz időben lehet nem olyan gáz, de akkor meg minden gumi jó. bálint szerint király de bálint csak szárazban megy hogy poroszkálhasson előttem:-))
nedves időben, takony mocskon hát oda kell a gumi. mc 5 ill sixdalyzi 100 pont.
ac 10 =szopás kapartatás vizforrás...többször.. viz nincs mégtöbb szopás...gumigyűlölő enzimek keletkeznek a kisagy hátsó részén..zsigerből utálás indul.
Zoozee vidije mellett volt. http://youtu.be/XykeKSf5Dtc
Ennek a csajnak is erős Darth Vader effektusa van, pedig motor nincs is alatta
Úgy vagyok ezekkel a szoba torna gyakorlatokkal, hogy csak nézni szeretem, nem is tudom miért
olyan gumit még nem találtak ki ami mindenhova jo...
max a lánctalp.
szeva rosszéletü.., eltüntél má nem tudsz felhivni se mi.?
még betegen is.
szalajtós.
rilyál már mi volt kint. ronis már képben vagy who is he?lyes, is he
ettől jó ez a fórum mindenki irja az élményeit.
lásd ....nem sorolom fel mert...mindenkinek 100pont a fórumban
nézd meg jobban !akár ülsz a seggén ahogy roban szokták lásd a reginet13 videoit mind!vagyálsz ahogy a wbén szokták.a technika za hogy a motort terheled miközben húzod a gászt különben ha üres a hátró érész nem ugrik fel csak kapar!
ah a álva löüköd akkor előbb ogrik a paraszt egészen hátulról indul! majd mikor a teste belendült és a fenek elér az ülés magasságáig,de áll a lábtartón akkor rárugózik a hátsó kerékre terhel majd ebben a pillanatban a kupungot oldja és hopsz ekkoe létp fel... a hátsón a súj! de a teste már elindult előre! és kuplung old.
ha az elejére teszed a sújt és akkor engeded fel igaz hogy a te tömeged nem kell gyorsitani de nem is tapad a gumi semmit .
mert az 54 kilós hátsótengelyterhelés(egy 10kilós motorrral közel 54% hátsótengely terhelés mellett) és a 200kilós között 4szer akkora erőátviteli különbség van ..a súrlódásból adódóan! persze(miért 2mázsa ha hátul 54 kiló van te 100kiló vagy hol a 46 kiló?hát abból adódóan hogy annyira hátraterhelsz + a gázadás hogy a teljes súj a motorr hátsókerekére ül!)
ha ac-10 van hátul és vizes akkor a súrlódás elhanyagolható (kb akkora mint a nikasilos hengerfalé és a teflonbevonatos dugó közt ha 10w-50 full racing olajban fut az egész)ezért tök mindegy mi a technikád szopás a köbön.
szar guminál leszállsz oszt tolod...felfelé ill emeled a seggét felrakod 10cm haladás újra tolás majd újra szopás...szopás a köbön és ez a 10ezredik hatványra emelve.
Remélem azért csak gyógyul így, hogy nem lát motort.
Milyen lett a futómű a hangolás után?
elég lelakottnak néz ki igy képen is, régi fajta futomű, talán és vagy 250-300 között, max...
Azt láttam többször élőben is Robinál, hogy tökéletesen működik ez a segges tecsnik, csak nekem még nem jött össze, gondolom nem jókor nyomkodom, vagy ilyesmi.
szalajtós.
te nem az vagy akivel tegnap...átéltük románba a siriai úton a kamionelőzés ala tüzoltópiros autóval?
akkor lyaúl gondoltam
déw.
qúplungolás tecsnixka elsajátítása 100pont a többire ott a lyuro kárd mászterkárd.
seggelnyomós technika... nem kötelező..tegnap pl a sárga patakba na sisaksziklás részen 15 mp alatt meg volt egy eldőlés nélkül a vizes sziklák közt. szalajtósnak is 200pont
ac-10...egy kula szar. száraz időben lehet nem olyan gáz, de akkor meg minden gumi jó.
nedves időben, takony mocskon hát oda kell a gumi. mc 5 ill sixdalyzi 100 pont.
ac 10 =szopás kapartatás vizforrás...többször.. viz nincs mégtöbb szopás...gumigyűlölő enzimek keletkeznek a kisagy hátsó részén..zsigerből utálás indul.
Amúgy tök vicces az angolja - de imádnám azt is
ez is jaú
http://youtu.be/XykeKSf5Dtc
Ennek a csajnak is erős Darth Vader effektusa van, pedig motor nincs is alatta
Úgy vagyok ezekkel a szoba torna gyakorlatokkal, hogy csak nézni szeretem, nem is tudom miért