Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hmm jó....


mesélek valamit ....de nem kiröhögni ..milyen gyerekek is voltunk mi ....

25 éves történet ...mikor is úgy tudtunk pumpálni kereket erdőbe, hogy a kiszedett megragasztott kerékhez volt egy csövünk aminek egyik vége szelepoldalra TEKERHETŐ A MÁSIK OLDAlra pedig gyertyament volt csinálva hollanderszerűen forgatható stb.....na a benzincsap elzár( jó motron)benzin kijárat belőle gyertya kiszed csőbeteker ..lapos kerék egyik ember hóna alá és kétszeméllyel legurulás nagyon nagy domboldalból....kerék felfújódva ...
nem lehet más témát irni ... CSAK motorost... jönnek a szüklátokörüek, meg zoolikaaa is kűldi a Dominátort és ki leszünk tiltva a picsába ...


csak ugy kerülhetünk majd vissza ha mindenki vesz 1 db , (ha többet az jo pont) gasgas fse 450-et... ami egy remek motorkerékpár..
ha már gumi... van egy remek találmányom megosztom veletek, persze majd személyesen mindenkitöl beszedem a 6350 ft-ot aki elolvasta...

szoval a lényeg, menet közben vátoztathato hátso kerék gumi nyomás...
az egész egy szettben lenne ,hogy a már létező motor tipusra,kerékre lehessen fel szerelni. mondjuk a fék oldalon lenne a távtarto speckos futogyűrüs, olyan kék nagynyomásu kis 5 milis csövekel mint amiket a pneumatikus vezérlésekben használnak, az egésznek lofasz sulya, ráadásul nagyon egyszerü a cucc , a nyomás visszatöltést a kipufogo gázrol oldanám meg, a mérés pedig digitális kijelzővel fent a kormányon, és egy billenő kapcsoloval fel-le engedni...

amugy ezt a ruszkik pl. már ezer éve megoldották a nagy krazok kerekein...

előnyei: bármilyen szarabb extrém feljároban az ember leengedi a hátulját , ha jön a tempos sziklás pedig vissza fujja... egy komoly nagy nehézségü romaniacsos versenyen életet ment, de akár hobbi endurosnak is hasznos lenne .. ráadásul egy gumicső darabal defekt esetén akár az elsőkerék vagy másik motor kereke is felfujhato lenne...
vagy egy lassu defektnél tüskénél bármikor ráfujhato


forgalmazásban német-amcsi piacon simán lehetne adni egy ilyen szetet 500 eur-ért vagy kicsit még felette is.... az ujdonság miatt fogyna is szerintem szépen, a gyártás sem nagy dolog a csövek ,roppanto gyürük csavarok stb mind pneumatikában létező filléres holmik, a távtarto futogyürüt kell egyedül megtervezni.
Jóó reggeltet Hííííídeg van
na most rámentem 1 előzményre, hogy ki kinek mit írt és még mindíg találtam egy elfeledett oldalt...de mostANRA visszaOLVASTAM MAGAM....JÓ SOK A TERMÉS...
amúgy szerintem nem baj, hogy sokat írtok.....meg annyifélét....
valamit csak tanulunk belőle......
kéne amúgy motorozni is....csak halkan jegyzem meg fasza idő van...
én is
lehet hogy ő más idősíkban van már..mert részecskegyorsítója van ..rmx....mondjuk az lassító...
Keresnék elérhető áron D.i.D. 18x2,15-ös felnit.
te Dew, elszámoltad magadat , ma még csak csütörtök van...
jol mondod Viktor... (na most nyitottam ki a szellemet a palackbol)

emlékszem régen még te is fiu voltál a nagylukuval, de aztán elkurvultál és most a kislányos szakaszban üldögélsz...
ügyes srác...
amúgy nagyon ügyes a svitko nagyon nyer mindent amin indul...ilyen vb versenyeken van, hogy emberére talál.....de így faluszinten csúnyán jól megy...jó a kondija is nagyon....de mindenen megy ami motor ...crosson is meg endurocrosson de endurón is ...és csupa jó eredmény ....ha véletlen nem első akkor ott figyel a dobogón...enduró vb -n múltkor jött felfelé mint a talajvíz a harmadik helyen ment mikor eltörött a kormáya...meg ilyen balesetek szoktak azért lenni vele..sóskúton ő szokta kiszappanozni grill száját ...múltkor ő volt aki soskúton feltekerte a kijelződrótokat magára meg a tévét is húzta magával .....dakaron vele volt tavaly az az ominózus blokkcsere mikor a jó blokk helyére betették neki a "rosszat " ott is a 6-8 helyeken rájderkedett...meg amilyen motorja ott nála a kocsiban azzal indul nem csinál olyan túl nagy problémát a versenyből hogy exc je lenne nála aztán cross a verseny ...mint sok más műmájer mikor nem az a szelepsapka van a gépén és kitalálja hogy azért nem megy ... ő elég komolynak tűnik mikor oda kell raknia magát....
morgen
szent cirill nem svitkot hagyta ott a sárban.....hanem a portugál goncalves-t(7) aki husqvarnával ment 4-5 dik helyen....de most visszaesett a 36 helyre sajna....
svitkó..úgyes lehet.. főleg a sziril még ott is hagyta a szarban..
sziril amúgy rendes tsóka.. kétezer hétben a romainaxe-on a román gyerekkel versenyeztek(vagy romával na mindegy)szóval ...
sziril depi volta a második...az első meg elsestt hoy gkeze tört.. apersze nem a korház előőtt a parkolóban hanem bent a mélly setét sibiutól thávoli erdőkben
ciril fogta magát..oszt nem engedte el..fészbukkon szólt a mentőknek akik szóltak a helikopterpilótának aki erre..arra ment amerre voltak a két lyaúbarát.
ez miatt az egylyik kedvenc rályderem chris görcs meg is nyerte volna 2007ben a román axét de.. lyaúváírták sziril hőstettét ..és végül is ezért nyert ciril..mer amúgy mikor cibálták ki az erdőből a törött szárnyú jaú madarat azért csak megelőzte őket chris..

szóval sziril nem mindég egyértelműen kötcsög-ölö
na mi van nem birtok aludni...
lyaú reggelt béláim az úrban.
ez a egykerék ez egy rendőrköszöntés,?
az tök lágycsó.
egy ká 9es vagy tizes géppel....útcai endóró gumival lehet ős is dolgozni megy a kátélyem-gyárbavagy a rendőrmotorgyárba
csak szólok hogy Svítkó az 5. az összetettben
na ledüöglök alvadni ...hály béláim
86 tol jártam az mth-ba mindig onnan indult az endúró verseny
suliból is lógtam hogy nézhessem,este mentem csak haza de miért?
ott láttam az első endúró jávát meg mz-t..sok évre rá vettem is egy cetkát nagyon szerettem
amúgy esztergomba mindíg jól nyomták az endurót

link
Volt a tv-ben emlék műsort is láttam..tolókocsis riport volt vele utoljára, szegény csont és bőr volt
vazze mire bukkantam...nem tudom ismertétek.e Böröczky Józsefet..Pepit....
kabarészínés és nagy motoros/ kedvelő és szakkomentátor.....

szóval bevallom férfiasan nem tudtam hogy meghalt szegény....
link