Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad lehet

Egy normális világban szerintem úgy működne, hogy az eladó ismeri mit ad el a belét is és szépen korrektul elmondja a vevőnek, aki ez alapján eldönti, hogy szerel és cserél vagy felújítottat vesz és többet fizet. Sajna ez nem így van...hazudnak évjáratokban óriásiakat, hogy az alap ár eleve több lehessen, aztán azt mondja fel van újítva, s amikor megnézed hullik szét minden
Természetesen szerencsére van kivétel és minden tisztelet nekik
Valószínű minden vevő másként gondolkodik...részemről azt gondolom, apróra lebontani és átnézni, az lesz a tuti, tudod mit tettél bele, meg mikor, sajnos most már nem lehet megbízni senkiben
Ok, hogy át lehet nézni, meg kiszűrni dolgokat, de füllel sem lehet hallani minden hibát, pl. a saját motorom úgy el lehetne adni, hogy minden "tökéletes" a blokkban, fel lett újítva, még képeket is tudok mutatni, meg régi alkatrészeket, viszont ezt a henger power ház kikopást az életbe nem veszi észre senki, csak az akinek menet közben belemar a sarka a dugójába és ránéz a dugóra időnként és kilogikázza, hogy ettől lehet...kuplungról se tűnne fel senkinek, hogy hekkelt, stb...de ezt most miért is írtam, nem tudom.

Még egy szubjektív gondolat ide, érdemes olyan helyről venni motort, ahol a társadalom odafigyel rá és van pénze új alkatrészre (pl japán, anglia) ezek jó szoktak lenni, persze nem egyszerű beszerezni...MO on is olyantól érdemes venni, akinek van zséje, ő tuti nem hekkelte, hanem szakszervízben újat raktak bele neki rendes üzemóra csere időpontban, vagy a másik lehetőség, aki szerelmes a vasba és odafigyelt rá még éhezés kárára is
Olasz import motor MOi barkács műhelyekből...na onnan ne vegyél motort

Az évjárattal két bajom van, vannak ezek a full minőség bizti nélküli újabb motorok és előbb széthullanak, mint a régiek, mert itt már a gyártási koncepció során szartak a minőségre, sőt mondhatni az a cél, hogy vegyék az alkatrészt, régen azért nem így volt...
Illetve simán előfordulhat, hogy egy 2000es motor össz üzemórája a felét sem éri el mondjuk egy 2008-as motorénak...persze ez is csak lehetőség, általában nem így van. Ezzel is csak azt akartam mondani, hogy egy 2008 as lehet szarabb állapotban van, mint egy 2000es
Jó reggelt!
Azért egy normálisabb világban ennek talán így kellene működnie, nem?
Végül is csak egy gyors számolással: ha zörgős csattogós motort hirdet, már cigánykodnak rajta "ennyi meg annyi a felújítás" eladod 300-ért, ha elviszik, mert valaki szerelni akar nem pedig motorozni! ... Ha meg felújítod, mondjuk 150-ért, mert ugye azt tudjuk hogy a négyüteműhöz képest 2ütemnél ez az összeg már mindenre elég
450-ért biztos hogy az első odalátogató el fogja vinni...
Legalább is én így gondolom...
Nem mindenki olyan mázlista mint egyesek hogy a kert végében nőtt ki nekik az Erzberg...és mennyivel egyszerűbb (és olcsóbb) gurulni pár kilométert a mocival úton mint utánfutóval baszakodni mindig...annak idején a Condom-ék féle motorozásra is lábon mentem le a 625-össel
Magamnak újítottam fel, nem terveztem, hogy eladom. Viszont alig tudtam az elmúlt 2 évben motorozni, így aztán nem volt lehetősége ismét "elkopni" a motornak. Persze ez is csak A-tól T-ig van felújítva...
Az új motort apróra azért nem szedem, de pár helyre bekukucskálok.
Remélem jó vétel volt!
ezt meg azért, mert eladás előtt felújítasz.
Meg lehet kérdezni, miért újítod fel, ha tudtad, el akarod adni?
Abban igazad lehet, hogy többet tudsz érte kérni, de minek, ha előtte meg ráköltöd(amit kapsz érte) és még az időd is benne van.
Bár lehet más vevő másként gondolkodik...
Részemről úgy is szétszedem apróra vétel után és átnézem/felújítom amit kell, legalábbis ezt csinálnám.
Egész pontosan én vagyok az elvetemült, aki tegnap eladta a régit (a belinkelt hirdetésben), és ma meg szépen vett egy 5 évvel fiatalabb EC300-ast.
Egyébként tényleg igaz, hogy sok minden fel lett újítva!
Ejj de ismerős ez a motor, csak nem valamelyik titok motorosunk szánt itt
Ennyire hideg van R Mester, hogy mellényben nyomod?
Na ez érdekes...
Lehet, kipróbálom
:-)
LM suspension tesz pálya
Sok sikert , remélem eldugott helyen van, s nem az lesz, hogy sok munkaórával előállítasz egy pályát, ahova kijársz, aztán megjelennek a csúnya bácsik és beszüntetik az egészet
Na előkerültél! Köszönöm a tanácsot mindenképp okos dolog.
Ez egy jó motor ennyiért , ha tényleg jó...de őszintén ki az az elvetemült, aki dolgozik a motorján sok-sok órát, beleöl sok pénzt, hogy fel legyen újítva, pöpec lesz a vas és utána meg eladja , szóval nekem sántít ez a teljesen felújított vas dolog.
RMX-et nem adom el(főleg hogy most felújítottam A-T ig T-Z ig nem ), ha egyszer eladom azért lesz mert úgy széthullott, hogy már bontani kell. a másik lehetőség, hogy eljutok arra a tudás szintre, amikor már azt mondom ez nekem kevés...

Komoly kérdés, rendszámos endúró az mire jó?
Csak azért mert ahol mész vele(terep), ott jobb ha leveszed a rendszámot, közúton meg általában nem szoktunk menni, de ha megyünk rendszámmal úgy is megvágnak a zsaruk valamiért illetve lehet utána fizetgetni is, ja meg jogsi is kell hozzá
karos csipkedő a legjobb barátod..


najo csikusznak is küldök ilyet de semmi buzulás..
nem akarok zajt csapni...egyelőre elég lesz a kézi fűrész, azzal a szárazakat hamar elcsapkodom,de van profi kis fejszém,azzal majd az ágakat levagdosom,mert nem férek el 2 fa közt...
a félbevágott nagy fenyőket meg egymásra húzgálom majd,akadálynak...
csak a kidőlt fákat rendezgetem majd...meg a bodzát kell majd kicsapkodni,az van benne sok...de az nem kár ha kivagdosom
Tsókolom
Na,most erre mit írjak? Majd,ha aktuális lesz,keress meg
Szasz elveszett
nem az LM matricara gondoltam,hanem a belsejeben
jo estét.

Dew , add el azt a kotlát,öreg konstrukcio megette már a kenyere javát folyton kijön majd valami kinja...
pont szezon kezdet van rendbe is raktad tutti elviszik jo pénzért, az árán meg vegyél egy ilyet.. tutti 450-ért elvihető ..és sokkal endurosabb mint a mostani motorod, ráadásul rendszámos

http://www.kepesmotor.hu/gasga...
Szasz Hogyne lenne csak már lassan magamat is tuningolni kéne ,mert elkopok
Köszi , mi a linkje?
Az a probléma ezzel a hengerrel, hogy két évjárat típus egyezik meg teljesen a 98 meg a 99 S es, talán a hengertalpra rámegy többféle is, de azt meg ki tudja, ilyet tuti csak úgy vennék ha ott van előttem és lemérek mindent tizedre, mondjuk egy darabig zsém se lesz rá...bár a 65 eFt jól hangzik egy hengerért powerestül, csak azt nem lehet tudni ott se, h milyen állapotban van.

Bevertem a fejem és egy új elmélet, henger power lyukat belülről felrakni kicsit hegesztővel és újra kimarni pontos méretre?
Egyenlőre szerintem marad így ahogy van, majd hozzászokok.
Vigyél láncfűrészt is és egész jó akadály pályát is össze lehet hozni de csak kidől fákat szabad összevagdosni, élőt semmiképp