Remélem jó vétel volt!
ezt meg azért, mert eladás előtt felújítasz.
, remélem eldugott helyen van, s nem az lesz, hogy sok munkaórával előállítasz egy pályát, ahova kijársz, aztán megjelennek a csúnya bácsik és beszüntetik az egészet
Köszönöm a tanácsot
mindenképp okos dolog.
, ha tényleg jó...de őszintén ki az az elvetemült, aki dolgozik a motorján sok-sok órát, beleöl sok pénzt, hogy fel legyen újítva, pöpec lesz a vas és utána meg eladja
, szóval nekem sántít ez a teljesen felújított vas dolog.
), ha egyszer eladom azért lesz mert úgy széthullott, hogy már bontani kell.
a másik lehetőség, hogy eljutok arra a tudás szintre, amikor már azt mondom ez nekem kevés...
illetve lehet utána fizetgetni is, ja meg jogsi is kell hozzá
, mi a linkje?
Vigyél láncfűrészt is és egész jó akadály pályát is össze lehet hozni
de csak kidől fákat szabad összevagdosni, élőt semmiképp
Egy normális világban szerintem úgy működne, hogy az eladó ismeri mit ad el a belét is és szépen korrektul elmondja a vevőnek, aki ez alapján eldönti, hogy szerel és cserél vagy felújítottat vesz és többet fizet. Sajna ez nem így van...hazudnak évjáratokban óriásiakat, hogy az alap ár eleve több lehessen, aztán azt mondja fel van újítva, s amikor megnézed hullik szét minden
Természetesen szerencsére van kivétel és minden tisztelet nekik
Valószínű minden vevő másként gondolkodik...részemről azt gondolom, apróra lebontani és átnézni, az lesz a tuti, tudod mit tettél bele, meg mikor, sajnos most már nem lehet megbízni senkiben
Ok, hogy át lehet nézni, meg kiszűrni dolgokat, de füllel sem lehet hallani minden hibát, pl. a saját motorom úgy el lehetne adni, hogy minden "tökéletes" a blokkban, fel lett újítva, még képeket is tudok mutatni, meg régi alkatrészeket, viszont ezt a henger power ház kikopást az életbe nem veszi észre senki, csak az akinek menet közben belemar a sarka a dugójába és ránéz a dugóra időnként és kilogikázza, hogy ettől lehet...kuplungról se tűnne fel senkinek, hogy hekkelt, stb...de ezt most miért is írtam, nem tudom.
Még egy szubjektív gondolat ide, érdemes olyan helyről venni motort, ahol a társadalom odafigyel rá és van pénze új alkatrészre (pl japán, anglia) ezek jó szoktak lenni, persze nem egyszerű beszerezni...MO on is olyantól érdemes venni, akinek van zséje, ő tuti nem hekkelte, hanem szakszervízben újat raktak bele neki rendes üzemóra csere időpontban, vagy a másik lehetőség, aki szerelmes a vasba és odafigyelt rá még éhezés kárára is
Olasz import motor MOi barkács műhelyekből...na onnan ne vegyél motort
Az évjárattal két bajom van, vannak ezek a full minőség bizti nélküli újabb motorok és előbb széthullanak, mint a régiek, mert itt már a gyártási koncepció során szartak a minőségre, sőt mondhatni az a cél, hogy vegyék az alkatrészt, régen azért nem így volt...
Illetve simán előfordulhat, hogy egy 2000es motor össz üzemórája a felét sem éri el mondjuk egy 2008-as motorénak...persze ez is csak lehetőség, általában nem így van.