Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bálint álló helyen kutyaszar..de ha már kicsit is mész..akkor hidd el..műkszik.
zséék is vettek... szani is meg ott is többen... nekik mindnek bevált!
bálint.. a goldfrenből melyik a jó s 2..s3 vagy k5 vagy melyik is ami fog is és nem is zabálja a tárcsát.
koyo fékbetétekről valaki?
mi a gond ,akarsz beszélni rola..?
minden megforr ha nincs tempo, és tul szopos a helyzet... ez van.


amugy én nem hiszek ebben hogyha gyorsabban kering a viz , és késöbb kezd el kavitálni, azzal tul sokat nyerne az ember, a ventillátor, tehát a hőelvonás a leado felszinröl jobb megoldás...

ennek a nagyobb lapátnak egy forro éghajlatu krossz, vagy szuper krossz motornál van értelme ahol van menetszél, mégha meleg is a szellő de a gyorsabb keringés miatt fel van pörgetve a dolog,

de ha helyben áll a verda egy fűlledt nyári katlanban igazán szoposban akkor hiába keringetsz gyorsabban hőleado felszint nem nyersz vele, de ezzel több hőt sem vonsz el...
holnap kezdem kb 2hét mulva lesz valami belőle..
nyugi nálam is gond volt
mert kicsi a szerver és szarrá van terhelve...
Ez lehet engem is érdekelne, bár nem szokott forrni alattam
mitől van iss a sportmotoron a szerverhiba? hülye vagyok ezekhez a dolgokhoz,nem tagadom
meg vagyok elégedve magammal mert nagyon jó levélkét írtam ám
párom éppen motort szerel,tegnap elesett a főnöke motorral,ugyanúgy ütötte meg magát mint én tavaly,motor ugyanúgy sérült....
azt is megtudtam hogy naná hogy a hayabuját már elővették,megmutatták neki franciaországot gondolom nem csigatempóztak a pályán de legalább megjáratták rendesen
psszt ne mond el senkinek... én is enyit tudok rola hol kell bele önteni a benyát..

jahh meg tudom hol a gasgas..
tudod a német formulába bele szokták (sőt kell) irni a hobbyt, leirod szeretek motorozni és a motorom egy hajabuja, kész leesnek a székröl és azonnal felvesznek..
Le a kalappal előttetek,csak ámulok néha hogy keni-vágja itt mindenki a szerelés-témát...évjárat szerint is mindennel tisztában vagytok,ott a kis buksitokban minden...kis apró trükkök...és mennyit tudtok tanulni egymástól
én kilógok a sorból(több oka is van ),de én csak egy olyan motoros vagyok aki felül a motorjára,hozzá sem kell nyúlni csak tankolni bele aztán húzni a gázt...tudom hol megy bele a benzin,az olaj oszt ennyi
nem hibűásodott meg soha mindég hazajött...indult ment jól fogyasztott.. forrogatott de azt megtuningoltam..a vizpumpával.. azóta 4 embernek adtam el olyat .nekik is bevált!
holnapcsináltatok a ktmhez is.. de ahhoz cska 3,5mmrel emelem meg a lapátokat mert az csak 6mmesek!ekkor 50% nó a teljesitmény..
a powerpartsban is a gyárit 50% növelve árulják..de csak 2008astól van.
ez igaz a qutyaberg az kutyaberg
de 4 évalatt nem költöttem rá az olajcsarén és a 3db vizpumpatengej csapágyon kivül..mert jó volt..és még most is megy
sárga és a sárgák sokat esznek...büdösbogár is ilyen volt menni szeretett meg zabálni
írom a saját ajánlólevelemet,azt hiszem ma már készen leszek vele....főnököm aszondta nem ad felette álló emberkénél próbálkoztam kérni aki meg aszondta írjam csak meg ő meg aládedikálja,lepecsételi nekem
mond azt fekete a kereke oszt slussz passz.. nem kő
ugy értettem elmehetek, jahh hogy elmebeteg..
ránézésre...nem tetszik,ennyi
az nem indok, mondj valami rendes okot
jájj csak ne terjeszd ezt mert még a végén sokan elhiszik milyen fasza motor volt az a kutyaberg...

maradjunk abban hogy egy jo nagy szutyaberg volt... és akkor még finom voltam és nőies, és aki látta azt a szutyedlit az bizonyithatja ezt...
én meg azért nem mert nem és kész
hú,mennyit írtatok
én meg azért nem mert sárga..