kereskedő megvetta a kutyaberget.. kb egy 100ast keresett rajta..1hét alatt..mert keresekedő biznak benne.. érted?
de nem baj mert én 4 hónap után már imádkoztam hogy valaki megvegye 3kilóért...mert két motor a garagéban..Flúg-szus....
meg minek.
lyaúreggelt.
motorladás...
első.. legyne egy patika verdád... ami full szép és az eladható kategória...
eladható motorok..
lyapók +ktm...na meg gasgas
persze áában vagy alatta.
ha kereskedő vagyy akkor egyszerűbb a helyzet mert azt a motortt amit én eladtam 450kutyaberg... 300ezerért full üzemképes állapotvan..betonkeverő kinézettel 2005 évjáratú volt....4 hónapihg árultam igaz télen...300ezerért 2005ös fc 450 husaberg...
na pl ezt egy kicsit keveseltem.
de nem sokkal többért vettem egy patika 525ktm et amire azt hittee a régi tulaj.. javithatatlan gyújtáshibás(déw kettő,csak ezt 15perc alatt javitottam ki 2100ft ből )...szopott vele 6 hónapig..mert leált nem indult szenvedés volt ...ezért kaptam oltson..azt hitte rámsózta...
azóta álylávju ez a motort
és onli csajos ktm 525sx..csajos mer ahol a többi szopik meg férfiassan küzd a felmenetellel..ott csajos gép kiméli az erőmet .
csak gondoltam joindulatbol sszolok hogy olyan motorokat már 100-ért árulnak hegyekben, amit 70-ért el lehet hozni..
sok sikert az eladáshoz, de ha enyire ragaszkodsz az árhoz főleg a mai világban amikor majdnem minden eladhatatlan akkor valoszinü lesz egy örökös motorod....
viszont nézd a jo oldalát ,még az unokád is azzal fog motorozni...
Hát Remélem hogy eltudom adni. és tényleg azért enyi mert minden tökéletes állapotban van olcsóbban nem adom max 300 -ba. De ha így nem kell senkinek marad. Nem azért adnám el mert véres a nyaka. Csak mert már kinőttem. És még ezt nem tudom eladni ez a pénz hiányzik az új motor vételhez. Azért lenne jó ha valahol beszámolnák. Motor nélkül sem akarok maradni mert félig meddig munka eszközöm .
félre ne érts , nem sértésnek szánom de ha te eladod azt a motort 325-ért akkor megeszem a kalapom...
amugy kérdésedre válaszolva semmilyen csere NEM érdekel, a motor jo szeretem semmi baja, nem vágyok másikra se csakis egy nagy köteg pénzért válok meg tőle..
Szervízkönyv neked tuti van. Na abban megnézed a gyújtás tekercsnek mekkora feszt kell leadnia, kiveszed a gyertyát, merőműszer (feszt kell mérni) a tekercs végekre és rárúgsz párat, megnézed mit ad le, ha kevesebb, mint a szervízkönyvben lévő, akkor ott már gond van valamivel, vagy állórész vagy mágnes. Lehet még sok mással is gond, ott van az előgyújtás, a jeladó, a CDI és és még a gyújtótekercs is, nem egyszerű, de ki lehet méregetni mindet.
Enyémnél az a lendkerék amit most beraktam majdnem dupla annyi feszt leadott, mint ami benne volt de jól mondja a Viktor enyém repedt volt és nem volt egyenletes a gyújtás energia, kihagyott a szikra.
lyaú.. kiindulási alapnak lyaú.
a 100ezer.. de a következő gyűlésan már 150ezer kell mert kapzsi nem vok..de nőtt a gázolaj ára meg az én renomémé is.aahhahaa
egy lendkeréknek olan mágnesesnek kel llenni hogy a mágneses fluxusz 70%a is elég legyen egy biztonságos üzemi működéshez...
magyarul ha szépen a helyére rántja a lendkereket mikor tennéd fel az ékre..akkor lyaú.
ezeket újra lehet mágnesezni..delejezésnek hivják..a déwé az törött volt azok már kukák.
zsír! ÉS AZT HOGY LEHET TUDNI hogy szar a lendkerék? ki lehet mérni vagy kérjek kölcsön egy újat? mondjuk honnan.......mindenesetre érdekes tanulság. nagy valószínűséggel az enyémnek is ez lesz a baja
déw.
örülök hogy jó lett ..az hogy oltsó azt nem mondanám...35..húzós..
de legalább egy berg árából most van egy 1998as remix-ed
de végre hogy jó ..akkor legalább van az a péz amiért működik
ilyen világ van..
de nem baj mert én 4 hónap után már imádkoztam hogy valaki megvegye 3kilóért...mert két motor a garagéban..Flúg-szus....
meg minek.
szóvala motoreladás.. nem az én műfajom
motorladás...
első.. legyne egy patika verdád... ami full szép és az eladható kategória...
eladható motorok..
lyapók +ktm...na meg gasgas
persze áában vagy alatta.
ha kereskedő vagyy akkor egyszerűbb a helyzet mert azt a motortt amit én eladtam 450kutyaberg... 300ezerért full üzemképes állapotvan..betonkeverő kinézettel 2005 évjáratú volt....4 hónapihg árultam igaz télen...300ezerért 2005ös fc 450 husaberg...
na pl ezt egy kicsit keveseltem.
de nem sokkal többért vettem egy patika 525ktm et amire azt hittee a régi tulaj.. javithatatlan gyújtáshibás(déw kettő,csak ezt 15perc alatt javitottam ki 2100ft ből
azóta álylávju ez a motort
és onli csajos ktm 525sx..csajos mer ahol a többi szopik meg férfiassan küzd a felmenetellel..ott csajos gép kiméli az erőmet
sok sikert az eladáshoz, de ha enyire ragaszkodsz az árhoz főleg a mai világban amikor majdnem minden eladhatatlan akkor valoszinü lesz egy örökös motorod....
viszont nézd a jo oldalát ,még az unokád is azzal fog motorozni...
tanitsd meg őket windsurf-ozni és máris szeretni fogják a szelet...
amugymeg a nők nem bolondok,
amugy kérdésedre válaszolva semmilyen csere NEM érdekel,
Enyémnél az a lendkerék amit most beraktam majdnem dupla annyi feszt leadott, mint ami benne volt
Nekem is ott van az eladó holmik között ..
a 100ezer.. de a következő gyűlésan már 150ezer kell mert kapzsi nem vok..de nőtt a gázolaj ára meg az én renomémé is.aahhahaa
1. napirendi pont : mindenről ő tehet.
2. mindenki átutal neki 100 ezer ft-ot...
tüóautó vezető
te is kaptál ímélt..emiltől..csak én nem
magyarul ha szépen a helyére rántja a lendkereket mikor tennéd fel az ékre..akkor lyaú.
ezeket újra lehet mágnesezni..delejezésnek hivják..a déwé az törött volt azok már kukák.
tőlem aztán még te is lehetsz..
már beszéltük a tiédnek mi a baja..rajtad kivül...
mindenkinek kűd csak negem nem
még a dzsipszi gyerek is kapott az a dzsémsz szúárd-esz
örülök hogy jó lett ..az hogy oltsó azt nem mondanám...35..húzós..
de legalább egy berg árából most van egy 1998as remix-ed
de végre hogy jó