Egyébként nem tudom, hogy az első 500 a prológban mit jelent a vasárnapi extrémben, mert lehet a fele nem is nevezett az extrémben, s akkor a prológból még olyanok is mehetnek az extrémen, akik 500 on felül vannak, szóval nem biztos, hogy ki indul a Hare Scramblen és ki nem, már az 500 on felül végzettek közül.
Ami érdekes még, hogy sokan a 125-ös kis zümmögőkkel agyonverik a mezőnyt itt a prologon
Nem tudom szét van-e tuningolva, vagy áttételezve, vagy tényleg ennyire nem számít a motor
Ha megnézed az eredmény listát, ez se igaz, persze sok múlik a rájderen.
Pl. a 250 es EXC-vel leverte a 300as KTM et, stb.
Egyedül valami krosszos kawás verte el a KTMket, de gyanítom az első extrémben temető lesz neki
Nem olvastam még, elvileg még a postán csücsül valahol
Minden gyárira tuti nem lesz jó, mert több dolog már nem a gyári rajta,
de az a kiindulási alap
Nem akarok mindent mérni, csak amit el lehet állítani, hogy az jól legyen beállítva Persze ez a szutuki sose lesz KTM nem is ez a cél, hanem önmagához képest "normálisan" működjön,
sajna nem vagyok profi, hogy apró változásokat észrevegyek, nekem végül is tök mindegy lesz, csak a motornak hosszútávon jobb, ha rendesen be van állítva.
Nagyuon elindultal extrem iranyba,talan elolvasta a Kovacs fele (tankonyveket)?Allits mindent a gepkonyvben megadottra.
A 2t 4t kipu gazok osszetetele kicsit mas az egyikben sok a hc,a masik inkabb co bol van sok.aztan a lambda nem nagyon orulne a sok olajnak.....gokarton van lambda,de ha jol megolajozod ,ki is dobhatod
Nem tudom szét van-e tuningolva, vagy áttételezve, vagy tényleg ennyire nem számít a motor
Igazából nekem alul van használva a motor, fél gáztól nem igazán szoktam jobban letekerni sehol
Pl. a 250 es EXC-vel leverte a 300as KTM et, stb.
Egyedül valami krosszos kawás verte el a KTMket, de gyanítom az első extrémben temető lesz neki
amugy a felfuton el szoktak indulni még Vespa robogoval is, meg mindenféle szakadék sportmotorral csak a poén kedvéért..
valahogy ugy van a szabály ha nem jutsz be az 500-ba akkor vissza kapsz a nevezésböl valamennyi lovét, kb a felét..
azert olyan sosem lesz ,h a patak mederben is ozbarna,meg ha nyelezed akkor is,meg ne ragaszd,arra figyelj!
bar lattam api mxv 450 t az elso 100 ban,lehet masnapra motort cserel
Ezt is ő követte el
http://youtu.be/erV9OTOU7Ho
Minden gyárira tuti nem lesz jó, mert több dolog már nem a gyári rajta,
de az a kiindulási alap
Nem akarok mindent mérni, csak amit el lehet állítani, hogy az jól legyen beállítva
sajna nem vagyok profi, hogy apró változásokat észrevegyek, nekem végül is tök mindegy lesz, csak a motornak hosszútávon jobb, ha rendesen be van állítva.
Köszi a lambda infót
Keresem az őzbarna gyertyát
Ez a japán gyerek ügyes, érdemes lesz figyelni.
Taichi Tanaka
http://80.64.138.75/jart/prj3/...
itt meg a többi:
http://www.erzbergrodeo.at/erz...
Show sajna nem jutott be az 500ba, a 915. hely et sikerült megszereznie.
Két magyar van, akik 500 ban:
Bence Holló
Istvan Ratgeber
A 2t 4t kipu gazok osszetetele kicsit mas az egyikben sok a hc,a masik inkabb co bol van sok.aztan a lambda nem nagyon orulne a sok olajnak.....gokarton van lambda,de ha jol megolajozod ,ki is dobhatod
Azt nezd,h oz barna legyen a gyertyad!
Egy bukásnál tőből letört az egész szívató, meg kellet javítani, aztán már nem tettem vissza, így nehezebben állítódik el
Na ez srác NO KOMPLETT, lehet azt mondták neki, sima aszfalt, lehet húzni?
Tényleg tudja valaki, magyarok közül hányan jutottak be az 500ba?
http://youtu.be/ppAesp-CRG8
korházba, dokihoz csak akkor megyek ha erőszakkal visznek , ágyhoz lekötözve, éppen köröz felettem a helikopter... másképp nem vagyok hajlando...
ugyan ezt ajánlom mindenkinek..