Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi csak a fagyizóig mentünk,sehol máshol nem voltunk!
kutyaprotkó
na ja....nem olcsó dolog a fogorvos...annak kellett volna mennem,most mennyi píízem lenne
anyám fogait örököltem van már kb 7-8gyökérkezelt 3 már hiányzik bölcseségel együtt 4 van egy pár rosz is szóval elég jó, ebbőla sok pénzből kb új motort lehetett volna már venni
és még csak 20 éves vagy...szégyelld magad!
nekem egyszer fájt azért fogam mert rossz volt,ki is húzták akkor...na azóta nem volt ilyen problémám,vigyázom rájuk nagyon viszont a bölcsességfogam belenőtt az állkapcsomba,azért kellett kiszedni.azt hittem ott halok meg
és még 3 hátra van meg van rosz lukas fogam is vagy 4-5
jaj az nagyon szar,együtt érzek veled
Az erdei koron talalkoztam egy brigaddal,eppen mondtam is ,h egy iranyba menjunk,nehogy....de eltevedtek a koron es...en meg eppen na mondom jo temposan megcsinalom ez a par kanyart.....aztan meg egy robogosnak is megalltam egy belathatatlan kanyarban ,hat ez ilyen nap volt.Volt veluk egy husquarnas gyerek,huuu ,az nagyon nyomta az elmeleti oktato reszt,de eleg hamar lemaradt rolam
4 év alatti tömörödés ez!
ez gyárilag egy 10x18x6os szimering..a bergben is ilyne volt a vizpumpánál...most az egyik mérete..11x21x6
a másik meg 9x17x6

mert igaz hogy volt nálam..de az új mindég a boltból jött...a tartalékor meg nem nézegettem benne volt a csavaros aranytatyóba...
azért aranytatyó mert olyan csavarok alátétek vannak bene amik a többiek motorjába is jó..főleg az övéket kell tákolni...de volt már nekem is szükségem rá és akkor ez igazi arany...tatyó(csavarok 4-10mm 10-30mm hosszúig...anyák alátétek nagykarimásak...zégergyűrű vizpumpához, 2t lánckerékhez, 13 ktm lk. tartalék patentszem..meg vizpumpa szimering...egy félökölnyi kis tatyó
na a csavarok közt tömörödött össze...nem is gondoltam volna.
a másikat már beraktam kis fémházba
na mutatom a tartalék vizpumpa szimeringet..ami nálam van a tatyóba...illetve csak volt..mert már kissé..hogy is mondjam viseletes lett...körhagyó
kiszedték egyik bölcsességfogam és kegyetlenül bevan dagadva
Többiek voltak hajtani? Zaránd, mesélj

Majd jövök, megyek átnézem a vasat, aztán lehet hajtépés lesz belőle
Az nem semmi reakcióidőt kíván, főleg olyan tempónál, amit te szoktál menni. Utána megálltatok megdumálni, vagy csak továbbmenés volt? Jól értem, motorossal taliztál szembe?

Sima erdei talajon nem "probléma", pont ezen a szar puhán volt a cél a gyakorlás
Örülök, hogy valami haszna is volt a videónak, ha már kedvet kaptál az jó
De mi történt az orcáddal?
Dew nézegettem a videoidat és nagy kedvet kaptam a pálya építésre amint lemegy a duzzanat a képemről nekiis fogok látni
jobb napot!

Sztem rendes erdei talajon gyakorold,ahol van grip,ezen a palakoves szaron csak szopatod magad.

Nekem mara meg volt a 2 szembemenes,szerencsere kikerultem a szembe jovot,meg karist sem lett.De jo szaraz az erdo,porzik minden.
Az "átverős" boltot végül eltitkolod? Persze megértem.

Itt van neked videó, csak a te kedvedért
http://www.youtube.com/watch?v...

Viszont ha már ennyi órát beleöltem, aki látja a hibákat az mondhatná mire figyeljek, jó párat én is látok
A hátsóféket meg a súlypontot azt benéztem párszor, de jöhet más tipp/tanács is

Nincs mese, meg kéne tanulni kerekezni, vagy legalább érezni a motort egy keréken, tudni a holtpontot
Á, ez még teljesen jó, kiemelnek a lamellák szerintem
Ez már fogasléc, de még ez is kiemelt
Ilyenem se volt még, nem tudom megnyitni
A szövegekből ítélve valami terepjárós erdész szívatás volt rajta...
hát szerintem nem szép dolog
Inkább békében, VILÁGBÉKE

Na ez vajon hogy hozta össze?
Az ... sííp ebbe a viemoba, szaggat ez a fos és pont ott nincs kép, ami a lényeg lenne
Egyébként kurva jó, na ebből lehetne tanulni kilassítva
Üdvözletem
Maga jár mostanság motorozni?
Akit érint/érdekel, még ezt is kuksolhatja:http://kaslerarpad.hu/?author=...