Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd váltok gépsárkányt, ha beugrik vagy 300eFt csak úgy a semmiből, akkor ha eladom az RMX et, a kettőből már tudok venni

Bár tartok a 300tól kissé, ültem GGEC300 on, nekem kurva erősnek tűnt, ami persze jól jönne sok helyzetben az RMX nél de ezzel is sokszor csak félgázokon szoktam közlekedni
csikusz megmondta a tuttit, pinázzá...
hova megy az RMX ..? tán fellövik a holdra..?


erröl jut eszembe , kerestem partnereket a környékröl hogy menjünk ki RBR-re motorozni az előzö napi nyomon...Vitoba 5-en be tudunk ülni, kihuzom futon a motorokat, enyém befér hátra, addigra az ujjam is jobb lesz....a lényeg , nem találtam senkit... mindenki csak finnyázott...


ilyen ez a világ... és benne a kemény motorosok..
Üdv Mester!

Jobbulást a derekadhoz, s ha nem tudsz motorozni, lessed ezt!
http://live.redbull.tv/events/...
11:00 kor kezdődik, azt nem tudom bírja-e majd a terhelést.

Szoktál még egyébként motorozni?

A diagramozás hobby, nem csak a fekete gyertyakép miatt van,
érdekel a téma, hogy miket mérek elsősorban ezért csinálom
Jobbulást
Na,má meg szinuszhullámokat kergetsz? Ilyet bammeg Elszánt vagy teeee Hejj előbb tudjad mán mi mié van meg mi a dolga azt mit is kell meg ,hogy mérni,aztán majd rájössz,hogy ezeket neked nem is kell tudni,me nem tervező vagy Inkább pinázzá
Jó reggelt!
a derekad tutti azért állt be mert nem motorozol eleget...

nekem a bal kezemen a középső ujjam nézett pár napja derékszögben felfelé... de már gyogyul, szép zőld és egy picit már mozog... ha másik kézzel mozgatom..
ja és amúgy itt ma az idei év legjobb ideje van ma motorozni ....

nagyon fasza idő...nem gatyarohasztó a meleg de 20 fok..és este szakadt az eső ....most már száraz ...szóval király az erdő...
ja szétment a derekam ...négykézláb kelek fel az ágyból és totyogok ide oda mint egy szarógalamb....

ahol lehet leszopom magam mostanság ....és már röhögök ....
ja meg a sok szar emberről ne is beszéljünk ...mindíg előkerül egy a közelből...nem is hinné az ember...
bassza meg el kell ugranmom...eccer idejutok aztán mehetek..nemsokára jövök....

menjetek motorozni ...de jó nektek.....
szia bálintgazda..... ááá nem venném el a mérnökök kenyerét a világért se ....


déw -nél meg én azt csinálnám mint nagy endurópedagógus hogy elvenném ezt a motorját és adnék neki vagy egy ec 300 GG vagy egy ktm 300 exc-t kábé.... aztán amennyit diagrammot gyárt azidőalatt pár nap alatt rászokna a motorrra ...és endurózhatna kedvére... de ez persze csak egy külső tisztelettteljes javaslat mert időpazarlás meg pénzkidobás ez az út amit mostanság jár már a fiú...mikor tehetségesnek látom és kitartónak de fejlődni ebben a zsákutcában már neki nem nagyon lehet ....kivéve a diagrammgyártásba

mégeccer hozzátenném minden elismerésem feléd déw..és nem félreérteni ..de neked át kell lépned egy másik dimenzióba..és ne húzd az időt mert lekésed az életed...amúgy erre rájössz majd mit mondtam most ...csak egy két év még ....

ne pazarold az idődet meg a pénzedet...
szóval én javaslom a gépsárkányváltás diagrammját elkészíteni ....
Illetve az Rmxnek tökéletesnek kell lennie hétvégére, mert megy a magasba
Mert mindenki más amatőr
az a problémája hogy trutyis a gyertya képe... erre elkezdett kelempászmadárkeresődiagrammot gyártani...

a következő az lesz hogy érzékelőket köt a bolygo különböző pontjaira ,valahogy vesz jelet a Huble teleszkoprol is, ráköti a laptopjára és kiszámitja hogy a tömegvonzás, a napszelek, a hold gravitácios árapály jelensége mennyibe befolyásolja az RMX gyertya képét...


mindenki más a karbit állitaná be..


bocs Dew muszály volt tudod a hangok..
szeva Zéé... mia stájsz..

ne vedd el Dew kedvét a diagram gyártástol , ez az új hobbija..
morgen amúgy csak sokkot kaptam déw kelempászmadárkeresődiagrammjától.....

van időd bélám rendesen.....

azért visszaolvasom mi a gázod nem tudom még mi az ami kihozott az erdőből és a diagrammgyártásra terelt ...de látom tényleg benne vagy nyakig......
aztakurvaélet
jézusom DeW, te nagyon elszálltál ebben a gyujtás méregetésben..csak azt nem értem miért a bonyolultabbal kezded..

én tutti biztos hogy először a karbin változtatnák a benyás gyertya kép miatt, merthogy az sokkal egyszerübb történet... a sima régi szakis pár szál rézdrot a FF.-be jo nagy megkergetés, rögtön mutatná mi a pálya...
na itt a gép.
déwid.
az ha szikra kimarad fordulaton azt meg meg tudod nézni...ezzel a szupergéppel..neeem?
ha nem marad ki szikra akkro a karbit állítgasd.. ha meg kimarad szikra akkor nem is menne jól..szerintem...
ha jól megy, jól indul alul felül olyan mint az álom..jól fogyaszt..ugye..? akko mi kulának basztatod
wagy eremiksz guru akarsz lenni?
vagy ebből kinővén mint európalyi 2t motor-menedzser leszel és hiresebb leszel hamarossan..akár 4-5 évtizeden belül mint tévhit nályt és tadelyusz blazkó együtt
olyan hires akarsz lenni mint dzsárvisz
akkor inkább rakjad fel ezeket a zőzbörgös videókat ide mert én a juhtúbon szart sem találok ami 3 napnál fiatalabb
déw.
nem tom szuzukinál hogy van de kátélyemnél az a jel az nem a szikra hanem abból a jelből van az hogy kiszámitja a fordulatszámot és abból számol egy értéket és arra az értékre küld egy szikrát...
wagy legalábbis ennyit értek a gyújtáshoz.
lényeg: a fordulatszámtól fűggően a cdi variálja a gyújtás helyét,
de mond már minek ilyen mélyen belemenni? ály dont ánder sztend.

még az új ktmeknél éretem mert vannak itt nagyon-nagyon hozzáértők akik már ki is próbáltak sx et exc vel meg össze vissza a dobozokat felirták a tapasztalatokat és azt hasznosítják mikor jön az ember hogy 150es sx van de ű azt szeretné hogy exc ötszázként viselkedjen..akkor csak átdugják a dobozt és láss csotád az sx 150 ből 950 ádvencsör lesz .mert azért azt tudni kell egyszerűen exc 500ast nem tudnak még csinálni a 2t 150sx-ből .
de úgy lehet visszajönnek őzbörgből és akkor már ezt is tudni fogják .
Bocsánat elírtam a végét, szikra jel akart lenni, az látható a diagram felső részén, végül is majdnem mindegy, de még sem