Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A talaj kuuurva jo


Na ma bementem a Hringnel egy olyan szukbe,h a kormany alig fer el,1-2 ben,nem porgettem,de a vegere ereztem vmi fagyallo szagot,lehet kene egy vent,meg nagy lapatos vizp,ha mennek Erdelybe....
szegény jarvis
Te ,es hol van az elfordulas skalaja?lehet ez 2 fordulatra vonatk...
déw ezért a linkért .a lályw tévéért kapsz tőlem... ..
egy csomó 18as szikszdélyzt amit szalajtó adott...12mm magasa a bütykök(a gyári 13)
most
lyáró jános az első.
azaz dzsoni vóker the léder
na ezen behugyoztam a röhögéstől..a gépsárkányváltás diagramm
lya.
szerelni már nem tudja mert jobban működik mint valaha..de motorozni meg nem mer..hiába a hibátlan gép...oszt most dályagrámmokat gyárt.
diagramfasztorirészingschufnituning alá déwid eremiksz
Megéri nézni, kurva jó, mintha ott lennék

Na jó, befejeztem a dumálást
Azt figyeltétek, a mentők 4 percen belül ott vannak akárhol a pályán? Jól értettem?
Mondjuk van helikopter, de akkor is.
Hát, nálam tavaly akkor is Jarvis nyert
A köveken agyonverte a Taddyt bár köveken szerintem a Jarvis verhetetlen.

Kíváncsi leszek, mi lesz idén, nemsoká indul a verseny és 16 kor kiderül
Szívesen! Nézzétek, mert kurva jó!
Most még csak pálya bemutató megy, meg korábbi évek, de olyan jelenetek, amiket sosem láttam, pedig láttam pár erzberg videót
Köszi a linket
és működik!
Eső szakad, motorozni nem lehet, így marad ez
http://live.redbull.tv/events/...

Jó szórakozást annak, aki nézi
Ez meg amikor a berúgókarral forgattam meg.
Itt látható a 2 db jel, oka ismeretlen
Ja, ha senkit nem érdekel, szóljatok, akkor nem szemetelek

Szóval megvan a 2db szikra oka, a gyújtás jeladó ad két jelet,
de még rejtélyesebb a dolog, ha kézzel forgatom át lassan, csak 1 jelet ad, ha a berúgókarral gyorsba, akkor meg 2db jelet lehet visszhang a 2.

Ilyen egy gyújtás jel ez csak a kézi forgatás, látható, csak 1 db görbe van közvetlen egymás mellett.
jo reggelit!

de faj a fejecskem ettol a szemet egetett szesztol

en betarsulnek,ha lehet,gondolom pest fele mennel?
300as gg alacson meg közepes fordulaton él fönt nemis erős csak üvölt legalábiss a 2003mas az iylen volt, de extrémbe tökéletes és te ahogy látom csak azt csinálod
Nem-nem, nem volt tempó, elindulásnál húztam olyan gázt, mint az RMX nek szoktam és meglepett erősen a kicsike, hátsó féket kellett taposni, hogy ne testeljek le
Az volt a bajom vele, hogy nem tudtam kezelni, olyan bika nyomaték van benne alul, hogy apró gázra is jön az eleje fel, így tempót nem is mentem vele.

Meg kéne szokni és meg is tudnám, csak így belegondolva egyenlőre nincs szükség ekkora nyomatékra, igaz van egy két hely, ahol kéne, ott nyilván jól jönne. Lehet kevés ilyen helyen motorozok
pedig az a környék ahol rendezik az RBR-t az a világ legfaszább enduro paradájsza....
Sibiul, Rasinari, Petrozsény.. igen komoly környék annyi motoros nyom van ott beszabehu...
amugymeg szerintem azért ijedtél be tőle mert gondolom temposban probáltad ki... persze ott megy meg erős, de gyorsan menni bármi tud...

az igazi előnye a Háromszázaknak az extrém elfolyatósban jön ki, iszonyat leesett fordulaton még mindig mászik, ahol sok más motor már rég leböffent volna...
ott kéne kiprobálnod..
Ez igencsak jó és szimpatikus ötlet
Ricsi nektek a hétvége helyett?

Na jó, csak vicceltem, esetleg jövőre
Bár ha meglátom a Román hegyeket lehet azt mondom oda a büdös életbe nem megyek többet s ezzel válaszoltam is a Holdas kérdésedre
Nem tudom azt mérni, kimarad-e szikra, csak azt tudom mérni van-e szikra jel, vagy nincs, azt hogy nyomásra mit alkot a szikra jelre a hengerben a gyertya ez nem mutatja ki

Egyébként a diagram felső részén a szikra jel van, nem a gyújtás jele,
utóbbi az alsón van
De még mindig nem értem miért van belőle 2 db egy fordulatra

Komolyra fordítva a motorral nincs sok bajom, csak hobbi ez a méricske.
én az enyémel évek ota csak alapjáraton közlekedek... persze csakis a boltig..