Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Jövőre indítsad őket Erzbergben, mennk mint a szél, legalább lesz végre magyar is aki teljesíti
Szép napot!
Tanítványok
Sziasztok!

Június első hétvégéjén Kaposváron voltunk ahol a magyar enduro bajnokság illetve az Alpok-Adria Bajnokság soron következő fordulóját rendezték. A pálya nagyon jó volt, kellően nedve, a versenyt megelőző esőzéseknek köszönhetően. Nagy létszámú nemzetközi mezőny érkezett, így 180 körüli létszám volt a versenyen. Az első nap minden rendben volt. A mért szakaszokon körről körre tudtam gyorsulni, bár éreztem, hogy az enduro teszten még vannak helyek ahol tudnék gyorsulni. Nap végére sikerült az Alpok-Adria abszolút mezőnyében a 3. helyet megszereznem, illetve a magyarok között az első helyet. Másnapra próbáltam az enduro tesztet agyilag jobban átgondolni, aminek meg is lett az eredménye, még gyorsabb időt tudtam motorozni rajta. Stabil versenyzéssel végül ezen a napon is a 3. helyet szereztem meg az Alpok-Adria Abszolút mezőnyében és első lettem a magyarok között, illetve az Alpok-Adria junior kategóriájában. A versenyt az a Lars Enöckl nyerte, aki az idei Erzbergrodeo 6. helyezettje
Mellékelten küldök képeket a versenyről, illetve a szokásos videót: http://youtu.be/bWQQoY330Lw



Köszönettel:
Pető Ádám
száncsóóó pánzáááá,és 300 éves szamáron ,2Teli boroshordóval
Reggelt....Ki nyerte az ezberget?
Jó reggelt
erre csak azt tudom mondani aki nem visz motor papirt ha külföldre megy ,és ezért vissza forditják az meg is érdemli...


az már más kérdés hogy emiatt beszopják a többiek is...

pl. ezért hordok egy valag szerszámot... nekem még nem kellett a saját motoromat szerelni az erdőben, márcsak azért sem mert full karban van tartva, de mostanában ha valakikkel megyek mindig elő kell szednem valamit,
és olyankor elkurná az én motorozásomat is, annak meg nem örülnék..
...dzsipiesz nélkül
lyaúreggelt.

na megnyugodtam.
ahogy látom R Déw barátom is aludt ...igy a kómába taszított eremikszét nem tudta tovább gyógyítani...
hála istennek..aki elnyomta a hangokat a buksilyában...

ma megrendeli az rm cdit összerakja és azon kivül hogy erősebb lesz alul ill krosszosabb felül, semmilyen változást nem veszel észre rajta..(amig megent rá nem kötöd a laptopra ....)
ugye déw.
UGYE déw.
fenyegetően hangzik remélem

ricsiék meg szeretnek mint a tezswérüket és a hétvégén már románia hegyeit nyaldoshatod a szikszdélyzi gumidal.
de észel ám

nagyon fontos...
vigyél magaddal...iratokat.
az utóbbi időben két izsmerős is mesélte hogy:vissazfordították öket a határról...
mert ugye basztatás az nincs,de kérik az igazolványokat...volt hogy kérik a motorpapirokat is!
nem nagy valami. a motorról legyen valami adás vételi bizonyitvány ha nem is az eredeti anyakönyvi kivonata , csak valami papír legyen nével meg számokkal elátva(a számok meg azok legyenek amik a motoron is vannak..megint találtam egy ronist elrejtev..a múltkor azt hogy nyá-ronis..most meg azt hogy moto-ronis )
a magyar nyelv összefüggései valentinnel, csokorba gyűjtötte: zarándol the animál

na folytatom.. motorról papír legyen.
és a te arszképeddel fémjelzett érvényes személyi igazolvány VAGY érvényes útlevél.
bár melyik jó.
ha nem érvényes..vagy nincs nálad...mind a kettőre volt példa a haveri galeriban...nem is oly rég múltban!akkor a határon nem vesznek őrizetbe..csak azt mondják...gó bek.
namármost az egyiknél az egész banda hazajött a balfaszság miatt..ez benyapénz ideg elbaszott idő ideg..ideg ..nem kis IDEG
a másiknál mivel az ember közel lakott a határhoz ..hazavonatozott.(amerigában ezek a távolságok nem is távolságok wasingtom on belül pl)de azért itthon fályhatott
ez azért IS szar mert akkor a társa..a másik megy tovább a benyaköltség..az egy főre eső..megnő 100 100alék..kal!és az azért lássuk be...szar.
ha meg csak ketten mentek volna..ami szerecsére nem maradt egyedül!
akkor meg ha emez egyedül maradt volna....akkor a minden rendben tipusú embe is megyen haza...mert rajtam kivül..ki az az idióta aki egyedül bóklászik egy másik ország kissé sem vadregényes hegyeiben.(jó mondjuk én azért ezt a hegyet ismergetem elég jól . múltkor néztem ..közel 5%át már bemotoroztam a hegynek
mondom 5%át..az azért 4 nap full mindég máshol.
ha meg jönnek haverek akkor meg azért a tályékozódás miatt mehetünk még a hegy maradék 60%ban úgy hogy biztosnsággal kitalálok belőle.
hivott zé hogy menjek én is vele romaniacsra...a fordba 9en beférnének,ócsóbb lenne...akárhány napra is...
persze csak én nem tudok elmenni...


te hova mész?2 nap vigyázó? nem dolgozol?
már én se tudom kihez csapódjak,T.Gabi is jól leszivatott vasárnap aztán meg most 7végére is lett igérve...de nem tudom mi legyen...
A cdi az ugyan az csak nem ugyan ott van benne egy kábel ! Maga a Ktm gyútástérkép meg teljesen más mind a Gasgas, sőtt a Ktm 250, 300, Exc, Xc, és Sx is mind különbözik.
Na,mostmán télleg alvadjá,me nem tudok dógozni
power, láncgörgő, hűtő, túlfolyó tartály,
összes tömítés saját gyártmány(hengerfej nem)
meg a tököm tudja mi még, de most már nem olyan vicces, hogy vagy 50 oldalt leolvastam japánul vagyis fordítgatva, e helyett motorozhattam volna 4 napot simán, meg azon agyalnék mit vigyek románba.
Megyek aludni a szar is le van szarva.
Jut eszembe a kuplunggal is játszott Belemezelte be is verte Volt-e még valami?
mennyetek aludni..
déw agyalj...mi az ami még működik rajta..az eremikszen...
miért is működik...
na akkor nézd meg gyorsan... .
figyu...
kb működni fog..
azalapplappal ...laptop nélkül!meg szépen behangolos..egy osciloszkóp ahogy rély is írta elég!csinélsz két jelet..egyet a lendkerékre hhogy lásd hol a fhp..és előte hogy szalad el a szikrád hány fokkal..5 fokonként egy jelölés kb 30 fokig...vagy felső holtpont imm ejelekt.. 1.2.3.4.5 na akor fogod látni hogy hova a dja milyne fordulaton..
dee mivel fingod nincs hol is kéne ezét ezt nem is kell nézni. menni kell vele..csapatni...és nézni..becsörög ..nem erőtlen ..erős gázra beciripelést figyelni..a ha túl s oka zaelőgyuszi akor szok beciripelni..
a karbiva la is van ösez függés de azt majd még tudod finomhangolni..első lépés:
1. emilt irs za laptoppal megjön a válasz hogy feladták az rm cdi-t..
2.a laptop becsuk..kivisz garázs elé ..sziklán ripityára töröd.
3.dik megjön öszerakod és tesztelés.semmi mérés csak érzésre...mint amikor lovat basz az ember..és jó lesz..
ha pedig jó lett..
soha ismétlem soha ne akarod diagnosztizéálni..hol és miért ad jelet.
elmondom a jó helyen ..
és miért... azért mert még nem volt alkalmad kimérni! .
Nekem az egyetemen azt sulykoltak,h 1 meres nem meres......akkor most 2 cdi kellene
Annak orulj ,h nem az idei GG n mericskeltel,ott dragabb lett volna ez a mericskeles....
persz amig nem leszel kiwántcsi..de ez akkor most mitől jó
hát mert még nem volt időd kimérni
Nem tudom , japán import cucc a vas, nálam van először MOn, meg ha így haladok utoljára is

Japán oldalakon se találtam hozzá infót még, de lehet tényleg az lesz, amit Viktor mond RM250 CDI, ha nem jön össze az RMXé.
Ha nem Szeged mellett lenne a csákó lemennék megnézni az RM250 CDI-t, csak fingom sincs milyen feszkókkal dolgozik ott az alaplap.
S ez a bibi a többivel is, ki tudja megnyekken-e a mostani alaplapom meg jeladómtól bármelyik másik CDI és lehet feleslegbe veszem meg. Sajna kevés vagyok hozzá
na itt az úly rm 250gyujtással működös szutyuki..