Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az ki? kézé? A MÁSIK TELÓHEKKELŐ A SOK KÖZÜL? az tény ,hogy a 90 % EZEKNEK A TELÓMESTEREKNEK NEM CSINÁL LÓFASZT SE RAJTA AMI ANnYI PÉZT ÉR amit elkérnek érte. 70 ezrek meg 120 ezrek , ilyen vicc kategóriák. láttam már megbizható mesternél a saját szememmel hogy lófasz se volt változtatva a nagy matricás telón. max olajat meg szimeringet cserélnek és ráragasztanak egy szaros matricát. és kicserél két kopott tefloncsúszót...

a másik véglet az amikor olaszból megjön egy doboz. benne a súlyodra az összes alkatrésszel ,olajjal kisvacakkal stb vel ... és egy pontos leírással mit hova milyen sorrendben rakjál bele . ez kb 1000euró de még a nagyrugó is benne van első hátsó telóhoz. aztán csak egy szerelő kell aki összerakja a cuccost. na ilyen is van. de itt legalább látod miért fizettél. nem egy matricáért csengetsz hisz azt nem is adnak pl.

amúgy nem értem minek nézzük ezt a rengeteg szétszedett szeméthalmot? rajtad kivül a kutya nem érti mi micsoda ... de azért jó képek.

inkább G-stile küldene részletesebb képeket azokról a bulikról! muhahahaha
Remélem mindenkié ilyen szíííííp Na,még van egy zsirgáfosom azt letettem a lantot Uraim Pihennyi is kék egy kicsit Ronis készíccséé mindent,menek motorolni oda
Dzsánó dzsininek Üzenem a kázéseknek,ha legyünnek a hegyrű bevehetik egybű Idióta,semmitérő munka volt
GAzdinak
szali..szatyi..hát nem sok a különbség ..hangzásban
kb ezer másik ilyen hirdetés van itt... az apró oldalon
de mondom mi legyen az eldő ..szedd szét óring...olaj!próba..mert azaz igazság lehet az az olaj nagyon vékony és ha az óring is kissé nem zár akkor melegen lehet hogy csak ott a gond..a persely lehet nem ereszt egy kicsit sem.. egy atomot sem.. vagy mélyebbre megyek...kvarkzáróra csinálta az öreg
szatyinát elvből nem hívom fel. beképzelt csóka és bolti áron adja a kacatjait.
szali hivd fel ha már a mattinghoffenikekkel is beszéltél..ennek viszont volna értelme.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
az a baj ..
elméletileg igaza van az öregnek...de ha fogy..akkor valahol elfolyik..ha a csöveken nem..a csatlakozásokon nem...a felső munkahegeren nem...mert nem látszott sehol hogy folyna..ugye...
akkor csak a blokk felé a persejes munkahengerből valahol! munkahengerből folyhat...mert a 3-4 rátöltés /nap az sok...

de ami még lehet..hogy a persely jó!a gumigyűrűnél viszont a nagyon elvékonyodott(melegen nagyon vékony olaj)kipréselődhet!
mondom próbáld ki amazt..ugy is venni kell majd az új hengerhez is.. akkor vegyél most...próbáld ki..lehet jó lenne..b
r ez csak belemagyarázás..de hátha....
mert ez a munkaheger...hogy még a cső is nem rávaló lesz.. meg a csavar sem jó..akkor ott megent kokányolni kell valamit.. abból meg csak a baj van!

szedd szét a persejes munkahngert vegyél bele új ó-gyűűt... több méretűt is... és oylannal rakd össze a mivel a legpasszentosssabb de még faszán mozog a dugattyú.
rakd össze légtelenicsd le...oszt megent kivisszük..a motorozás nem vész kárba..mert a tegnapi is jó volt..azt a pár rátöltéses megállást kibirtad..bár kopott az a kúrva kereszthornyú csavarhúzó . ..
ha mégis csak fogyna.. akkor ráérsz kidobni azt a sok lóvét az ablakon ezekután!ha meg ne adj isten jó lesz.. akkor a zsé megmarad és el...kaja-kenuzhatjuk

amúgy meg rengeteg alkatrészt hirdetnek itt .bontott 2004 ktmeeket..lehet lenne olyan bontásból..ami a tiédre való alsó mókahenger...lehet oda is jönne tiezen piciből...na az már pénzt érő megoldás lenne ....szerintem.
még hozzá sem nyúltam a motorhoz ,nemhogy gyertyát nézegessek. veszek majd ilyet is olyat is mert 700 ft nem sok érte. legalább lesz tartalék mert eszegeti szépen... a kuplung munkahengerről meg annyit ,már holnap itt lehetne ha.... de szerintem arra nem kell várnom....

viszont Mágus megnézte és 22000.-ret mondott az ujra 2007-12 ig. csak ahhoz kell újfajta cső is meg légtelenitő csavarok... az enyémre multkoriban 38 ezret mondtak.. basszameg nem tudom mi lesz ... lehet a 22000.- lesz és szerzek új csövet és csavart.

a perselyezés nem lesz jó. nem kisérletezgetek tovább azzal a retekkel. voltam ma az öregnél teljesen hülyének nézett az elméletem miatt. pedig tuti az a baja! üzemhőn jó, mihest terhelem azonnal beköpi az olajat . aztán megint jó ahogy visszahül . persze addigra kifogy az olaj is. fenti rész 100%jó! lent lett vele kibaszva a persellyel.
kész vagyok tőletek...
a déva patakot véletlen találtam 4 hete...ködbe...
most is meglett...mert odataláltam..pedig ködbe máshogy megy a dolog..igaz 200m rel lejjebb mentünk bele..de a megérzés jó hegygerincre onnan meg jó oldali patakba küldött...
a chupakabra vérszag-érző rendszer hibátlan mivolta miatt....
hol a vérszag.. hát ott hogy a bban a patakban rengetegen fognak elvérezni.hahahahhah


dont vörri.
a déva patakot meg én nemakartam vissazfelé..de nem birtam volna ki ah hazafelé egész végig ugatol

de legalábbaa tecnikszkák jól működte!
semmi nyüszités semmi problem...
a gyertyát meg br7es hetest végy..
tényleg a b8es nek milyen volt a gyertyaképe?
mertha jó akkor azt használd... a másik meg lesz a tartalék!
ja ott annál a felugratós szakadékosnál berezgett a lábam. hozzá vagyok szokva a nyugodt kajakozásokhoz . oda nem kell így bekulázni semmikor... még mondtam is viktornak hogy be vagyok szarva. meg is látszott mert beszari gázzal mentem rá és nem is jutottam fel. még jó hogy felrángattuk kötéllel a jószágot. áá... faszom akart volna oda lecsuszni.. csak az vitt neki ,hogy utána egy életen át ugatott volna.
remélem déw most már boldog vagy
hály.
déw ez vick vót.
szar de vick

elmentünk a déva patakva..de nem lefelé hanem felfelé..pedig mikor lefelé csináltuk előszört azt hittemezt felfelé nem lehet..de szalit előreküldtem..én meg csak mentem utána...kicsit melege is lett a gépnek a sok reszelésbe.fasza sziklalépcsős de a lépcsők előtt szétkapartattad mert mocskos sok fa volt benne...
aztán megcsináltuk a halál feljárót... most poros talajon... meg már 6szor mentünk rajta... ki van rugatva egy patka amin már csak felugratni lehet az S bea a szakadékok között egy vályuba... de a vályuba még van felfelé egy 5 méter amit ha nem csinálsz meg .. csúny a vége van...
megugrottam de a tetején az utolsó méterben már végem lett ..de ki tudtam csalni már oldalra..
szali nézi.. nézi...hát ezt ..mondom figyu itt erre ha elmész amott fel tudsz jönni...
ááá..akkor életem végéig halgathatom hogy kihagytam..mondja a déva patak útörője... hát ha a déva patakot kihagyom akkor meg én hallgathattam volna az ugatást hazáig
hát mondom az igaz de emerre ki tudod kerülni
felszivta magát az sx és reccs neki......végül is bepróbálta de utána köteleztünk húztuk vontuk mert eléggé hülyén sikerült beletalálni a vályuba..a szakadékok közé..viszont alacsonyan volt...de lefelé..lefelé nem lehet...mert ki az aki szivessen lecsúszik egy sziklafalon...
úgyhogy megakaszottam a már kifárasztott esiksz halacskát és közösössen 3 ember erejével(pedig ketten voltunk csak )felcibáltuk a peremig... azért keményen megdolgoztunk az ért az 1 méterért..
végül is lefelé ment volna könnyen csak az aljában...mikor lemászunk a motorhoz... nem biztos hogy azzal a kinézetű sx 250nel találkozunk ami még a tetején volt

voltmég mocskos meredek lefelé a dévapatak végébe...párszor el is keleltt dölni a motorrral a hegyfelé..mert megindulta jószág...de a vége az jó volt... 3m magas sziklaperemmel az ösvény felett de találtam ygorsba egy részt ahol az alján volt egy kis kigurulós szakasz ott leugrottunk a kis nyuszi öttel de szali már amarra jár ..volt neki s igondolata sok...még jó hgy nem ált neki kivitelezni..de végül is lecsalogattuk az övét is...30m oldalazás után.

szóval volt kaland nem kevés...
aztán volt egy semmi patak csak a vége farakás...na onnan szali megent talált egy lehetetlen kimenekülöt.. ment is előre törte az utat(ezt szerretem benne..kinézi és be is próbálja...
mondom ha nekimész én sem fogok itt nézelődni sokáig...persze ez kissé meredek volt + csúszott a talaj is ..persze nem jutottunk ki ..oldalazás ezerrel.... a lecsúszó 10m magas patakoldalon...majd vissza röccsenünk a patakba... új kijáró 10mrel visszább..na az már ment faszául....persze azért 2 nyélen kellett belerongyolni..mert faleveles gzrulóhomokos...szutyok de a végén a párkányra szépen kiment az nyusziöt sx

amúgy meg eseménytelenek voltak a régi nyomok mert túl gyszerű volt mind..azok amin régebben azért küzdeni kellett...
mert a talaj sok helyen túl optimális volt..
meg is beszéltük..most már nem megyünk csak sárban mert akkor jönnek kis a hely szépségei .
jóóó reggelt v ietnáám !



vannak ezek a jelölő spray-k..mindenféle világító színekben...van ami mindenre fújható nemcsak fákra ...na az is nagyon király mert mikor bezorrózod a hegyet ide odafákra sziklákra tájékoztaó jelleggel ráspriccelsz miközben le se kell szállni a mociról....aztán már két három felmenetel páran és van is nyomocska ....
szerintem a fehér a legjobb... kivéve hoban.

amugy nekem csak addig kell a szallag amig nem látszik a nyom, utána a felét le szoktam tépkedni mert felesleges..
Jó ötlet, ez nekem eszbe sem jutott

Gondolkoztam melyik szín is lenne a legtutibb, talán a kék mert azt nincs a fák között, de a narancs is frankón látható Valentin ebédjénél
Most még a sárga is látszik, ősszel nem tudom milyen lesz,
de addigra szerintem fejből fogom tudni hol merre
Itt néztem.
http://posta.hu/kepek/upload/2...

Valószínű te az időgarantált Start csomagról beszélsz
Végül is igen, ez a tutibb

De miért csak ennyit írsz? Semmi teljesíthetetlen feljáró, meg medvék az erdőben sztori?
Nem a GPS nyomot kérjük, meg a hely megnevezését
Reggelt!
na lyaúreggel.
tegnap voltunk hajtani.. jó volt...
csak ennyit irhatok...meg azt hogy a sok futás meg edzés nem elég hogy valaki tudjon extrémezni
szali féle leirások lálykolása után csak ennyit tudok irni...

zozi.
egy megjegyzésem lenne... nehéz olvasni az irásaidat....
nem ..nem a sok helyesirási hiba miatt hanem mert nem írsz

mi van veled..ktmmakival meg emiksz tibivel?elhagytátok a süllyedő hajót

p.
mi ott voltunk...vártunk is 20percet bizotos...de a kempingben meg ott volt egy fokszos kocsi kisértetiessen ugyan azzal a rendszámmal mint a te autód
Én is elmondom ...................................szalagozzon a aszom