ez ismét egy zarándol féle leirás volt...gecsa...themiksz
na bakker tök jó volt örülök hogy áki ilyen faszán ment...
sajna déván neki nem jött össze igy..az első hely..de ott is ügyes volt...
robinak is garatula...
neked is gecsa és főleg déwnek aki tsillagos ötös hogy egy ilyen rémeremikszel végigment...de sajnos déw már belátja amit mond a sok hülye fhórum lakó.
ezért lehet már nem is annyira szerelmes abba a rémeremikszbe
miattatok
ricsi thnx a videókat
szali kicsit vékony leirásaból nem jött át szerintem minden a mai napról... de én megpróbálom átküldeni nektek itt a gáz gász fórumon keresztül...
megpróbálom rövidre
szóval.. mikor odaértünkj a hegyalatt már az út mellett sorakoztak a nagy thócsák
ami pont azt jelentette lesznek csúszós részek is de por meg semmi..
hát igy is lett. de pl már most a siroki az csúszott taknyos volt.. de igy az igazi...kétszer neki is kellett menni mindenkinek...aztán mondom mindég ugyan az a nyom..mennyünk rá merőlegessen....
hát mit ne mondja tök jó lett... új hosszó léptetős zorrózós sok-sok kidöltfás hosszú felfelék lettek.+ hosszú lefelék...
itt is látszik egy igazi bilibe motorozunk mert akéár emerrre megyek csak fel meg le lehet menni...meg patakban
volt két három olyan lefelé is amit szali háturról jövő aggódo hangja figyu má ez nem lesz kicsit meredek...deeeeee
mivel a hlyet tudtam hogy hol bvagyunk ezért a beszopástól nem agódva szántottunk lefelé...hibátlanul....és úgy is volt...a patakok ba valahol csak találtam egy olan helyet ahol belezuhanás nélkül is leértünk...
aztán jöttek a gondok...zari szarul becsülte fel a ragaszott fékbetétet és az 1mm es ferodol a sárgapatak kimenekülő után úton a szanberg halálához lefelé már jelzett is a hátsó fék... itt vas a vassal érintkezik...
ugyhogy a fele túrán azt gyakoroltam hogy lehet hátsófék nélkül lelassitani úgy lefelé hogy azért ne dögöljek meg...illetve azért mikor már elszaladt nagyon a ló akkor a blokkoló félkkel meg lehetett fogni...tehát vagy blokkolt a hátsókerék vagy nem fékeztem...végül is szépen kibirta a maradék időben...pedig raktam bele a lefeléket szépen..illetve a 4t motorfékkel is sokszor tudtam variálni...
mondom igazándiből ez gyakrolás volt hátsó fék nélküli helyzetekre
aztán igy az új nyomon lett pár nagyon nagyon fasza felfelé.. lett egy mocskosul meredekk..de tényleg eldsem hittem hogy felmegyünk..ez majd sárban...ez naggyon állat lesz...lefelé meg halálos...
faszán löktük a túrát a mivel a pihenőjket a kocsiban reggel mind megtatottuk.. igy ezzel időt tölteni nem kellett
már délben a kempignyóban voltunk a kispolákos patak leküzdése után...
kispolákos sziklás patak...igazándiből nem is emliteném de az egyik sziklaátkelés után..a legnagyobb után...az 525 ledobta a láncot...szerencsére csak a patentszem szaladt el valahol....gyors javitás után folytattuk tovább....
a zarándol feljáróra most szakitottunk időt... kicsit kitakaritottam hogy gyakorlatilag ha legközelebb jönnek a pöstiek ..ugy suhhanyunk felfelé mintha mindig is itt jártunk volna...de ez persze csak illuziólag fog hatni mert a mersdekség és a lehetetlen felfutóval kezdő.... jobbra elteszeme a motort a sziklaszakakadék fölé 3 méterrel...és onna kis tolással felfelé..már át is lépve a vizmosáson....eloldalazni az egyetlen párkányig ahonnan meredeken lehet már fölfelé lépni....a dicsőségbe .
amugy meg...sajna igy a feljáró lecsirult egy technikás patakból indulós...3 perces valamivé de azért jó volt látni hogy a sikertelen felfutó esetén a motoros milyen félelmetes látványt nyújt a patak tuloldaláról auz útról
aztén irány a kempignóy két falat kaja majd go a koicsihoz..persze a kékpatak duplakilyáróval + még egy két meredek sziklás...kidőltfás gyökéren felugrós..... avaroson felfelé
szali azt mondta aszt hitte meg akarom magunkat szoptatni..először ...de rályött ilyenről szaú sincs csak épp arra vitt az 525
kocsihoz odaérve látom hogy baj van...a t patentszem is elszaladt félig....
a 12 lánckeréknek hála.. jó 1mm méjy harapást csinált a lánckerék szimering fölötti aluméneumba..a 13 lk val ilyne nincs de az meg 13 -54 lenne a 12-50 olyan meg nem lesz
És meg lett a tank hibája, csak az első gumibakok azok voltak a kicsik 1cm tudott lötyögni rajta a tank, megkapta a légkondi gumibakot és azóta , most 1 hátsó küllő tört + a tankból a víz beért a karbiba így ocso az üzemanyag
volt egy srác ,sztem az akivel telószámot cseréltél,neki volt fent egy contour hd kamera, de ahogy figyeltem a verseny negyedénél már fordítva volt rajta a szemüveg és azzal együtt a kamera is...eddig semmilyen videót nem találtam,majd ha tudok,jelzem...
Köszi a beszámolást
A mostani hajtáson tudsz valakit, aki onboard felvételt csinált a raceról?
Sajna nem emlékszem, hogy bárki fején láttam volna kamerát
Ma elmentem kondi növelés céljából hajtani, megállok szedrezni
s elkezdtem tekintettel keresni a bicónak egy ágat, amivel ki tudnám támasztani, aztán pár mp után leesett, ebből nincs ami kifolyna
lentről nem tűnt vészesnek a feljáró…nem is volt az,csak impossible…
avaros púderes,kemény, kanyargós,dobálós meredek röviden…a próbálkozások egyik sem volt elég hogy felmenjen bárki is… kb sokadszorra mentünk rá felváltva aaszem 5en…már a töke ki volt mindőnknek,hogy hát ez nem igaz..jobbnál jobb próbálkozások voltak,de hát 50cm is 50cm a tetejétől…majd egy jól elkapott lendülettel és korrigálás mentesen sikerült az egyetlen embernek feljutni..ismét Áki volt az! én már csak lentről nézelődtem,hagytam a picsába elfáradtam,visszamentem a táborba,majd 10perc múlva jöttek a többiek is
jól telt a 2nap új arcokat ismerhettem meg,így DEW-et is személyesen innen a fórumról…
köszönjük a lehetőséget a KTM Klub tagjainak,hogy ismét egy kimagaslóan jó kis rendezvényt hoztak össze kifejezetten jó helyen! szóval THNX! ;)
Istenmezeje
elég neccesen kezdődött már pénteken…DEW-vel megbeszéltük,megyek érte,no para ott lesz a versenyen…délután mentem egy kört az exc-vel felraktam a rezóvédőt és akkor láttam h el van repedve a rezóm…rotty…mondom kurva ég ezt nem tudom megjavítattni,mert nincs itthon kepu hogy CO-val meghegessze… tesóm ígérte ívvel meghekkeli..baszott jönni este 8kor rátettem az elektródát…ki is égettem..köszönöm…isten barma vagyok..innen sehova tovább,vége a versenynek is…de mi legyen déwwel…megígértem neki hogy megyek …Barátnőmnek hála lett egy hegesztő mester és meghekkelte…öröm és bódogság volt …izgalommal vártam a reggelt…ott voltam dévid nájtért …felvettük…irány nevezés..majd öltözés és ucccu a helyszínre… MEGDÖGLÖTTÜNKA A NAPON…
próbakör volt hogy az újoncok se ríjanak…sokat vártunk mire mindenki teljesítette azt a nyavajás kört… elkészült mindenki egyesével a rajthoz álltunk kedves emberünk elképzelése szerint( ezt a kedves embert biztosan ismerik zariék… Zs.F. ) jó ember csak kicsit too much néha
elrajtoltunk mindennemű sérülés nélkül lement az 1óra…a vizes jobbos feljáróban egy azaz 1 ember teljesített csak, segítség nélkül…ő lett a bajnok… (dzsídzsíÁki)Gratula, második lett R barátunk szép teljesítménnyel…a siroki felmenős CBA-s lett a 3…. ügyes…4.helyen én jöttem be.többiek is szépen sorba ügyesen!
jó volt a verseny,motorozni mentem,nem akartam törni magam,volt amit nem teljesítettem,kaptam idő büntit,de a kis hillclimbet mindig ugrottam! jó kis felmenő volt,lehetett volna hosszabb is,de kiadta mindenkinek
motor jól teljesített,gond nélküli volt a rész,
Déwet láttam egyszer megállni pihenni,azt hittem van vmi baja,de utána folytatta ahogy erőre kapott… a racéről nagyjából ennyi ami talán érdekes lehet vkinek is…
másnap kicsit későn de mentünk egy jó kis poros hajtást, igazi jó helyeken,patakban felmenőkön stb…a végén egy lehetetlen feljárót mutatott a vezetőnk,először fentről..de nem is láttunk le az aljára…lementünk,hogy akkor meghódítsuk…
amúgy meg hazaértünk. fél ketőkor már a kocsinál voltunk. lepörgettük azt a 70 km t oszt kalap. még kajakoztam is az előbb . levezetésnek. igaz 6 kor már úton voltunk. egyébként meg perfect volt. az össze fasza helyet megcsináltuk. sőt még desszert is volt. a kuplungom pedig jó lett .
zsíráf. jöhetsz bármikor .vannak elefánt méretü sziklák és viziló méretű gödrök. illetve párduc és makákó is van . ja az oroszlánt kihagytam. és a gorillát.
na bakker tök jó volt örülök hogy áki ilyen faszán ment...
sajna déván neki nem jött össze igy..az első hely..de ott is ügyes volt...
robinak is garatula...
neked is gecsa és főleg déwnek aki tsillagos ötös hogy egy ilyen rémeremikszel végigment...de sajnos déw már belátja amit mond a sok hülye fhórum lakó.
ezért lehet már nem is annyira szerelmes abba a rémeremikszbe
miattatok
ricsi thnx a videókat
szali kicsit vékony leirásaból nem jött át szerintem minden a mai napról... de én megpróbálom átküldeni nektek itt a gáz gász fórumon keresztül...
megpróbálom rövidre
szóval.. mikor odaértünkj a hegyalatt már az út mellett sorakoztak a nagy thócsák
ami pont azt jelentette lesznek csúszós részek is de por meg semmi..
hát igy is lett. de pl már most a siroki az csúszott taknyos volt.. de igy az igazi...kétszer neki is kellett menni mindenkinek...aztán mondom mindég ugyan az a nyom..mennyünk rá merőlegessen....
hát mit ne mondja tök jó lett... új hosszó léptetős zorrózós sok-sok kidöltfás hosszú felfelék lettek.+ hosszú lefelék...
itt is látszik egy igazi bilibe motorozunk mert akéár emerrre megyek csak fel meg le lehet menni...meg patakban
volt két három olyan lefelé is amit szali háturról jövő aggódo hangja figyu má ez nem lesz kicsit meredek...deeeeee
mivel a hlyet tudtam hogy hol bvagyunk ezért a beszopástól nem agódva szántottunk lefelé...hibátlanul....és úgy is volt...a patakok ba valahol csak találtam egy olan helyet ahol belezuhanás nélkül is leértünk...
aztán jöttek a gondok...zari szarul becsülte fel a ragaszott fékbetétet és az 1mm es ferodol a sárgapatak kimenekülő után úton a szanberg halálához lefelé már jelzett is a hátsó fék... itt vas a vassal érintkezik...
ugyhogy a fele túrán azt gyakoroltam hogy lehet hátsófék nélkül lelassitani úgy lefelé hogy azért ne dögöljek meg...illetve azért mikor már elszaladt nagyon a ló akkor a blokkoló félkkel meg lehetett fogni...tehát vagy blokkolt a hátsókerék vagy nem fékeztem...végül is szépen kibirta a maradék időben...pedig raktam bele a lefeléket szépen..illetve a 4t motorfékkel is sokszor tudtam variálni...
mondom igazándiből ez gyakrolás volt hátsó fék nélküli helyzetekre
aztán igy az új nyomon lett pár nagyon nagyon fasza felfelé.. lett egy mocskosul meredekk..de tényleg eldsem hittem hogy felmegyünk..ez majd sárban...ez naggyon állat lesz...lefelé meg halálos...
faszán löktük a túrát a mivel a pihenőjket a kocsiban reggel mind megtatottuk..
már délben a kempignyóban voltunk a kispolákos patak leküzdése után...
kispolákos sziklás patak...igazándiből nem is emliteném de az egyik sziklaátkelés után..a legnagyobb után...az 525 ledobta a láncot...szerencsére csak a patentszem szaladt el valahol....gyors javitás után folytattuk tovább....
a zarándol feljáróra most szakitottunk időt...
amugy meg...sajna igy a feljáró lecsirult egy technikás patakból indulós...3 perces valamivé
aztén irány a kempignóy két falat kaja majd go a koicsihoz..persze a kékpatak duplakilyáróval + még egy két meredek sziklás...kidőltfás gyökéren felugrós..... avaroson felfelé
szali azt mondta aszt hitte meg akarom magunkat szoptatni..először ...de rályött ilyenről szaú sincs csak épp arra vitt az 525
kocsihoz odaérve látom hogy baj van...a t patentszem is elszaladt félig....
a 12 lánckeréknek hála.. jó 1mm méjy harapást csinált a lánckerék szimering fölötti aluméneumba..a 13 lk val ilyne nincs de az meg 13 -54 lenne a 12-50 olyan meg nem lesz
De legalább a póló anyaga az jó
Akkor majd Zaránd mesél
A mostani hajtáson tudsz valakit, aki onboard felvételt csinált a raceról?
Sajna nem emlékszem, hogy bárki fején láttam volna kamerát
Ma elmentem kondi növelés céljából hajtani, megállok szedrezni
s elkezdtem tekintettel keresni a bicónak egy ágat, amivel ki tudnám támasztani, aztán pár mp után leesett, ebből nincs ami kifolyna
avaros púderes,kemény, kanyargós,dobálós meredek röviden…a próbálkozások egyik sem volt elég hogy felmenjen bárki is… kb sokadszorra mentünk rá felváltva aaszem 5en…már a töke ki volt mindőnknek,hogy hát ez nem igaz..jobbnál jobb próbálkozások voltak,de hát 50cm is 50cm a tetejétől…majd egy jól elkapott lendülettel és korrigálás mentesen sikerült az egyetlen embernek feljutni..ismét Áki volt az! én már csak lentről nézelődtem,hagytam a picsába elfáradtam,visszamentem a táborba,majd 10perc múlva jöttek a többiek is
jól telt a 2nap új arcokat ismerhettem meg,így DEW-et is személyesen innen a fórumról…
köszönjük a lehetőséget a KTM Klub tagjainak,hogy ismét egy kimagaslóan jó kis rendezvényt hoztak össze kifejezetten jó helyen! szóval THNX! ;)
elég neccesen kezdődött már pénteken…DEW-vel megbeszéltük,megyek érte,no para ott lesz a versenyen…délután mentem egy kört az exc-vel felraktam a rezóvédőt és akkor láttam h el van repedve a rezóm…rotty…mondom kurva ég ezt nem tudom megjavítattni,mert nincs itthon kepu hogy CO-val meghegessze… tesóm ígérte ívvel meghekkeli..baszott jönni este 8kor rátettem az elektródát…ki is égettem..köszönöm…isten barma vagyok..innen sehova tovább,vége a versenynek is…de mi legyen déwwel…megígértem neki hogy megyek …Barátnőmnek hála lett egy hegesztő mester és meghekkelte…öröm és bódogság volt …izgalommal vártam a reggelt…ott voltam dévid nájtért …felvettük…irány nevezés..majd öltözés és ucccu a helyszínre… MEGDÖGLÖTTÜNKA A NAPON…
próbakör volt hogy az újoncok se ríjanak…sokat vártunk mire mindenki teljesítette azt a nyavajás kört… elkészült mindenki egyesével a rajthoz álltunk kedves emberünk elképzelése szerint( ezt a kedves embert biztosan ismerik zariék… Zs.F. ) jó ember csak kicsit too much néha
elrajtoltunk mindennemű sérülés nélkül lement az 1óra…a vizes jobbos feljáróban egy azaz 1 ember teljesített csak, segítség nélkül…ő lett a bajnok… (dzsídzsíÁki)Gratula, második lett R barátunk szép teljesítménnyel…a siroki felmenős CBA-s lett a 3…. ügyes…4.helyen én jöttem be.többiek is szépen sorba ügyesen!
jó volt a verseny,motorozni mentem,nem akartam törni magam,volt amit nem teljesítettem,kaptam idő büntit,de a kis hillclimbet mindig ugrottam! jó kis felmenő volt,lehetett volna hosszabb is,de kiadta mindenkinek
motor jól teljesített,gond nélküli volt a rész,
Déwet láttam egyszer megállni pihenni,azt hittem van vmi baja,de utána folytatta ahogy erőre kapott… a racéről nagyjából ennyi ami talán érdekes lehet vkinek is…
másnap kicsit későn de mentünk egy jó kis poros hajtást, igazi jó helyeken,patakban felmenőkön stb…a végén egy lehetetlen feljárót mutatott a vezetőnk,először fentről..de nem is láttunk le az aljára…lementünk,hogy akkor meghódítsuk…
itt volt apósom pár napig Magyarlandból,sok-sok magyar finomságot hozott nekünk
zsíráf. jöhetsz bármikor .vannak elefánt méretü sziklák és viziló méretű gödrök. illetve párduc és makákó is van . ja az oroszlánt kihagytam. és a gorillát.