Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az viszont vicc hogy nincs rajta egy tetves berugokar... inentöl kezdve bukta az enduro jelzőt nálam...
az a könyökcső megoldás... ha még a végdobot is berakták volna laposan a hátso sárvédő alá mint a cbr-en akkor lehet elélveznék tőle...
"Pánki" - ez komoly lett, jó! :)

Nem lesz itt gond a csapatos csapatás, csak anno költözés miatt adtam el a CR-t, akkor Debrecenben nem volt gond a társasággal...gondolom itt sem lesz...de mivel még az első utam előtt vagyok, nem volt alkalom spanolni...

A motor nem EXC, csak EC, és nem KTM, GasGas. :) 2004-ből.

Jó az a facebook, bár nem "lájkolom", így nálam egy kicsit fészbukó... ...bár erre a célra biztos jó... :)
(bár szerintem az egyik legnagyobb időparazlója a világnak, de ez már filozófiai mélységeket feszeget... :)

Na most megyek, olajat cserélek, majd beöltözök ágyúgolyóembernek...aztán kilövöm magam valamerre... :)

Aki megy, guruljon jót! :)
most nézem a képeken milyen okosba megoldották a frirájdon a hűtőt, egybe váznál átmenős holmi, mint a régi cr-en, meg a szutyabergen...

okos ötlet soha el nem romlo kategoria...
nem 10...hanem 100 eur... nade az a nulla ugyse számit..
okr-ben csak ugy rakhatnak üzemorát hogy a keritésen kivül nem mehetsz,és csakis rövidgatya, sportcipő komboban... lásd a képen...

viszont keresnek tesztpilotákat van felvétel... napi 10 eur-t fizetsz fel vagy véve.... persze a benzint gumikopást még te fizeted...
2mm nél szok a kroccosok berakni egy +acél lamelát.. és akor megent jó sokáig..de ezt mint gödörlői ktm-es biztos tudod
aki fdelhizlja a 250 280ra..vagy lefogyasztja.. .
vicck vót wick vót
az a Viktor.. én a duracell elem vagyok... aztán van a csika LM.. az újjra tőlthető elem...a bármiáron elem... ésatöbbi..
hidd el bálint kell a vigasztalás.. a lelket is táplálni kell a sok basztatás az mind azt szolgálja..
az emócionálisomnak anyi mióta dév nem tud juhtúbozni...és meg is irta .

zsiri.
ügyes gyerek vagy te...
hát a legvastagabb az akkr van ha kiemelt qplungal épp kiér a külső lamella a kosár széléig!a legvékonyabb meg akkor mielőtt felfekszik valahol a túlkopás miatt...
de általánossan ha 2-3mm kopott az összes(aniyval bvan beljebb a lamella mint a legkülső állapot(az összes együtt és nincs tönkrement megégett szóval ránézésre mind jóakkor az még bele szokott férni)4mm nél már nagyon nem biztos hogy elég erősen tol rá a rugó...
remélem segitettem...
tartoztam a meleginditó miatt
ez titkos.... ha megmondanám meg kéne hogy öljelek...

de most komolyan emiatt nem tudtál aludni vagy mi? nem mindegy hány tized milin van, amig nem csuszik addig jo aztán szett csere és pár évig megint no para...

zsiráf, neked a legnagyobb problémád hogy tul igényes vagy ilyen szerelési dolgokban...ez egyszer rá megy majd az idegeidre...

látod Dew is ilyen volt, mindent tudni akart, mi hol mennnyi áram milyen koszinusz gőrbe találkozik mivel, aztán mindenhova laptopot dugdozott...de már leszokott rola... hálistennek..
Ő se tudja...
jahh.. mondjuk azokat a triál gumikat gyorsan ledobálnám rola, erdőben elég használhatatlan... tul sűrük a bütyök sorok emiatt nem tud rendesen lapátolni avarosban, murvás lazáb talajon...

szikláson verhetetlen viszont...
felgumiznám valami joféle sixday fimessel jo laposra

igazábol a legjobb az lenne ha csinálnának végre olyan felnit mint a triálokban ahol nem tud a küllöknél elszökni a levegő, a gumi falca viszont mint az autoknál jo puha, ott tömitene.... máris nem kéne belső soha... nincs szelep elfordulás, kiszakadás... és ami a legfőbb SOHA nincs többé kicsipődéses defekt

ha tüskét kapsz ami olyan ritka mint a fehér hollo akkor belehuzol egy hernyot azt nulla gumi szereléssel 5 percen belül lehet menni tovább...

tényleg ebben a friirájdban lehet belső vajon a trál gumihoz..?
Én megmondanám,de fogalmam sincs róla! Szerintem ronis tudja,csak nem mondja meg,mert egy antiszociális elem!
Csak hogy lásd milyen rendes vagyok,add ide,rakok én bele üzemórát! Ha kell elmegyek érte!
Vazze, valaki lökje már be az EC 300 kuplung lamella méreteit....rontom-bontom...
Csók bébi
Ez a nekünk való
csok béjbi..
dagonyát csak
aztán milyen pályát épitgettek ti..? krossz oder enduro...
ezt én is kiprobálnám szivesen...

szerintem ennek az igazi erőssége pont az ilyen technikás sziklás farönkös extrémkedős pálya , ott előny ha nem erős hanem nyomatékos alaprol szépen elrugás nélkül...
reggel mikor kávézok belenézek fórumba ...de le vagyok maradva ...épp pályát építgetünk a maradék szabadidőmbe ..bár az nagyon nincsen mostanság.....úgyhogy cseszkóba vagyok tulnyomórészt ....de motorozni is szoktam azért ... most ezt próbálgatom, üzemórákat kéne belerakni elsőre ügyes szerkezetnek tűnik....kár hogy nem szeretem a gyenge motorokat.....
jo reggelt.. aztán kend szokott-e még motorozni, vagy már csak titok olvasva szerelget a csehszlovákiában...
ez rendkivül biztato volt pánkinak...