Öreg azért mert már öreg vagy !
s nem birod szusszal, én simán fél gázzal olyan tempot tolok hogy csititani kell ne visitson mint a va malac. a másik egy igazi férfi alul van s a vad kanca rajta ugrál, en ugy hivom rodeo sex amikor csak a gyönyörü brazil segget látod.
érted fiam. szoval lihegni akkor kell amikor ki vagy s nem birod ez a én esetem mikor a 103 kilomat tekerem fel a hegynek.
ha egy nön lihegsz akkor baj vna öreg.
okádok is már tőlük néha.......ez viszont pillanatnyi ....aztán újból szerelmes vagyok ebbe az egész szarba ami a motorokkal , motorozással kapcsolatos.... 40 éve...úgyhogy nem 1 fellángolás ...
enduro for ever
de az emberektől már sokkal jobban hányok....kurva sok a szar ....
na mentem kutyák ... endurozzatok addig.... Isten áldjon evribodri !
elég durva a torkodban a szived végig szerintem ilyen 180 felet a pulzus s a combjaim majd szétszakadnak. de amikor laszálunk a gépröl olyan öröm hormon lökést kapsz hogy majd ki készülsz.
szerintem ne hagyd abba azt a stilust amit löktél itt szerintem jó ! toljad remélem nem lett hiszti beszoltam, sokan igénylik (gondolom) az a hiszti idönként sok vagy.
pedig tudom jó szándékból szorakoztatsz minket. uccu neki. te bolond.
a lökésfrontokból most kicsit sok volt, de legalább álmainkat meg u.mond tudásunkat kipofáztuk-tátok.
Bringázás !
ez az amikor a srác leszál a bringárol s hallani sem akar nöröl, pinárol vagy lovérlol, csak visszamenni s tolni egy kövéret.
én is járok tekerni minden szerdán ilyen 37 km, kb 18km/h átlaggal megyünk ebböl hegynek le kb7-8 km a többi mind hegynek fel, elég durva a torkodban a szived végig szerintem ilyen 180 felet a pulzus s a combjaim majd szétszakadnak. de amikor laszálunk a gépröl olyan öröm hormon lökést kapsz hogy majd ki készülsz.
ugyan azon a ynomvonalon mentünk én a 250el srác az új GG-vel és hát a 300kicsit ,vagy inkább azt mondom sokkal többet evett mint a ktm-em...és ugyan ott jött a new 300xc is ami nem evett annyit mint a GG...szal a tapasztalat hogy több a fogyasztás...pedig én a 250est nyélen küldtem felfelé az új cicilősön is,nem egyszer...Sa pedig 1x felment azt rá se próbált,meg hasonlók...
rééj velem is volt ilyen de nem gyakori dolog... sőt inkább nagyon ritka...
ennek ellenére mindig azt mondom hogy jo dolog a hang ,persze...
de ha mérlegre teszem mit nyerek a bevétel oldalon, én ha kell 1 pillanat alatt le tudnák mondani a hangrol.... kb cirka...
a tempomeg az érzés ugyan az maradna...attol még ugyan ugy küzdeni kéne hogy felmenjen valahol stb.
Az ellenáramú öblítés alapformái a keresztáramú (vagy Saurer-rendszerű) öblítés a hurkos (más néven Schnürle-rendszerű) öblítés a fordított (vagy Wolf-rendszerű) öblítés és szelepes vezérlésű öblítés.
de ha már vezérlés... van a szimmetrikus vezérlés, az asszimetrikus vezérlés,azon belül a membránszelepes, a kipufogoszelepes, a forgotárcsás, a forgotolattyus , az ellendugattyus , az ikerdugattyus,
aztán vannak a szelep vezérelt feltöltős scuderi motorok,
aztán a vegyes vezérlések ahol résvezérlés is van és turbo vagy egyébb feltöltés..
és még van a forgoszelepes vegyes vezérlés....
és ezek MIND KÉTÜTEMŰ MOTOROK!
csak a mihez tartás végett...
amugymeg tök mást bizonygatsz mint amiröl én beszéltem.
ülj le tökfej hozd ki az ellenörződet beirok egy 1-es alát , muterodat meg küld majd be beszélnem kell vele...
s nem birod szusszal, én simán fél gázzal olyan tempot tolok hogy csititani kell ne visitson mint a va malac. a másik egy igazi férfi alul van s a vad kanca rajta ugrál, en ugy hivom rodeo sex amikor csak a gyönyörü brazil segget látod.
érted fiam. szoval lihegni akkor kell amikor ki vagy s nem birod ez a én esetem mikor a 103 kilomat tekerem fel a hegynek.
ha egy nön lihegsz akkor baj vna öreg.