Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló titokolvasók
két földvári srác! titeket kereslek tudjátok ott dumáltunk a sebis racen a rajt előtt !

itt vagytok ?
Olyan nincs, hogy nem érzékeny. Olyan van, hogy nem használod széles fordulatszám tartományban, és nem veszed észre. Meg, ha szerencséd van, akkor nem akad meg. Nem viccből adnak X tűt, meg fúvókákat egyik motorhoz sem, a beállítási segédletről meg nem is beszélve. A KTM 10 fokonként, és 300 m szintváltozásonként ajánl módosítást a karbin. Nyilván lehet csalni kicsit, de nagyokat nem érdemes...
ez nagyon zsirul hangzik... kiváncsi leszek rá... ez nekem is régi vágyam ellopod az ötletemet...
a böribe való motorozás már hisztis.

allitolag én rég nem voltam be kell jelentkezni
s ki mehet ki nem, én pl magamtol nem mehetek mert tiltott ebbol mar sok hiszti volt.
aki tud intezni vezetést s böri lehetősőget az hosi meg mami én nem nagyon s vezetést sem, de komolyan. ha viszont a mi területünkön akartok menni ahol én edzek ahol irtam majd vért izadsz az megoldható jövö héten, de ott is a területi felelössel kel beszélni GASGAs Ákossal.
ez ilyen ök ismerik tudjak mikor lehet menni mikor nem hol es hogyan.
én turát nem tudok vezetni ehhez kulon térllátás kell ez egy tehetség iylened neked van Zari, meg GGAkosnak, meg egy két embernek.

szoval megprobalhatjuk a börit de Hosival kell beszelni meg ami területünket is de ehhez GGAki kell.
jah s csak válogatott népek jöhetnek s max 5-6 fö mert fellete csak várakozás van. s ebbe nem megyünk bele. bocs. de ez a utasítás.
jah szerintem ez a karburalas dolog ez szeencse is.

pl. haver mostani bergje 13 az szarul volt karburalva gyarilag, az enyem pedig 12 az jol.
a gasgas 1006 havernak van az allandoan karburalja s megmondom latszik a gepen kell karburalni mert nin nin nin nin hangot add ha lehl a levegő (keveset kap) ha jo a levegő sokat, szoval szerintem motor függö melyik erzekeny melyik nem, se nem csak széria.
pl. a KTM 2T egyaltalan nem erzekeny a karburalasra, s szerintem ebben sokat szamit a henger kialakitasa nem csak a karbi. az enyemet most siman egyel kisebb tut raktam bele a 16 fok alatt s tökéletes, se megmondom az enyem majdnem ugy seszik mint egy 4T de ez rajtam mullik mert en nem forgatom.
szoval ez a eves attol fug a power mennyire nyit s persze el van e karburalva vagy nem.
szerintem a teli nyari allitas egy tü külömbség a narancs-nál.
s a sok evés vagy nem az függ a pilota markátol. zsir....
Zari, Vik,

en is szeretlek de ahogy motorozol te fax. ahogy itt irsz azt nehéz megérteni.
amit itt elöadsz az kicsit olyan mint a video amit felrakal a kö olaj finomitorol. most már értelek s elnézést nem vettem az adást az elejétől.
Most beszéltem reggel Ottoval mondta ö is a tervet a böriröl. mondta emlitettetek sokat a menet közben most kint a kempingben. örvendtem én is.

szoval nem sértödtem meg csak muszaj leirnom mi miert van s miert ekkora az arcom. érted...
ronis

hat az hogy a 06 feletiek 08 stb agreszivek felul s a nyugot nyomatekosaguk mar szépen lassan eltünik, fokepp a racing verzionak.

a nissin pedig szar, barmit mondasz 1 ujjas a brembo a nissint huzhatod harommal is akkor fog csak. a gasgas kuplungja mint a vaj. az biztos a telo meretet elirtam bocs 46 akartam mondan nem 36-ost.
Ha csak 20-30 celsius fokban hasznalod ,all legnyomas mellett ,akkor nem kell karburalni
én nem értem ezt a kalbulállást...
nekem ami vaolt 3nyolcvan esiksz..az t egyszer belőttem....168ff kettes súberállás(vagy 165 ff 3 súberállás) 35 aljárati ff3/4 en a levegőcsavar..és úgy volt jó..mázsvél évig..
itt mindenki anyit kalbulál...szali az napi többször...
pl hosi meg ráült a 300asra egycő azt azzal jött amig el nem adta...nem értem...
vagy olyan finomra hangoljátok hogy már olyan finom nincs is....
mint a köolajfinomító 5:48tól finomodik a kŐolaj
http://youtu.be/1fdZmmdKpSY
egycő te vezetnél.. egycő a zsóti...egycő déw..egycő meg ..patyi
Na eni s tuallitasban voltam hetfon,miutan nem ertettem,h miert keves neki picit.....hat mikor bejott a nyar visszatoltam 1 el ,miutan visszaalll,egybol ok lett.
feca...
FECA...
ály don ánder sztend...
most meg mi a kÚrwa annyát mondtam már rosszul hogy besértelek
hihetetlen...mit irtam bántón..azt hogy nekem is van az útca bajnoka ...vagy mit?ide akarsz költözni és az
nem értem....
én arról beszélek hogy ha elérsz egy eredményt az tök jó..sőt le a kalappal..de ha a kupa nincs otthon..attól még az eredményt te érted el...nEEm?
kupától független...
kicsit paranoid vagy...ha bármit irok azt basztatásnak veszed
kicsit hiszti van..úgy érzem...már érzelgősebb ...menszi
nyugodj meg..ha nem szeretnélek.. akkro sem jöttél volna velem ha egy berget adsz ajándékba..előre!..én nem az az ember vagyok...ha meg szeretlek...a beigért dolgokat sem muszáj tartani...mert ha jókat megyünk nekem annyi elég...
ne hisztizz ember.. készülj hamarossan eljő a jövő7 vége...ugylehet hogy...szalitól kérd már el a telszámom és csörgess már meg... mert el kéne meni a böribe.. és megmutatni nekem azt a szuperzorróhelyet...
persze csak ha a barátcságunk elég ahhoz hogy vezess...mert én nem tudok neked olyat adni amit ne tudnál lyurokárd mászterkárdal kifizetni.. de a motoros élményeket meg megoszthatjuk
Azért az nagyon ritka, amikor terepen a karbi tűjét kelljen piszkálni mondok egy másik típust, amin tutira meg lehet oldani, az RMX helyben kézzel lecsavarható a PJK-s karbi teteje, ki lehet venni a súbert tűstűl, rugó kiakaszt, tűt átpakol vagy kicserél és visszarak, nem kell leszedni a karbit, de igazából ennek nem sok értelme van. Egyszer mondjuk alkalmaztam, amikor lejjebb tettem a tűt s nem akartam szétszedni, de nem lett jó így visszaraktam.
Szóval ezért az előnyért most már mindenki vegyen RMX et
Tudom hogy imbuszos ! Nem vagyok Hudini csak egy egyszerű hétköznapi ember. Ennek ellenére ki tudom csavarni az imbuszt még ha nem is hiszed el....(vagy inkább nem próbáltad) Semmivel nem eszik többet a Ktm mint Gasgas ha jól be van állítva.
Jó napot!

Jön a "gebasz", már nem süt a Nap, gyanúsan szürke az ég, ebből hideg és taknyos esős idő várható
demzsolti akkor te lehetsz hudini, merthogy nem is csavaros a pwk teteje hanem imbuszos, és te azt azon a pici helyen ki tudod csavarni, meg visszarakni brávo....

fiuk én soha nem forgatom a karbit meg a tüt sem kell cserélgetnem egyszerüen ott fog a helyén elrohadni...


amugy jopárszor leirtam már hogy a ktm érezhetően erősebb, ami tempos motorozáskor előny... a lényeg a vezérlésben van meg a powerben... joval hegyesebbre van faragva ezért jobban megy mindezt 160-165-ös ff-al....de cserébe mivel valamit valamiért joval többet is nyal, 1 tankon kb 1-1,5 literrel többet.. és ami fontosabb sokkal érzékenyebb a karburáciora, mindent megérez párás hüvősebb levegőt és folyton cserélgetni kell benne a cuccokat hogy jo legyen , ne torpanjon, vagy gáz elvételkor ne detonáljon vissza stb....

a gasgas 175-180-al kevesebbet eszik viszont semennyire nem érzékeny az időjárásra... de temposban érezhetően picit kevesebb a kraft, bár ez betudhato a 6-os váltonak..... amit mostmár 2 éve a narancsba is raknak , és végre újra felfedezték az átlátszo tankot is alap modellben, mondjuk annyi eszük még lehetett volna hogy belenyomjanak 2 jelet hol a 6, meg a 3 liter, ne csak saccolni kelljen...

amugymeg tőlem mindenki olyannal jár amivel akar... pont leszarom melyik motorra mi van irva...

személy szerint azért szeretem a gasgas 300-at mert szerintem a nagy előnye a szopos kinlodos helyeken jön ki, hogy van benne plussz főtengely suly alapbol, és az egész technika egyszerü ... márpedig én szeretem az ilyen helyeken valo motorozást, kb ennyi a történet. +
Ferenc testver,latom pesti vagy te is,merrefele szoktal motorozni?
zsirferi ezt a 06-nak a legjobb a blokkja meg a hengerfeje dolgot nem igazán értem....

a vezérlésen változtattak meg a poweren de csak 2010-utániakon...
és az enyémben 08. is did dirt star felni van, de a hagyományos peremes verzio, tény hogy sokkal jobb mint az excel kacat... de én a gömbölyű did dirt star-rol beszéltem ami még a 03-04 elöttiekben volt...
megsugom ha azon volt horpasz és ráraktam az üllöre kezemben nagykalapáccsal, komoly melo volt vissza verni....

és még egy gondolat drága tezsvirem zsir ferenc... nincs olyan telo hogy 36 meg 38 max egy 125-ben....

tévedtél egy bő tizest... 45-ös marzocchi van bennük, a narancsban meg WP 4860 MX Multi Adjuster 2003 ota ami szintén egy alap telo....persze az ujjakban már más van 48-as de már belső patronos holmi...

a nissint is csak azért védem meg mert jo.... a lényeg előre csak gyári nissin betétet szabad rakni olyat fog mint atom...
körülöttem elég sokan anyáztak már bremboval, sőt itt a forumon is van srác, mxtibi, aki lehajigálta a szuper brembot és lecserélte nissinre, annyira jo volt...
volt nekem jopár ktm nekem pl nem volt bajom a bremboval sose ...fogott is a kék gyári betéttel faszán hibátlanul... de sokat kinlodtunk mások motorján már a szuper bremboval...

én az igénytelenséget inkább egyszerüségnek hivom... tény hogy nincsenek rajta tulbonyolitva a dolgok, viszont engem már vagy 5 éve szolgálnak ilyen motorok és mindig teszik a dolgukat hibátlanul....mellette folyamatosan voltak narancsok de mindig mentek a háztol bármilyen szépek...
Egszerűen jobbról benyúlsz a tank alatt ...
azt hogy ?
A Ktm-en meg úgy tudod kicserélni a tűt hogy nem kell elfordítani a karbit sehová...
jo reggelt béláim...
a GASGAS valtoja 1 a legjobb, a motorja is gec jo, a blokk tökéletes.
a ktm váza s kezelö szevei dettó.
a bergnek vannak hibái már mint a KTM blokknak, öninditó 40 ü.o. beszart, a baloldali dekli tömités egy szar, s sorolhatnám. szoval megbizhatoságban s konstrukcioban már mint blokk A+ a gas gas.
a masik van egy 2009 400 ktm em s a 2T után egy olyan neház mozdony az egész hogy hányok töle, ezzel kezdtem a motorozást, most már nem akarok ráülni eladni nem akarom igy 2T lesz.
munka pénz nem hiszti, csodának csoda lesz mert egy ilyen lesz, hülye vagyok e ? igen . gáz jah, lehet kritizálni jah.

de mondok még egy pozitivumot a gasgas-rol, a karbit ugy kilehet forditani balra akár 2 perc alat hogy a tüt (karbi) pill. allat kitudo cserélni, ilyet más motorban nem tudsz csinalni, szoval látszik az egész gasgas motor csodálatosan van megtervezve.
Jobbat vársz mint a mostani husaberged?

Megéri a befektetett energia?
Ronis,
ettol meg amiket irtem a 2006 gasgas árban s teljesitményben a legjobb hard enduro, meg a 12-13 gasgas-okat is lenyomja. más dolog nekem nem kellene.
most pl. készitek egy 2009 exc 400bol egy KTM exc GASGAS300 blokkos gépet.
mndent megvettem mar, ami kell csak be kell szögelnem a vázba.
meg lesz az álmaim motorja egy ktm futomüs gép tökéletes kezelős zervekkel s egy gasgas 2T blokkal. ha kész majd felrakom a képeket.