Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

k6os gázgasz ec 300 a világ legjobb gépe.. eská szerint is...bár a szerelője másként emlékszik...de idővel az emlékek megszépülnek...
ere töbször is volt már példa
reklúz
van itt egy..de em látom hogy pl az 525re lyó volna..mert a kis ulylamban van ez az egész..mondjuk akkor nem járok úgy redzsimenten..deegyenlőre többet használom ki azt hogy lefujtom és a motorfék miatt nem csuszom vissza mint azt hogy nem tudom elkuplungolni szépen...
na gonzó.. a te géped is olyan mint az én sx 525 ösztvérem:-)
ugyan azokkal a módositásokkal.. (hűtő tank kerék váltó)
az hogy nem indul eldölés után.. dehogy nem indul az...
szellőztesd meg nyél gázon pár rugással...majd alapjáraton egyből menni fog...
ha van meleginditó akkor meg az segit..vagy a deko...
ha az 525tel nem kell szenvedni olyankor sem akkor egy 300as 4tvel sem lehet gond
a tied legnagyobb baja az hogy nincs motorfék,de ennek köszönheted,hogy sok helyen "megment" a kuplung! ügyes vagy Kadosa,csak így tovább,kellenek még pár erősebb hajtások, aztán zsír vagy!
feca..
ha akarod csinálok neked ilyet...
oklevelet meg ilyesmiket...
azt irunk rá ami álmaid netovábbja...
a legjobb egszrémes in de vödör..illetve vörd
vagy sebis réme...
a sebesség bajnokának...

ezt bár meiylk racenak tudom csinálni..nekem is va nitthon ilyen...
pl a hétnapos race bajnoka in de vörd.
a legjobb pléhbános...
legügyesebb motoros az útszában..meg ilyesmi(remélem nem költözi az utszába egy fhórumlakó sem mert akkor ezt szétéphetem
na baszod...a telefonban mit mondtam...a gasgas egy kula szar...hát nem igazam van? te is leírtad!
a blokkja jó-jó....ott voltam mikor Áki mondta mennyit órát ment vele,sőt én kérdeztem tőle...el is hiszem hogy használva volt,és annyit amit mondott,de alapjában nem vennék... tudod amit mondtam még...nincs hangja,nincs az a jellegzetes 2t hang ahogy alapjáraton pattogós hangja van...8már ez inkább az újakra vonatkozik,) a z ákiéké meg a ronisé még hagyján,csak csúnyák designban...

peace attól,hogy ez egy GG fórum...kell a kritikai a márkának.
hály..
pörög a fórum..

rendőrökre visszatérve..
csak olyan helyeken mérnek ahol balaset egy szál se! de szabad az út.. és lassitótáblás vagy ilyesmi...
pl faluból kifelé...ahol más semmi sincs...ilynebe futottam bele és nis pár éve..65tel...200m a végéig...látod a táblát...és szépen kezdel gyorsitani...fáklyú
bezzeg a tanintézményeknél vagy ahol azt mondom geci fontos hogy a sebességgel ne legyen baj..na ott nem mérnek soha..pedig jó az ha az emberek nem mennek mint az állatt...
de ki van nekik adva.. a költségvetésnek x százaléka a birságokból jön össze...
fasz egy állam az tuti...
persze a birság összege az már egy minimálbér...az hogy hogy fizeti ki valaki aki bérből él.. le van szarva...
most a théwébe a z egyik ilyne kis szarcsimbók cigánygeeker.. 4szeres esebességtullépés..fa oszlop meg buszmegálló..egy halott. és 4 évet kapott még jó hogy ki nem tüntették..kossuth dijjal.mert ő egy ?


ezt az üzóréás motort magyarázzátok már el..nekem..melyik versenymotor nem üzemórás? az enyémen se üzemóra se kilóméteróra.. de mindég is szerettem volna egy kwarcorót rá. ha lenne rajta akkor az egy kvarcórás motorlenne


szhámszuing fottóaparát..es-90(csak miattad fecca megnéztem )
10en4 egész 2 megapikszeles... azt hiszem 32gb max memóriával..de most csak egy 8as van benne ..de az is elég faja
visszavittem.. csöcsibébi átveszi semmi gond mennyek be az másikért...red volt...de az már nincs csak a kiállitott darab.. volt acélkék, szürke meg blek
mondom akkor acélkék.
pénztárnál mondá a tsajszi...akkor kér 3ezret...
mivan
mert az akció tegnap előtt megszünt és a készülék már 3ezerre többért van...
na mondom ezt ne meszem.. a készülék csere az csere ha van agszió ha nincs...
igen de csak a redre..
bemegyek mondom a embernek akivel eddig is szimpatikus kapcsolathiányban szenvedtem..tünk...hát igen.. de mondom azt nem mondta..hát igen.. akkor a kiálitott darabot..
namindegy.. jó az...
elviszem péztár..rendben...
garilevél..rendben..de karcos a lcdje.. na mindegy.. elviszem...
a kocsinál berakom a kártyát.. és nyomkodom.. egyszer csak.. visszafelé nem megy.. autóvaku nem műkszik..hát a jobb klikk gomb nem csinál semmit...
visszalépek... boldogságmadarak testemből messze elszálva...
garis csaj sem vigyorog pedig csöcsipunci volt...
mondo hogy ez milyne kinos..erre ö szabadkozik..
mondja mennyek vissza..mondom a gyökérjenőhöz...keressem az osztályfelelőst..
meg lett .az nagy nehezen megértette hogy ez mitő la 3dik készülék..és elintézte hogy ne várjak heteket egy pirosra mert mondom nekem jó a z akár miylne szinű is.. meglett.. és az ár is jó lett...
és összedugta egy gépnél..2-3szor kibekapcsoltuk és az is jó lett.
8(a sima eladó ezt nem csinálta meg pedig kértem párszor..azt mondt asnem lehet..)emez meg
uyghogy gép itthon müködik mint ahogy kell egyből csatlakozott..3-4sze megcsinéáltattam vele..semi gáz...
de azért vetem egy sd olvasót is.. 1ezerért..mert mondja hogy az jó ..és ondom azért 10ezerért nem veszek olyan kártyaolvasót..mondja felelős hogy az nem 10ezer van nekik ezerért..mondom akkr one menyünk a pénztárhoz..azt mondja menynek majd ő hoz...
és tessék...
mondom a csávonak bocsi a kellemetlenségekért és kap egy nagy piros pontot...a másik eladó meg egy feketét..rámnéz..
mondom dehogy is feketét.. ős is pirosat..de inkább rózsaszint ..és azt sem tőlem

ugyhogy alig egy óra alatt lezajlott minden
Fiuk a Sebis Enduro versenyen állitolag volt egy pár magyar aki megvárta a díj kiosztást s át is vették a kupám Prolog első hely.
Kérem aki tudja kik lehettek kik voltak ott s tudja a nevét kérem segitsen megszereznem a drágaságom.

Üdv
ZsirFeri
Az egyik helyi menő 1 hónapja a kx450f-el végső elszántságában, hajszál híján halálos mutatványokat adott elő egy feljárón.

Megvette a 2013-as 300XC-t, úgy felment elsőre, hogy még feladat sem volt benne.

Pedig nem sokat változott a pasas, meg a feljáró egyik hétvégéről a másikra.
Nem is tudom l es...neked sztem jo lesz 5 par van.
Nekem kx250f van. Erősen endurósítva. (athena 290, relkuse z-start pro, nagyhűtők, nagytank, 18-as kerék, védő itt-ott-amott. (mivel egyenlőre nincs kilátás a cserére, így szegelem-toldozom-foldozom)

Szerintem a legnagyobb hátrány az önindító hiánya-amit nem is lehet orvosolni. A 2t könnyen indul egy fejreállás után, a 4 t ha megömlik, egy negyedórányi erőt kivesz, mire befűtöm újra.

Azt gondoltam, hogy a 250 4t a kezelhetőség, könnyedség netovábbja,
-míg ki nem próbáltam Robúr 350 exc-jét. (bár ne tettem volna, azóta is itt van az íze)
Aúugy utánna le is huggyoztam
Mádörrrfákkööör SÜN!
basszák meg Bezzeg ha én irtam volna hogy hummer alá má meglincselté volna
Dew

ma leküldtem neked az uj SixDays-t meg egy 1 menetes 6days-t zergével.

remélem gyógyulsz, jövö héten mehetnék egy kövéret vagy a hétvégén.
tán Ádigyerek eladta az yz 250 est?

basszameg az összes buzi fakabát! hogy végeznének mind egy szálig hummer alatt!

hát nem bemértek már megint valami sunyi fasszopó állásból 50 helyett 80 al? kibaszták a 45000.- res csekket. gátér. hol a faszomba van az? tudtok valami kiskaput hogy lehetne ezt letagadni? meg lehet nézni a fotókat is. tán nem látszik a pofám rajta...

hummert az összesre!

édesfaszom...
Néha véletlenül még nekem is sikerül....
Prima nyom! jól mész rajta
Az a kurva jó ezekben az erőkben, hogy végtelenül tiszta átjárható, nem csomó sűrű cserjés
Valami verseny nyomvonal lehet
gasgas
kezdjuk akkor:
kormány nem fordul annyit mint egy ktm vagy barmelyik mas moci.
himbaja erzekeny igaz igen jo, felujitani 70e Ft s kell.
labtartok s tarto szerkezetuk szar acél undormány
a lánc vezetője s komplet szerkezete kaka.
ülése kényelmetlen.
a első futomuve vaj puha hatsó türhető.
kezelo szervek szarok.
feke szarok (nissin)
a blokk az egyetlen ami kifogashatatlan s az egyetlen jol sikerült évjárat az a 2006, a váltoja pedig felül múlhatatlan, a többi évjárat pl. alatta kaka, felette pedi tul erösek, pl 2008 egy cross motor viselkedésü.
nekem most is van gasgas-om s nem használom. pedig teljesen fel lett ujjitva.
vaz szinterezve, minden csilivili.
van ismerösöm akinek több mint 1000 ü.ö van benne. a blokk A1.
Köszi mindenkinek a gyógyítós tanácsokat
kamillás borogatás is sokat segített, de még mindig nem az igazi amitől tartok, kimegyek motorozni hétvégén, véletlenül félrelépek és megint gebasz lesz mert nem jött helyre de 7végén már menni kéne
Hányas kezed van?
Aki tud annak meg mind1 mi van alatta de az tény, hogy oda való és pöpec géppel könnyebb az élet, mint nem odavaló vagy fostalicska géppel
Fajin egykerekes átkelés
jó estét
így van, én vagyok rá az élő példa...