Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csanád az . nem tudom milyen csanád. itt is írt már be. hívd ottót megmondja.
Vik,
nekem kupa gyujtemenyem van s nem kirakva hanem bedobozolva
arcom van s lehet bantani, de megjegyzem most oktoberben lesz 1 éve kezdtem motorozni enduroval, én nem öröm motorozom csak hanem céltudatosan edzem, ugy motorozom mint masok 15 év alatt, sok idöt fektettem ebbe vele meg erofeszitest, s ha valamibe belekezdek akkor annak eredménye van. ez volt trialban, gyorsaságiban ott voltam az elejében. ez a cél.
ami az eredményem illeti igen is jol eset az hogy masnap megtudtam első lettem nem hittem, nem gondoltam s nagyon jol eset, a szervezok megkerestek hogy tudsak velem a dolgot mert uj rekord szuletett Sebisben.
Nekem az egy ev munkamnak ez a megkoronazoja, s sokat szamit nekem, a szervezö mondta ha nincs meg kuld postaval egy masikat nevemmel.
DE en azt mondtam neki magyarok tiszteseges sek s meg lesz, mert kert tolem az ember egy kepet a kupaval meg a mocival, ugy hogy a tét a tisztesege a népednek fiam.
Ami teged illet szavaidbol irigység riii kifele, ami természetes... s megjegyzem segithettel volna mert a srac akinél lehet alitolag te ismered a Regimenten veled ment le alitolag le.

jah s elvezkedj ha jol esik kell a neked is siker elmeny valami az eletedben meg masoknak olvasni a csoda irasaidat. engem kimondottan elvezem amit itt muvelsz.. s kosz a kamera tipust.
Ronis nincs vita en csak az mondom amit hallotam tapasztaltam:
GASGAS
a 2006 elötieknek fos a futomüvük, a 2006-é a legjobb hard enduronak, a 2006-nek a legjobb a blokja (hengerfej) az az utaniaknak tul crossosra hangoltak a teljesitmenyuket, sokan eladtak ezert it is inkognitoba S.K. meg nyilatkozhatna.
A futomüvök 2006 felfele igen javult. Alapvetoen 36 telot kapnak 38 helyet ami alap a KTM ben, illetve a racing valtozatnak.
A felnik is sajna mar nem DID ek hanem excel, a did elnyuhetetlen, az excelek az AL7 is kepesek elhajlani a did valahogy nem. A bergemen is DID-ek jottek.
Jah a fek perszehogy jo, de ulj ra egy brembo fekes motorra es utan leszarozod a nissin-t.
szoval ertekelem a velemenyed de ujra a blokk egy csoda de összsesegeben nekem egy igenytelen egy masina marmint a kezeloszervei a kinezete s ami a keynelmet ergonomiat illeti.
A kormany teljes nem elfordulasa nekem hiszti.
Így van.

Amúgy sokat köszönhetek neki, eggyel bambább koromban sok olyan helyre felvitt, ahova nélküle kínkeservvel jutottam volna el, vagy rám várt volna hétvégéken keresztül a banda-amit kevesen bírnak jó hangulattal, hosszú távon. Szóval mint leggyengébb láncszemnek hasznos segítőm volt.
amugy ha már motor fejlesztés... uj motorokra gondolva lenne pár ötletem...

pl ha már 6 naposnak neveznek 1 modellt... akkor alapbol lehetne rajta erősitett tuning hűtök... az a vastag amcsi holmi....

oké hogy a gasgas-on van tulnyomásos tartály, de rakhatnának rá gyárilag kiegyenlitőt, és akár ventillátort is..

aztán ha még valamelyik rakna rá komoly rezo védő cuccot is az sok új 2t vevőt csinálna... szerintem...

aztán pl van az ülés alatt hely szerszámosnak... nem nagy sztori lenne a gyárnak rá fröccsönteni...( én is megcsináltam simán elfér...)

de még lenne ötletem bőven...
az az fmf elég kula egy holmi... viszont a sok vevő meg azt nézi hogy fuuu bazz tuning fmf...

aztán közben egy vicc lamellás hangtompito... kb mint egy robogon...
mondtam már hogy utálom a biztosítókat? a rohadt anyjukat...pénzt felveszik szépen,de ha fizetni kell egy kis kárt...akkor ráncigálja az embert,meg ez+az kell még hogy ki tudjuk fizetni...nah persze kisapám...a kurva ég,de felhúztak ma...de pénz a fasorba se...pedig se laptop,se net...
tudom hogy műkszik, de mikor már ennyi év alatt beépül az ösztön ugyis nyulnám ha kell... szoval nálam az automata verzio nem igazán funkcionálna...

ezen már csak egy agymosás segit...vagy 1 fejcsere...
mondtam is a gg felhasználóknak,hogy a gyári extra fmf dobot dobják le a francba és tegyenek fel egy szűkebb rövidebb kis dobot,mint pl a te hgs-ed! és jobb lesz...igaz a hosszabb dob vmivel nyomatékosabbá teszi a motort,de ezt mi észre nem vesszük... de az az fmf egy kula...
még egy dolog ami eszembe jutott a gasgas-rol...

a 08 utániaknál sokan panaszkodnak a kuplung lamellákra, hogy kicsit több terhelés után nyikkanik meg ragadva hirtelen műkszik...voltam olyan sráccal motorozni akinek a zsir ujj motor is csinálta...akkor vették.. tényleg bosszanto volt....

csak arra tudok gondolni valami más beszállitotol hozatta a gyár a lamellát ami nem volt tul jo minőségű
Ugyanúgy tudod használni a kupplungot funkcióra, csak annyi a különbség, hogy pillekönnyű behúzni, mert gyakorlatilag nincs rugóerő.
nekem az ujjamban van a rekluse...

az kéne még csak hogy olyan legyen mint egy robogo...

ráadásul ha valaki tényleg extrémkedik oda a kuplung rálövéses verzio...
1-2 év és kialakul:-)
este már nem iszok még vizet se..

a prosztata nagy ur... amugymeg mindjárt lefekszem...
Szerintem a Te szinteden, már több a hátránya mint az előnye, ne tegyél bele pénzt.

Ami nekem jó, önindító híján nem kell rugdosni, ha eldől a motor, mert nem fullad le soha. Plusz nagyon szépen, finoman, adagolhatóan csúsztatja a kuplungot indulásnál, így nem érzem a rövid egyes hiányát.

A hátrány: ha áll a motor nincs ami blokkolja a kereket, így pozícióba kell forgatni, hogy fel lehessen állítani, hogy ne guruljon el, a berugáshoz, és a felüléshez.
Van tiszta kannád?Lehet hétvégéig lesz oil
amugy mindjá megindulok arra bunkófalva felé 1 sör?vagy este má nem a prosztata miatt?coronita?Gyümis ?Hein ?semmi
Én már nem iszok...csak szívok
Ami legjobban bevált: meleg indítóval addig szellőztetem kis erőkifejtéssel a motort, míg egyet röffen. Utána egy nagyot rárúgni, és általában indul.

A teligázas szellőztetés szerintem azért nem jó, mert a gázhúzásnál a gyorsítófúvóka benyom egy jó adag üzemanyagot. Bár még nem próbáltam.
ne ess el vele akkor nem törik semmi...
persze mert aludtam délután...tudod a korral jár..
Köszi.

Nyomom minden hétvégén.

Mindig letörik valami a nagy exremitásban: 4 hete kupplungdekni, 3 hete renthal twinwall, 2 hete tanksapka szellőzőcsonk, múlt hétvégén hátsó fékkar.

Üzem közben van motorfék. Csak ha leáll a motor akkor nincs, mikor állítanád fel a domboldalon.
gecsa semmi baj nincs a kritikával.....de az enyém azzal a rövid HGS dobbal üvölt szépen ha tekerem neki...

dizájnrol sosem vitattam hogy szebb a narancs dizájnosabb, mondjuk engem pont nem érdekel a csilivili... ugyse látom menet közben...
Lassan megyek dolgozni...
woow öreg temég fennt vagy?,
jahh és a blokkja olyan egyszerü kiforrott holmi, fasza cuccokbol össze lapátolva hogyha azon változtatnak valamit azzal csak elbasznák...
zsirferi... kicsit összemosd a dolgokat....

a kormány az ÚJ fajtán 2012-13-as nem fordul eleget... a régivel semmi gond nincs...
a fékekkel pont semmi baj sincs örök élet +1 év a legtöbb japánban ugyan ez van... mellesleg a bremboval tényleg vannak bajok

a himbát fel lehet ujjitani cirka 20-bol komplett, de ha valaki nem lusta szétszedni egy szezonban 3-4-szer és kipucolni bezsirozni akkor sosincs baja kategoria mert elég masszivra tervezett holmi...
... plussz vannak még trükkök, pl 3 csapágyat nyomni a himbába a két hosszu csaphoz... de ez szuper titkos ...

a lánc vezetője elsőre tényleg szarnak tűnik, viszont használat közben a világ legjobb holmija, a funkcioját tökéletesen ellátja , de ha kap egy nagy sziklát tud igazodni, a fiksz alus kacatokat meg állandoan egyengetni kell....
az első futomű tényleg puha, asztalt ugrálni nem kell vele, viszont komoly rázopados enduroban , meg sziklás kövesben meg pont az a jo....


ez meg hogy csak a 06-os lenne a jo alatta a többi évjárat mind szar egy oltári nagy marhaság...
a krossz motoros poweres viselkedés meg a 2011-töl felfelé van... alatta mind igen kellemes...

de ha már fekete leves... a lábtarto konzollal vannak bajok ahogy már elötte is irtam, de ez csak a 07 elöttieknél bajság utána ráerősitettek alulrol,
az ülés vége alatt az a kapaszkodo egy faszság ,értem én hogy jot akartak csak éppen nincs ember akinek beleférne 2 ujjánál több.. szoval vicc kategoria...(de ha már ez a téma hasonlo évjáratu ktm-en az az ülés kihagyás szintén fogantyus céllal csak arra jo hogy letépd az ülést...szoval az meg már a börleszk kategoria... az alulrol kikaparos sokszor elhagyos ülés csavarral egyetemben )


de ha már kritika.. sajnos a gasgas-on is megfigyelhető a modern kor szelleme, egyre dizájnosabb, viszont sok dolgot átterveznek szar irányba...
pl: hátso fék a régin amin még volt csővel felvitt kistartány... na azt egész nap nyomhattad lehetetlen volt megforralni....
a régieken az a gömbölyű dirt star did felni... na az komoly elpusztithatatlan holmi volt...amcsi katalogusokban manapság arany ár tuningban lehet kapni ugyan azt...ami akkor még széria volt....
és akkor már az elöbb emlitett tul hosszu éllettartalmu blokk ellen átfaragott pörgösebb vezérlés... ami jol oda baszta a kezelhetőséget...

én személy szerint szeretem a himbás dolgot a finom rampli kiszedés miatt, viszont el tudnák képzelni egy pds-el szerelt hátulju verziot az egyszerüsége miatt...