honnan lopod az áramot?..ez a világító tekercsről megy?..milyen a kondi rajta és a fesz szabályzó?..mindent tudni akarok
vicc
.
.
faszán megy az is csak fent kell hagyni fordulaton had visitson az erdő....
a ribanc...
egyszer ha veszek egy 2t t elkoldulom az ötletet,minek a ventilátora van rajta? robogóé?
..itt a 7000
csak egyenirányito kell, meg egy kondenzátor, és stabil a cucc...
tudod hogy kell őket kicsalogatni a fényre...zsiiiirrr...
igaza van zsiráfunknak..minden valamire való versenyen ki is írja szépen a KTM az ideális karburálási paramétereket
..maradnak a 4t hűtők?..mekkora az a gg hez képest?..lehetne csinálni rá töltést és akkor egy fasza ventilátort is elbírna
és ebbe még belejátszik az is ki mekkora hengertalpra esküszik mert ugye borul vele az egész vezérlés a rések máshová kerülnek elősűrités, kompresszio nyomás ilyesmi..ami utána más karburáciot igényel...
itt a t
egyelőre tökéletes megoldás a rotax már kitalálta s gec jó a hoszánban:
http://www.ski-doo.com/technol...
motorba épitve:
http://thekneeslider.com/archi...