aki vel dumáltam Grill s Nagy Peti,
grill nagyon rendes ahanyszor le előzőt azt hittem bunkko lesz majd pordit s félre tol mint egy két srác tette is, de ö nem korrekt rendes srác nagyon,
nagy Petivel gyakran járunk romiba ö jó gyerek, tervezem indulok minden versenyén.
Grill-t hallotam beszélni Nagy Petivel a Nemeth K futomüvéröl (titkok) érdekes volt hallani mik a külömségek. itt meg ott jobb ... stb stb.
mondták lehet mennek Kornél s Grill a következö hatnaposra....
érdekes lesz mit tudnak ...
ha nincs bütyök, akkor le kell csavarni a gázt persze sárban, a keményben meg a kövön elönyös is. ez a tapasztalat, igaz én még 1-2 mm több kopásu gumm soha nem volt. volt idöszak amikor 1 mente 1 új gumi.
de miota váltottam a Pirelli Scorpiora azota nem kell mert nem kopik, csak azokat dobom le ami oldal fala megsérül, mert akor a tubiliss nem muxik.
eskát én nem szeretem..
valszeg azért voltam vel hajtani az idén 2naposat vagy10szer...
meg dévhez is azért vitt el ..mert ÚTál ..csak is azért lehet . . . . ..ezekszerint megtévesző a mi kabcsolatunk eskával
kettőtöknek is irtam..és az akkor nehezen megoldhazó..bár mind a kettőtöknek dével kezdődik a neve.(dzsimmi..dzsi dÍ)de ilyet még nem tud ez a Qrwa topick
amúgy nincs hari...nekem sem jönnek be a nagy kopasz macilacipasik bámulása edzés közeben.. de mint mondtam nem is az oylan fajtáknak raktam fel.. azt hogy még nézed is ..az meg egyenesssen beteg
aki megértékeli az nem azért nézi mert szereti a nnagy kopasz bengálikat ..a nikotinos helló pistis pólólyában
amúgy az nem nikoatinois hanem az van a fekete ruha alatt sokszor ..és már magábaszivott pár h.baleset és füstölgó romok illatát
amúgy ezt én sem értettem soha.. mindég azzzl kell megoldani ami épp ott van..ha valaki az úly sikszel nem tud jönni de a 2004-5 verdák jönnek gond nélkül..akkor vegyen olyat....
ha nem rakott fe lúj gumit ne sajnálja.. de az én gépemre ánézve mindég elszégyelik magukat ..mert az a gumi amire panaszkodik hogy sárban nem tud vele jönni ..régebben... nekem annak a fele bütykei voltak..és nem sokszor láttak sirni..illetve aki már látott az is ott sir olyankor mellettem .ez a tipikus együtt sirunk együtt... nem nevetünk esete .
lehet azért mert nagy nikotinostrikós macilaci vagyok
nekem felmérő - race nem.
volt kint volt S.K. haver kis fiával s lányával jó volt, mert Krisz végig ment a pályán s mindenhonnan szurkoltak, azt a faszt én szeretem.
A kis lánya nagyon kedves a kis hangjával kiáltozta Feri... Feri. meg is áltam nekik töbször dumáltunk. jó volt.
Már gondolkoztam azon,hogy összegyűjtöm egy könyvben ezeket a kifogásokat! Olyan is volt,amikor már az odafelé úton a kocsiba azon sírt valamelyik,hogy neki mennyire kopott a gumija! Háá mondom akkor miért nem tettél fel egy jobbat? Ha meg nem tettél fel,akkor meg ez van,aztán kész.Ezzel kell menni.Ha sírsz,akkor se lesznek nagyobbak a minták!
Nem mertem tovább nézni.Féltem hogy tönkre megy a monitor,vagy a látványtól kiég a szemem!
U.I. Van ott alul egy olyan gomb hogy "válasz erre". Ha nem is mindig,de néha-néha használhatnád.
úr isten...
olyna ideális a talaj most nálunk...mármint a hegyben...
de északon..ahol a nagy motorosok laknak ...a zalaekerszeg mizskolc vonalban ott meg finom shár van ..nagy shár...
4 nap alatt...összehozhatnánk egy pár napos shárhajtást....nem.. . zsÍÍr..
feri
már nem olyan eská féle... félek ha már nedvess a talaj bandára gondoltam
hát meg volt s minden képzeletemet felül múlta a verseny, 1 rendezvényszempontjából 2 szervezés szempontjából.
Az egész úgy kezdödöt, hogy előző nap este s az nap reggel s majdnem du.2 eset az égi áldás, nem volt gyerek játék mert durván át volt ázva a talaj, az erdős részekekn a felső 10-15 centi habostorta a homokos rész jó volt.
A verseny egy homok bányából indult örbotyán területén, volt benne hard, extrem s durva feljáró ez mind könyen belátható helyeken, igy volt köves szakasz nem kicsi kövekkel, jeges igazi jég tömbökkel, sáros, s durva le s feljárok amik homokosak voltak szerencsére már ami a bánya ráészét jelenti.
A nevezés gép átvétel szuper vólt majdnem olyan gyors mint egy román versenyen, anyi a külömség itt sokkal kevesebb a lové, kaptunk kaja jegyet is.
A felvezető kör hát mivel át volt ázva a pálya kiderül balszerencsémre, hogy az igazi hard szopos nyálas extrem oldalazok ahol e felvezetöben sokan elvéreztek (előztem) sokan le estek szakadéba vagy álva maradtak, ott én elmentem alpjáraton. Jó érzés volt. Na ezt a részt ki kötöték a versenyböl.
A verseny maga féltem unalmas lesz s kifogok állni, de nem, volt benne mint irtam az eleje bánya homokos extrem, az erdős több szakaszos amiben voltak feljárok s lejárok elég durvák extrémek gyokeresek, sarassak, s volt egy cross pályának nevezhető, sajna minősithetetlen, mert nem volt rendesen la döngölve az ugratok, se könyen átlukadtak az ugratok elje, a másik fele veszélyes volt mert puha volt s ha roszul értél bele hát szájra esés volt. De nem baj. ez is extrem cross volt. !
(nem akarok magyar lenni s fikázni a cross részt, de nem volt zsir)
Ami a két órát illeti hát simán birtam tankolni nem kellet kiálnom mert végig folyattam a 2T 300 gépet, sö maradt fél tánknál több benya.
Az erdős szakaszok jók voltak, gyokores lassu teli fával, sok kis fa kanyar iv közepén, jobb oldalt szakadék, muszaj volt le lassitani, majd pont onnan indult egy közepes keménységü feljáró. szovál rendesen tüzdelve votl azzal amit én szeretek.
összesitve szerintem kiváló volt a pálya s a szervezés is köszönet nekik.
Ami engem illet személyesen, hát jó felmérő volt a 1 év motorozásom eredményének, 1 extremben aláztam volt hoyg éllovasokon ugrotam félig át az extrém részeken, dettó a fás akadályokon. Ami a gyor részeket illeti picsa vagyok, lassu, a nyomos részeken lassu vagyok, s sokan előztek le, igaz 1 osztályosok de mégis rosz érzés, a 80 mezönyből 50 edik lettem persze minden kategoriát beszámitva. Grill a példaképem kétszer is lekörözott, Kis Szekér ( Szekeres Zsolt) majdnem kétszer, neki sajna a gépe meg állt, ö vezete is a versenyt de a technika meg csalta, voltak haverok, csodáléatos élmény volt látni Tanár Urat (Jeli Atit) milyen profin ment én mondom ha komolyan csnálná első 3 ban lennem indig. persze ez is pizz kérdés.
Kis vigasz az a ategoria amiben indultam abban 5 ötödik lettem, nem kis nevek közt.
De részemről a következtetés az hogy gyorsban szar vagyok ezt kell fel edzenem, a magyar szervezésü endurocross versenyek kezdenek jók lenni s olcsok.
Nektek motoros társaim ha nem a 2 órasba de akár 1 orásban lehet érdemes eljönni mert kellemesen jót lehet motorozni.
dzsi dY milyne puha pöcsök..kicsint nem süt anap már nem is mennek motorozni... .lya ök nem az ok
ahogy nézem csak annyit akar mondani hogy baszottul le van engedve az a kerék...az igaz..ez a jóféle 18as kerék...ha le van engedve 0,3r akkor lánctalpal az is vagy 20-30cm enaz is lessz. ráhagyom a 10en 9es szögesgumis mizériát...18as kell neki
dzsimmi..mért nem nézted tovább ...hátha sikerült volna neked is mármint egy golyót a fejbetartani. .de nem úgy a fejbe és nem olyan golyót mint a sár filmekben(az a filém amikor a por nÓ
mikor házas voltam...na szép de még arra is emléxem
Elmesélem a VIP nek 1 storít had fényezzelek nmit 10000HUF
Szóval 1x volt régen volt tán igaz sem volt
lil g streetjébe lakott-lk 1 dicksucker 3/3as vamzer
ki egy kutya seggfej
mind 1 ahhoz a baromhoz járt szerelni 1 ember
voltam vagy 12 ,
kiről kiről e mese szól
az már akkor rettentő menő
97 ben anno a crusty demons 3
féhér hard enduro épített bálna,hu az volt az álom
akkor még kemény volt baszta a nőket télen-s nyáron
a többit nem írom le ,mert az már durva ide is de én vágom
erre emlékszem.. egy drz 400as tsávó jött velünk aznap...akkor találkoztunk először mircea-val.. a pólisi benzinkúton..akkor vitt el minket a kempingbe meg a zarándok feljáróra.. a tsávó a drzvel meg elesett az elején és visszament a kocsihoz... a fiattal voltunk...nem birtam bezárni meert az ablak nem ment fel félig lebontottun ka kárpitiot mire sikerült bezárni az ablakot is...amúgy nem emlékszem mindenre..ez kb 2008ban volt....de hogy melyik hónapban az már elment a fejből...meg arra ia hogy a kawadosok nem akartak elengedni alig birtuk megelőzni öket aztán meg megálktunjk pihenne mert a mircea haverjai elfáradtak..oszt akkor beugattak hogy mi is volt az a veszélyes elmenetel
de mondom ez már rég volt alig emlékszem
dzsimmi te nem lőtted még magad fejbe..bumma felybe
déw.
a lyuhtyúbon van alatta körités is...
de amúgy a kettő egy napon van az egyik reggel fél nyoltól..a másik meg háromtól.. már ha összejön..de amugy egy nap a kettő...
van benne gugolás is ...hát(kettő) váll(2) láb bálycepsz... trályszepsz alkar has (kettő), dekér,mell...
ugyhogy ez elég átmozgató..összessen a kettő max 35 perc(csak egyedül lehet csinálni és előtte meg utána vagy 5 percig csak pakolom a sulyokat).... amit kérdeztél a tolóckodásnál az 30 kiló...
lábra elég az a 100-130kilós 3/4 gugolás.. csak hogy a térdemet ne basztassa.
ha motorozni nem is tanulsz meg rendessen tőle de feltudom húzni a motort egy szakadékból is...
mz ts kiemelt cross váz brutális cross gumik nagyon magas motor nagy erö!
babetta gyulytással pörög rendesen!
2esbe igencsak emeli még az elejét
Nem tanuló MOTOR!
még régen mikor házas voltam akkor jártam az egyetemi kondi terembe, de az meg tele volt csajokkal, aztán mindig valami szépszeművel valo beszlgetésbe fulladt a sulyzo emelgetés...
én csak motorozok... a gyurást meghagyom az erős embereknek...
grill nagyon rendes ahanyszor le előzőt azt hittem bunkko lesz majd pordit s félre tol mint egy két srác tette is, de ö nem korrekt rendes srác nagyon,
nagy Petivel gyakran járunk romiba ö jó gyerek, tervezem indulok minden versenyén.
Grill-t hallotam beszélni Nagy Petivel a Nemeth K futomüvéröl (titkok) érdekes volt hallani mik a külömségek. itt meg ott jobb ... stb stb.
mondták lehet mennek Kornél s Grill a következö hatnaposra....
érdekes lesz mit tudnak ...
de miota váltottam a Pirelli Scorpiora azota nem kell mert nem kopik, csak azokat dobom le ami oldal fala megsérül, mert akor a tubiliss nem muxik.
valszeg azért voltam vel hajtani az idén 2naposat vagy10szer...
meg dévhez is azért vitt el ..mert ÚTál
amúgy nincs hari...nekem sem jönnek be a nagy kopasz macilacipasik bámulása edzés közeben.. de mint mondtam nem is az oylan fajtáknak raktam fel.. azt hogy még nézed is ..az meg egyenesssen beteg
aki megértékeli az nem azért nézi mert szereti a nnagy kopasz bengálikat ..a nikotinos helló pistis pólólyában
amúgy az nem nikoatinois hanem az van a fekete ruha alatt sokszor ..és már magábaszivott pár h.baleset és füstölgó romok illatát
amúgy ezt én sem értettem soha.. mindég azzzl kell megoldani ami épp ott van..ha valaki az úly sikszel nem tud jönni de a 2004-5 verdák jönnek gond nélkül..akkor vegyen olyat....
ha nem rakott fe lúj gumit ne sajnálja.. de az én gépemre ánézve mindég elszégyelik magukat ..mert az a gumi amire panaszkodik hogy sárban nem tud vele jönni ..régebben... nekem annak a fele bütykei voltak..és nem sokszor láttak sirni..illetve aki már látott az is ott sir olyankor mellettem
lehet azért mert nagy nikotinostrikós macilaci vagyok
volt kint volt S.K. haver kis fiával s lányával jó volt, mert Krisz végig ment a pályán s mindenhonnan szurkoltak, azt a faszt én szeretem.
A kis lánya nagyon kedves a kis hangjával kiáltozta Feri... Feri. meg is áltam nekik töbször dumáltunk. jó volt.
Végeredmények:
Ifi + Női futam | 1 órás futam (3.o) | 2 órás futam (1.o + 2.o + OldBoy + Veterán + Team)
2012-ben a Dombok Királya: Grillmayer Gábor
ifi - nöi
http://www.chronomoto.hu/image...
1 órás futam (3.o)
http://www.chronomoto.hu/image...
2 órás futam (1.o + 2.o + OldBoy + Veterán + Team)
http://www.chronomoto.hu/image...
Nem mertem tovább nézni.Féltem hogy tönkre megy a monitor,vagy a látványtól kiég a szemem!
U.I. Van ott alul egy olyan gomb hogy "válasz erre". Ha nem is mindig,de néha-néha használhatnád.
olyna ideális a talaj most nálunk...mármint a hegyben...
de északon..ahol a nagy motorosok laknak ...a zalaekerszeg mizskolc vonalban ott meg finom shár van ..nagy shár...
4 nap alatt...összehozhatnánk egy pár napos shárhajtást....nem..
feri
már nem olyan eská féle... félek ha már nedvess a talaj bandára gondoltam
hát meg volt s minden képzeletemet felül múlta a verseny, 1 rendezvényszempontjából 2 szervezés szempontjából.
Az egész úgy kezdödöt, hogy előző nap este s az nap reggel s majdnem du.2 eset az égi áldás, nem volt gyerek játék mert durván át volt ázva a talaj, az erdős részekekn a felső 10-15 centi habostorta a homokos rész jó volt.
A verseny egy homok bányából indult örbotyán területén, volt benne hard, extrem s durva feljáró ez mind könyen belátható helyeken, igy volt köves szakasz nem kicsi kövekkel, jeges igazi jég tömbökkel, sáros, s durva le s feljárok amik homokosak voltak szerencsére már ami a bánya ráészét jelenti.
A nevezés gép átvétel szuper vólt majdnem olyan gyors mint egy román versenyen, anyi a külömség itt sokkal kevesebb a lové, kaptunk kaja jegyet is.
A felvezető kör hát mivel át volt ázva a pálya kiderül balszerencsémre, hogy az igazi hard szopos nyálas extrem oldalazok ahol e felvezetöben sokan elvéreztek (előztem) sokan le estek szakadéba vagy álva maradtak, ott én elmentem alpjáraton. Jó érzés volt. Na ezt a részt ki kötöték a versenyböl.
A verseny maga féltem unalmas lesz s kifogok állni, de nem, volt benne mint irtam az eleje bánya homokos extrem, az erdős több szakaszos amiben voltak feljárok s lejárok elég durvák extrémek gyokeresek, sarassak, s volt egy cross pályának nevezhető, sajna minősithetetlen, mert nem volt rendesen la döngölve az ugratok, se könyen átlukadtak az ugratok elje, a másik fele veszélyes volt mert puha volt s ha roszul értél bele hát szájra esés volt. De nem baj. ez is extrem cross volt. !
(nem akarok magyar lenni s fikázni a cross részt, de nem volt zsir)
Ami a két órát illeti hát simán birtam tankolni nem kellet kiálnom mert végig folyattam a 2T 300 gépet, sö maradt fél tánknál több benya.
Az erdős szakaszok jók voltak, gyokores lassu teli fával, sok kis fa kanyar iv közepén, jobb oldalt szakadék, muszaj volt le lassitani, majd pont onnan indult egy közepes keménységü feljáró. szovál rendesen tüzdelve votl azzal amit én szeretek.
összesitve szerintem kiváló volt a pálya s a szervezés is köszönet nekik.
Ami engem illet személyesen, hát jó felmérő volt a 1 év motorozásom eredményének, 1 extremben aláztam volt hoyg éllovasokon ugrotam félig át az extrém részeken, dettó a fás akadályokon. Ami a gyor részeket illeti picsa vagyok, lassu, a nyomos részeken lassu vagyok, s sokan előztek le, igaz 1 osztályosok de mégis rosz érzés, a 80 mezönyből 50 edik lettem persze minden kategoriát beszámitva. Grill a példaképem kétszer is lekörözott, Kis Szekér ( Szekeres Zsolt) majdnem kétszer, neki sajna a gépe meg állt, ö vezete is a versenyt de a technika meg csalta, voltak haverok, csodáléatos élmény volt látni Tanár Urat (Jeli Atit) milyen profin ment én mondom ha komolyan csnálná első 3 ban lennem indig. persze ez is pizz kérdés.
Kis vigasz az a ategoria amiben indultam abban 5 ötödik lettem, nem kis nevek közt.
De részemről a következtetés az hogy gyorsban szar vagyok ezt kell fel edzenem, a magyar szervezésü endurocross versenyek kezdenek jók lenni s olcsok.
Nektek motoros társaim ha nem a 2 órasba de akár 1 orásban lehet érdemes eljönni mert kellemesen jót lehet motorozni.
ahogy nézem csak annyit akar mondani hogy baszottul le van engedve az a kerék...az igaz..ez a jóféle 18as kerék...ha le van engedve 0,3r akkor lánctalpal az is vagy 20-30cm enaz is lessz. ráhagyom a 10en 9es szögesgumis mizériát...18as kell neki
dzsimmi..mért nem nézted tovább
Elmesélem a VIP nek 1 storít had fényezzelek nmit 10000HUF
Szóval 1x volt régen volt tán igaz sem volt
lil g streetjébe lakott-lk 1 dicksucker 3/3as vamzer
ki egy kutya seggfej
mind 1 ahhoz a baromhoz járt szerelni 1 ember
voltam vagy 12 ,
kiről kiről e mese szól
az már akkor rettentő menő
97 ben anno a crusty demons 3
féhér hard enduro épített bálna,hu az volt az álom
akkor még kemény volt baszta a nőket télen-s nyáron
a többit nem írom le ,mert az már durva ide is de én vágom
de mondom ez már rég volt alig emlékszem
nikotinos paúló
pszicskhó apu
dzsimmi te nem lőtted még magad fejbe..bumma felybe
déw.
a lyuhtyúbon van alatta körités is...
de amúgy a kettő egy napon van az egyik reggel fél nyoltól..a másik meg háromtól.. már ha összejön..de amugy egy nap a kettő...
van benne gugolás is ...hát(kettő) váll(2) láb bálycepsz... trályszepsz alkar has (kettő), dekér,mell...
ugyhogy ez elég átmozgató..összessen a kettő max 35 perc(csak egyedül lehet csinálni és előtte meg utána vagy 5 percig csak pakolom a sulyokat).... amit kérdeztél a tolóckodásnál az 30 kiló...
lábra elég az a 100-130kilós 3/4 gugolás.. csak hogy a térdemet ne basztassa.
ha motorozni nem is tanulsz meg rendessen tőle de feltudom húzni a motort egy szakadékból is...
babetta gyulytással pörög rendesen!
2esbe igencsak emeli még az elejét
Nem tanuló MOTOR!
még régen mikor házas voltam akkor jártam az egyetemi kondi terembe, de az meg tele volt csajokkal, aztán mindig valami szépszeművel valo beszlgetésbe fulladt a sulyzo emelgetés...
én csak motorozok... a gyurást meghagyom az erős embereknek...