amúgy leszarom. jó bolt lenne , csak van ott egy ember az egy kamusi mamusi kétszinű . maga a bolt zsír. semmi baj velük. a tulaj is jó arc . a pultban van baj nem pici. de néha meg tök jól csinálják. ha viszont elkurnak valamit akk or csak fejvakarás van. mindegy leszarom. amúgy te 100 % valami kis vamzer fióka vagy. nem véletlen engem szólítottál meg ezügyben.
fiuk 450 exc 2009, elvileg 110 ü.o. a gép, s az a hiszti a motor bol kijovo karter gáz csöböl lassan de csöpög ki a motor olaj.
nem kel elesen sem boritja siman menet kozben, kb. 5 u.o es 1 deci olajat kidobb.
(a motor s valto olaj kulon van, motorba 0,7 liter megy váltoba 0,9)
mi lehet a hiszti ki tudja ?
doktor ur ..persze hogy fent sűriti a nagyot...deha elötte alul nem sziv-süritene, akkor soha nem jutna fel a cucc... és ami elindul kifelé azt löki vissza a gázlengés...
ezért nagyon fontos a Diffuzor kup -közép rész- konfuzor kup aránya.... folyamatában a diffuzorba kupba kirántott cucc gyorsul, a középrészen nem csinál semmit csak tovább hűl, lassul, viszont a rövidebb szögű konfuzor kupon kap egy hatalmas lökést vissza felé....
és akkor emlitsük meg a végcső, szerepét ami egy kifejezetten vékony cső (,kb ujjnyi vastag,) és a hangtompito szerepét, az ő fontos feladatuk a kűlső légköri nyomásnál joval nagyobb belső nyomás fenntartása...
a rezonátorokat bizonyos optimális fordulatszámra és környékére hangolják, magyarán mindenhol nem hasznos...
a megfelelő hangolást ugy érik el hogy adott fordulatszámon a konfuzorrol visszafelé ható gázhullám időzítése a hengerben a kipufogónyílást még nyitva találja, de a felömlők már zárva,viszont ha jol van megcsinálva a holmi akkor azon adott fordulatszámon a teljesitmény növekedés akár 30-40%-os is lehet...
kb cirka...
abban igazad van ha nem lenne akkor a kipufogo oldal serc-perc alatt leszárad a nagy hőtöl és a nulla kenéstöl megragad.. ezért nem szabad 2t motort rezo nélkül kiprobálni....
most vasárnap 2012.11.11 lesz a Szarkáspuszta sprint enduro verseny amit mindenkinek melegen ajánlok, mármint gyertek el.
Nagy Péter leírása szerint:
"20 km a pálya, 45 perc egy kör ebből kell menni 4-et, az átlagtempó 20-25 km/óra.
A start előtt lesz tartva szabályismertetést. Romániás a pálya (mint a romaniai versenyekhez hasonlit) lesz két kemény (fincsi) feljáró, itt a harmad osztálynak nem kell felmenni.
Lesznek katlanok, erdő fel-le végig s szuper oldalazok.
Ezen felül van egy meddőhányó, oda fel kell menni mindenkinek. nem hosszú kb 300 m, de nagyon komoly....
erre azt irja ide hogy ügyesek... ez kész vazze...
Yoda mester..
Luuuuuuuuuuukk, én vagy az Apáááddd..
oké..?
amúgy leszarom. jó bolt lenne , csak van ott egy ember az egy kamusi mamusi kétszinű . maga a bolt zsír. semmi baj velük. a tulaj is jó arc . a pultban van baj nem pici. de néha meg tök jól csinálják. ha viszont elkurnak valamit akk or csak fejvakarás van. mindegy leszarom. amúgy te 100 % valami kis vamzer fióka vagy. nem véletlen engem szólítottál meg ezügyben.
miva gyursz az enduro sprintre.?
olcso tanács itt már nincs...
megyünk egyet holnap?
nem kel elesen sem boritja siman menet kozben, kb. 5 u.o es 1 deci olajat kidobb.
(a motor s valto olaj kulon van, motorba 0,7 liter megy váltoba 0,9)
mi lehet a hiszti ki tudja ?
ezért nagyon fontos a Diffuzor kup -közép rész- konfuzor kup aránya.... folyamatában a diffuzorba kupba kirántott cucc gyorsul, a középrészen nem csinál semmit csak tovább hűl, lassul, viszont a rövidebb szögű konfuzor kupon kap egy hatalmas lökést vissza felé....
és akkor emlitsük meg a végcső, szerepét ami egy kifejezetten vékony cső (,kb ujjnyi vastag,) és a hangtompito szerepét, az ő fontos feladatuk a kűlső légköri nyomásnál joval nagyobb belső nyomás fenntartása...
a rezonátorokat bizonyos optimális fordulatszámra és környékére hangolják, magyarán mindenhol nem hasznos...
a megfelelő hangolást ugy érik el hogy adott fordulatszámon a konfuzorrol visszafelé ható gázhullám időzítése a hengerben a kipufogónyílást még nyitva találja, de a felömlők már zárva,viszont ha jol van megcsinálva a holmi akkor azon adott fordulatszámon a teljesitmény növekedés akár 30-40%-os is lehet...
kb cirka...
abban igazad van ha nem lenne akkor a kipufogo oldal serc-perc alatt leszárad a nagy hőtöl és a nulla kenéstöl megragad.. ezért nem szabad 2t motort rezo nélkül kiprobálni....
most vasárnap 2012.11.11 lesz a Szarkáspuszta sprint enduro verseny amit mindenkinek melegen ajánlok, mármint gyertek el.
Nagy Péter leírása szerint:
"20 km a pálya, 45 perc egy kör ebből kell menni 4-et, az átlagtempó 20-25 km/óra.
A start előtt lesz tartva szabályismertetést. Romániás a pálya (mint a romaniai versenyekhez hasonlit) lesz két kemény (fincsi) feljáró, itt a harmad osztálynak nem kell felmenni.
Lesznek katlanok, erdő fel-le végig s szuper oldalazok.
Ezen felül van egy meddőhányó, oda fel kell menni mindenkinek. nem hosszú kb 300 m, de nagyon komoly....
mindenkinek javaslom garantáltan élvezetes lesz... gyertek,,,,.
Üdv ZsirFeri