Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó reggelt béláim ! ma nagyon jó idő lesz állítólag ...menjetek motorozni ... tegnap itt 17 fokok röpködtek...
köszi csika
Olvassátok!Így kell megköszönni valamit,ahogy a 2 Úr az imént
köszönöm
köszönöm a válaszokat !
Nem értem én ezt Lassan mán tanítol is
Na,azt flexelném is szétfeléééé
látom figyulsz
volt menet a 7 végén
vinsz.
nincs az a kéktély ami a tötymörgős rész után ne dadogna.. ha egyből egy felfeé alján rápattintod a padlógázt...
mert mind le van kicsit taknyolva olynakor...meg kel szelőztetni... két 3 erősebb gázfreccsel kitakaritani...ha nincs letaknyolva akko valaszeg a szegény keverék miatt majd mikor kiforgatod nyélen akkor nem lesz jó..szova lkis taknyolódás megengedett(meg a 2t vissza is hül prüntyörgéskor)
elirtam
kéz nyújtva.. a lábnak nem kel feltétlen
hosi jól értettem..vagy mennykeviszsa én is egy kicsit a leckékhez..úgy 50leckével visszábbra .
. . . . ....

zsolti.. kihervadt a béka dobja?
amit még elfelejtetttem...
hosi.. a nagy teknikai tudás t adott át megent
elmagyarázta ugyanis, hogy... a lefelébe nem mindég az a jó ha a segges az már a hátó shárvédő mögött van és nyújtott kézzel mész lefelé nem ám...
szóvalvan hogy geci meredek és mégsem az a lényeg hogy minél hátrébb legyne a shúlypontod.. hanem az.. hogy az első keréken legyen akkroa tapadás hogy ne csússzon ki alólad az eleje
wát iz det min...
szóval ez azt jeleni..ha nagyon meredek és a sújpont nagyon hátul van akkor nem CSAK az a veszéj fenyeget lefelé menet hogy begyorsulsz hanme az hogy azért nem tudod megfogni mert az eleje..az eleje kicsúszik alólad...oldalra..és puff pofára esel...
na én pl a redzsimenten is igy jártam...
zsockó mondta hogy.. arra kel figyelni hogy aa fenék az úgy járjon az ülés fölött előre hátra hogy a hátsó kerék..még épp ne emelekedjen fel a talajról.. mert ugyanis akkor van a legnagyobb tapadás az első keréken...szóval azt kel érezni hogy mikor jön a holtpontra és akkor szabad csak hátrébb csúszni...de ez már csak extrém meredekeknél jön be...ahol már pl az én agyam nem adta ki hogy kicsit előrrébb csúszva terheljem az elejét is.. kicsúszás ellen!
na ott ahol már leszáltunk a motorról ő még vigan trükközött a seggsúlypontal

ha valaki nem értette az nem gond ..neki a 10el korábbi leckékket kell gyakorolni..elsajátítani és majd akkor érteni fogja
Aláírt a D3 RACIG-hez ! Erzbergbe nem vettek el semilyen győzelmet mert nem nyerte meg. Kihagyott egy csekkpontot.
Sziasztok
alapjáraton Ngk b8egv gyertya való bele ami akkor jó,ha beindítod eltekered a gázkart és mikor hazaértél visszatekered.
Ha endurózol ezzel az ízig vérig enduróval :) akkor NGK Br8es vagy Denzo W24ESR-U gyertyát kell beletenni nekem az utóbbi van kb 30 üó ja 1x nem köpte be. Ha sokat prüntyögök hirtelen gázadásra dadadadoogg de ez 2 másodperc aztán sííííííííírrr
hály..
ez agyerta ez ember és stilusfüggő is..
itt a mikorazrándolunk.. akkro a normál beállitás mellet a 8as gyertya az 2 motorozás..mert beköpi állandóan a sok tutymorgás...
ha meg pályázol akkor lehet hogy egy 9se is jó lenne bele mert ha nagyopn fehér a gyertyakép akkor az akkro nem jó...
szóval beáálitás ember hely függő.. ahol szokol motorozni motorozás szedd ki és nézd meg...
igaz hogy azt mondják úgy kel megnézni hogy bemelegited szépen majd 2-3-4-5 nyégáz.. majd a végén kis alapjárat hogy amotort se nyir d ki.. és leállitod... kiszeded megnézde milyen..
de ez faszság..mert ha te nem nyélen mész kiforgó motorrral akkor ez a fajtas gyertyakép ez neked nem jó...
szóval ahol és ahyogy szok motorozni.. ott a nap végén kiszeded és megnézed.. fehér barna sötét kokszos..és igy lehet megmondani hogy akko milyen..de ehhez egy jó karbibeállitás kell..ami neked jó.. ahogy érzed hogy jó...nem csörög de nem is torpan be a végén..
szóval ez nem olyna egyszsrű ..inkább össszetett feladat...
de amúgy nem is olyan nagy wasziz-dasz...
szóval szedd kia gyertyát és nézd meg ..most .. és látod hogy nagyobb vagy kisssbe hőérték kll.. a nagyal ott nyúlsz mell és hogy nehezebben indul és még a hideginditásnál könnyen be is köpöd hogy vége lesz .. a kicsivel meg az van hogy detonációs égés lehet a felhevült gyertyától... becsöröghet...+ ha lecsöppen akkor .
moto 4 the movie t le lehet már tölteni valahonnan?
ember amit elöir a könyve, ha elbaxod mehet a levesbe a dugo ez nem játék, még a gasgas gyári mérnökök sem játszanak ilyennel.
detto a nem gyari konfig szerinti karburálás, mindig rossza vége...
szevasztok nem rég vettem egy Ec 300-at. Azt szeretném megkérdezni, hogy ti milyen gyertyát ajánlotok most 8 as van benne. De az nem kicsi? 9 vagy 10 es hőfokú kéne bele nem ?
tudom zsirferi... de ilyeneket halkan mondj mert bejönnek a tekesek az ablakon madzagon logva simaszkal...


amugy erre a sok magyar is hirtelen rá fog jönni, majd mikor borul a bili usraelben, aztán hirtelen meglepnek itt minket... gondoljatok bele 500 ezer főt alá irtunk, a lengyelek 250 e. a németek is 250 e.-fő, de azt Merkler visszamondta.... azt beintett hogy lofaszt.
és még hozzá jön hogy magyar származásra hivatkozva 200 e-fő vette fel a magyar utlevelet usraelben amikor lehetett...

szerény számitásaim szerint kb 1 milkával lehet számolni ha beüt a krach....nem tul jo jövő kép...

nekik csinálják most a helyet..ez van, tenni nem tudok ellene lofaszt se.
amugy feri azt elmondanám egy gumi akkor is tudja produkálni ezt ha tul öreg....

sokan nem tudják, van rajta egy besütött ovális körben négy szám... év+hanyadik héten készült.

velem is volt ilyen hogy zsir új gumi márka-tipus, amivel elötte semmi bajok nem voltak, valahol vettem ilyen nagyon akcios árban aztán igy ledobta a bütykeit a sziklán semmi perc alatt...

nade ez az informácio már 6 ezer-ft/ info lesz...zsiiiiiiiiiiirrrrr...
A gumival való motorozás dokumentálva van videóval, csak még nincs hozzá elég anyag és nem lett mindenhol tesztelve, majd ha meglesz befejezem a videót és feltöltöm, akkor látható, hogy viselkedik salakon, taknyos kövön, felfelében, fákon, sárban, és mennyit kopott, stb.

Ahogy már írtam, szerintem teljesen megéri az árát!
Jó reggelt!

nem támogatom az ugrásokat de Chad kemény cerkáju gyerek !
http://youtu.be/vdg5N5Rgu9U