Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kell,akkor lesz!
Csak megfelelően magas összeg szükséges hozzá,és máris rendelkezésedre áll! Vagyis inkább,rendelkezésedre térdel!
pfűűű,nekem is kéne egy ilyen,ez má minden álmom
jimmi tünjé ki a fejemböl...
olyan titkárnőm van gec, hogy ha bolintok beugrik az asztal alá egy finom cumira, de ha kell áthivja a barrátnőjét és csoportosan ápolnak le...
Harckocsi van rajta?Me csak akkor kell
Azanyám,kéne nekem is
Van. Nagy. Nagyon nagy.Két tengelyes.
Nem. Van egy titkárnője aki legépeli,és két hozzászólás között orálisan kényezteti!
Valakinek van eladó?
Mondjátok már el mi volt ez az utánfutós sztori,mert szétbasz a kíváncsiság!
Bammeg,mán olyan géped van,hogy a rábeszélést legépeli?
mondtam neked a multkor ha beirod a keresőbe ott fent hogy szöges gumi, vagy csavaros gumi egy csomo leirást találsz rola,.. viktor meg én is leirtuk már pár tucatszor az évek alatt...


de lásd kivel van dolgod csak neked, csak most....persze majd az árát behajtom...
szoval az elejét kicsivel furod elő ha 4,8-as csavart hajtasz bele akkor elég a 3-as furo, jo gumi legyen hogy a bütykök végig tudják fogni a csavar menetét szorosan...
ne álljon ki max 8 mm-ert , szétvágott belső ruhának, és atom keményre fujod 2 bár hogy feszesek legyenek a csavarok.

hátulja szonte új gumi 8X-30, vagy 8-35-ös 8.8-as acél kapupánt, tizes furoval fursz elő, a furat igy is szük lesz , ugy kell bele verni a csavarokat kalapács nyéllel.. utána alátét-anya, néha utána kell huzni mert lesz amelyik visszalazul.
láncot nyujtani kell , amugy eléri a lengővillát, meg a hátso telovédőt szét fogja verni ,ha van egy repedt tedd fel azt...
jahh és előre is rakj egy régi szar első sárvédőt, mert ott is bele fog karmolni....
Ferenszkem,nagyobb szam,nagyobb eltolas,nagyobb utanfutas.
Zari,

csak azért mutatom ezeket mert ilyeneken nem mentem még veled s megnézném hogyan kell ilyenen felmenni... tanits mester tanits..

ami a barátod 1Kereket érinti s utánfutoját szerintem nem kell mindenkit szerencsétlenségében megkostolni.
Illetve azt amit a hosi mesél a mi pályáinkrol, illetve borka nem biztos ugy van ahogy neked mondják.
1 hosi velem az én területemen nem motorozott még. Borka pedig jött már velünk de esik kell s végig szenved szegény.. igaz neki a láb rövidsége miatt állandoan völgy lába van. Ami területünkön nincsenek ilyen nagygáz neki futok az zsupsz fent vagyunk, s ez a gyengéje Borkának, kérdezd meg Borkát hogy ment neki a Natura2000 feljáron... én nem mondom ... mert mást nem beszélek ki. De elmondom ott 2T alap feljön 4T eddig csak 1 a siroki király 2011. más még nem tudot.

s mondok még egyet, kérdezd meg Hosit hogy a regiment versenyen amikor a gyors szakasz után ahol ö elél ment, s a rütyögös patakban utol értem s készültem elhagyni ki segitet neki s utána ki mondta neki menjen előre ö legyen esélyesebb a versenyben... ? ilyen fasz csak egy van.. sziklás patakban segíteni ellenfelének... harmadik helyen mentem s előre engedtem...

szoval Zari nem kell mindenkinek a sebeibe sót önteni... szerintem..

de te tudod....
kösz készitem a szöges kereket, de nemmondtad mennyit álljon ki az elsö gumibol a önmetszös ? illetve minyennel furjam elő (első kerék)
illetve a hátsó mennyit áljon ki s melyik jobb a 8 vagy a 6mm kapupánt ?
mennyivel furjam elő ?
Patyi,

az allitható mart villa befogok pl. ktm több méretben vásárolhatok,
pl. 19 -22 vagyis a villa nyak tengelye es a befogok közt mennyi az eltolás.
minnél kisebb a szám annál nagyobb az utánfutás mérete.
a másik a mart az kovácsolt alu anyagbol van keményebb szívosabb jobban bírja a terhelést. az öntött gyári nehezebb s könyen elhajlanak el repednek ha szájra esel.
vagy a régieknél volt villa befogo repdés. föképp cross-osoknál fontos meg azoknál akik nagyokat ugratnak, sokszor kitörtek a villa befogok.
nem is beszélve a pélyátol függöen gyors lassu röviditették vagy hosszitotak a után futást.

szoval egy mezei endurosnak nem éri meg a dolog de egy profi crossosnak alap, söt több méretü is van.
demzsoti... szerintem a logika szerint a tengely átforditásával a villaszög is változik ,és ezért lesz rövidebb az utánfutás....
igaz igaz bocs..
zsirferi a hátulja csak akkor kell ha megjön a ho....

az eleje viszont fontos a fagyott csuszos talajon...
ez teccik...jól nyomod a fórumon is...mondták a dombtetőn.

most belegondolok hogy erzbergen mennyi rájdert felhúzgáltunk kötéllel s elfelejtettünk dicsérő szavakat rebegni nekik....mondjuk: de jól főzöd a gulyást.....meg: tök jó a séród....
Asztat!
jo estét kislányok..
De sós vagy csavart sajtos? Mee kúrvára nem mindegy!