Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megnéztem a kalkulátort rögtön fölötte van egy banki gyorskölcsön reklám Carlónak szüksége lehet rá
És 40 helyett 200?
Úgy hogy a rendőr vezeti a libasort?
sziasztok!

60 helyett 140 ? mit kapok érte , ha több mint duplájával megyek ugrott a jogsi?
a válaszokat előre is köszi!
Te nem vagy fityiszes? És ezt csak most mondod?
Nem értem miért nem gyárilag van ez a dolog megoldva a?! Elég lenne a két féklámpának , és a két tompított lámpának jelzőledet betenni.!
Nem szeretem a feltűnést nem vagyok én fideszes .
Nem tudnád, hanem tudod, csak nem akarod.
Szia! Ezt tudtam, de melegítés közben lellenőrízve azért csak feltűnőbb.
Én is megtudnám csinálni, de motorral járok inkább.
A CBX-en ha nem jó a féklámpa akkor piros lámpa ég a műszerfalon.
de utólag be lehet szerelni... tudom javasolni a sógort Keszthelyen,nagy mágus villamossági a srác...
Nekem a Cordobában nincsen ilyen.
hogy mond6 ilyet egy műszaki ember.... nekem a P20ason már 1983ban olyan féklámpa visszajelző volt a műszerfalon,hogy ha kiégett hátul az izzó,az sem jelzett.
Vagy pl felcsavarozol egy "zsiguli" krómozott dísztárcsát, (tudod az a fényes domború szár) és a visszapillantóban mindent láthatsz.
Szia Miklós! Az irányjelző "ketyegése" felgyorsul ha kiég az egyik égő.
Egy fényes lemez a garázsajtón.....!
azért nappal nem egyszerű megnézni a féklámpát
persze csak ha nem vagy gyorsabb a fénytől
a világítás témakörhöz:-elég sokat megyek,este is.és megdöbbentően sok "félszemű"autó közlekedik... na most ennek több oka van:egyrészt a nappal is kötelező világítás eszi a normál izzókat(ezért is terjed az ún. nappali fény).másrészt sok autóban egy átlagos emberke képtelen lenne kicserélni egy első lámpa izzót,annyira túl van bonyolítva,illetve nem lehet hozzáférni.van olyan típus,ahol még az aksit is ki kell venni,meg lebontani 2négyzetméter műanyagot arra meg sajnálja a pénzt,hogy szervízbe vigye,majd ha műszakira megy....vagyis jobb esetben 2évet is eljárkál 1lámpával... na meg olyan balfasz is van,aki észre se veszi,hogy kiégett
és bizony a bal elő hiánya,ha még a helyzetjelző sem ég rettentően balesetveszélyes.
ja,és a kedvencem,mikor a féklámpába otthon cserénél a hozzáértő emberek beteszik az 5W-os izzót...
És újabb 10 sec. az inbdexek, helyzetjelző, valamint a távolsági. "És nyugodt vagyok." Abba a 2-3 percbe bőven beletfér míg melegítem a gépsárkányt indulás előtt.
Indulás előtt 5 sec. hogy megnézzem a féklámpát, tompítottat ! És akkor nyugodt vagyok.
No ugye, hogy igazunk van?! Amíg eRZSi nézi a kamiont a laptopon, hogy csengetett e addig a VIDEÓ figyel! Remélem leesett a kódszótár! Szóval nálam sem egyszerű tovább jutni, ha gáz van, de azért ok nélkül nem dobálózok a zöld és sárga papirokkal
Ilyen miatt pusztultam meg kis híján,mert sötétben khömm nem épp szabályos sebességgel későn vettem észre,hogy nem motor jön szembe.Szar volt az út és középen tartottam a gépet,illetve át is lógtam.
Éjjel, ha a bal oldali helyzetjelzők vagy a féklámpák nem mennek, mert ugye ekkor már "biztonságos közlekedésre alkalmatlan" járműről beszélünk.

Nem kötelező az izzókészlet, de ettől még nem lett tiltott.
Nem megy éjjel a bal első hátsó lámpád kompletten. Megállítanak, nincs izzókészleted, nincs bünti, de nem is mész onnan tovább egy métert se azt tuti, ha rajtam múlik. Vagy igen? Akkor viszont jogos a bünti