Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

9-én volt, azaz 10 napja. Nem láttam, hogy utánam fordult volna. Na meg az a fránya lezáró is kicsit belóg a rendszám mögött.
Akkor ezexerint megúsztam.

Egyébként nyílegyenes jól belátható jó minőségű úton (6-os főút kb. 100km-nél) volt, szinte 0 forgalom szombaton délben. Nem is tudom miért ott mértek, gondolom kell a pénz.

Előttem ment egy motoros messze, azt akartam utolérni, hogy hátha ismerős. Ahogy közeledtem, egyre jobban húzta neki (pedig egy csopper volt), kb. 140-150-el mentem, mire utolértem, és pont akkor láttam meg a trafit az út szélén, úgyhogy mindketten beleszaladtunk.
A szembejövő 2-3 motoros villogott integetett egy percel előtte, de azt hittem, csak üdvözölnek.
Motorral nem is fog általában 1 hét alatt jön.
Mennyi idő alatt jön ki manapság a "szerelmeslevél" gyorshajtás után?
10 napja történt, kétszemű traffipaxszal bemértek de szemből. Eddig semmi nem jött.
nem túl sok, régi képeimről fényképeztem, majd ha ráérek a munka és két pelenkázás mellett még nézek valamit
Pipi, van még képed erről?
Állat nagyon!
Hali. Van itt olyan aki hatarba motorozik enduroval,crossal,pitbikeal? Az lenne a kérdésem hogy mennyire kockázatos jogsi es ugye papír nélkül motorozni? Mire szamíthat az akit megállítanak? Vagy egyáltalán megálnátok?
én a proliknak nem építettem sosem
csak a vezérkarnak.....mindig is puncsos voltam
Nem vagyok vámos.....de én így látom.
Inikém akkor te is kommendás voltál
Sátrat mi is építettünk jó sokat
Pláne amikor kivezényeltek 1 hónap hadgyakorlatra a bakonyba. az összes legénységi sátor az összes tiszti sátor a tábornoki sátrak étkezők, szolgálati sátrak, fürdősátrak, őrsátrak...
Vót elegem
akkor nem túl bonyolult a kiskapuja ennek a híres ekár rendszernek
jó, hogy bevezették
nekem minden számlás ami jön és nyűg
És nekem belföldről-belföldre akkor mit kinlódnak az ekáerrel.
Könnyebb nyomon követni ha számla nélküli az áru.Simán kijön ha egy 10 tonnás kocsin csak két tonnáról van papír akkor nem kell tételesen átnézni,boltba járni stb csak rááll a mérlegre oszt csá.
Aki számlás annak csak nyűg.
Aki nem az előbb-utóbb megszívja.
Akkor mégiscsak jó, annak aki legálisan végzi a dolgát.
kellett valamit tenni, mert 1 papírral hoztak 2-5 kanyart gyors egymás után
ilyen fehér botom nekem is volt
másodállásban forgalomirányító is voltam, de a fő szakmám a sátorépítés volt
Hát nem tudom mire jó pontosan az ekáer, mert vámos dolog. Igazából aki Magyarországra behoz vagy Magyarországról kivisz annak kell rögzítenie benne a dolgokat. A kiskapu azt hiszem a tranzit, tehát mikor a Lengyel visz valamit Romániába. Neki nem kell beregisztrálnia. Mondjuk ebből lehet baj szerintem, ha a Lengyel mégis itt pakol le
Pipi....ők a közúti közlekedés ellenőrei egy hatóság. Nem nagyon kellek melléjük. A közúti ellenőrzésnél sokkal nagyobb a tapasztalatuk mint nekem. Nekik ez a szakirányuk. Nekem 1000 féle más is van. Ők ebben pengék, persze, hogy észreveszik ami nem oda való, ez a dolguk.
A teherautó sofőrnek ez a hivatása. Tudnia kell mennyit rakodhat fel mennyit vezethet. Ha ezen szabályokat áthágja kap érte pénzbüntit. Én ha hibázok rögtön a katonai ügyész rendezi az életemet..... Viszonyítás kérdése minden. Azért szerintem a teherautó sofőrnek könnyebb kiszámolnia mennyivel mehet, főleg ha mérlegel is. Az autója súlya általában nem változik, mert nem szokásuk a benzintől zsírpárnát növeszteni meg pocakot
biztos nem rám gondoltál
én motoros foszabos voltam vaze igaz kb. 20 éve
Pedig ez úgy van mint a honvédségnél ! A parancsot nem szabad megQrni mert akkor szaporodik! Csak sokan nem voltak katonák!
Vagy ha igen akkor lapátbalhésaknál talicskahuszárok voltak
Ezért jó a sitteseknek
Ők igazi úriemberek
Nyitják-csukják előttük a kapukat
az a szar hogy az ember mindig keresi a kiskapukat, aztán amikor észreveszik és bezárják keresi a másikat
és ugye mindig szarabb lesz, mert plusz ember, plusz eszköz, plusz tökömtudja mi kell a sok kapu csukogatáshoz
Na az az ekáer is csak szarnak jó. Pont azt nem tudják vele elérni amire igazából kitalálták. Viszont az összes céget vegzálják vele. Rádásul egy csomó admisztratív munkával jár. De javítani kell a a munkanélküli statisztikán Legalább egy csomó léhűtő alibi álláshoz juthatott
A kártyásat sokáig nem nagyon bírták okosítani. Asztán a váltót mágnesezgették. Az bevált csak rájött az ellenfél és kimérte, hogy mágneses-e mostmár talán még autót is lefoglalnak ilyen miatt
Ők a közlekedés fő ellenőrei
Na ezért is útálom Őket. Ami egy rendőrnek ha megállít fel se tünne, ezek rögtön kiszúrják még a pisztlicsáré dolgokat is.
Te is azt írod, hogy együtt súlyoztatok meg aetr-eztetek (gondolom ez már a kártyásnál nem is nagy kunszt, mert a koronghoz érteni kellett bár annak is volt kiértékelője) tehát ott kellett velük lenned és nem önálóskodtak