Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Honda_cbr_Did_530_lanc___fogaskerek_szett_elado__kerekezo_szett_66190024.htm
Nekem van egy "nagyobb"
42-es a gyàri ès csak 43 ast talàltam,de mostmàr kivàncsi vagyok kicserèlem azt is
Sziasztok! CBR 929-re keresek hátsó sárvédőt! Valakinek esetleg?
Hátra meg 2vel nagyobbat rakj
Raktam 1 foggal kisebb lànckereket előre a gèpen...elèg disznò lett
Nekem ugyanaz az ülés mint neked és még amikor 10 éve a gyári huzat volt, nekem is csúszott. Aztán sajnos vagy szerencsére de újra kellett húzni és pont olyan anyaga volt a kárpitosnak, ami nem csúszik, nem tapad, épp átmenet. Ez egy véletlen, nem agyaltam, hogy ilyen legyen vagy olyan. Külön érdekes, hogy a gyári egy keményebb anyag volt, sokkal műanyagszerűbb és fényesre volt polírozva valagrészen. Ki is repedezett a gumóknál, megtört, ez lett a vége. A mostani még napjainkban is ugyanolyan puha mint akkor volt, mikor visszakaptam a szakitól. Szivacsot nem kellett javítani sem akkor és most sem érzem. Nekem annyi van, hogy a combom belső fele egy idő után szétmegy az ülés szélein, kicsit kocka a formaterv valóban. Bp. n tudok kárpitost de neked az kicsit odébb van...
Jogos, akkor nem 25 hanem cca. 15 lóról beszélünk, mea culpa és ez a szignifikáns különbség.
Vezettem egy R1 est is! Nagy a különbség az ülések között is. Nyilvánvaló hogy a sík ülés a CBR nél totál rossz tervezés. Hozzájárul hogy nem mai darab és benne a szivacs sem új. Nem oldalra csúszok ha nem előre vagy hátra gyorsításkor. Lehet reagálni erre hogy kapaszkodjak erősen stb., de hosszú távon ez nem elfogadható.
Más motornál a tank előtt a nyereg felfelé ível nem véletlenül, kényelmesebb az ülés.
Szorítsd a térdeddel a tankot, stabilabb lesz a motor és a golyóid is megússzák :D
Nyilván van rá valami okosság kellene egy profi aki elmondja a tutti.Ugy belegondolva nagy fékezés​ közbe fel egyenesedve nyújtott karokkal lábbal szorítva a tankot valami ilyet tudnék elképzelni.
Erős fékezéskor a rácsúszok a tankra, nem kellemes!
Jó az ha csúszik valamennyit , könnyebben tudsz sulypontott áthelyezni .Ha nagyon tapad állandóan emelni kell magad fárasztó és lassabb is leszel.
SC33 as (919) van alattam, de a hétvégi etap is megerősítette bennem hogy az ülés igen kényelmetlen! :-(((
Valaki csináltatta már az ülését mondjuk kagylosra? Így csúszkálok rajta és sokszor a tankhoz ! Este már fájt a micsodám is... :-((
Milyenre érdemes áthuzatni (kitömetni) az első ülés és hol?
Érdekes, pedig a 954 fék szempontjából a legjobb volt akkor.
Nekem volt 2002-2003 Yamaha R1-em. Most 2003 954RR van.
Van tapasztalatom mind kettővel.
Az R1 erőben, futóműben, fékben, fogyasztásban jobb, ez fix.
A 954RR szebb, meg nem csapkod annyira az eleje.....jobban lehet pakolni az ülése alá....más pozitívumot nem nagyon találtam eddig. :)
A Le is csak egy adat,kell még más is mellé .
Akkor ez öngòl.
Így van. 929 is 152Le-vel volt hirdetve és 132-3 volt. A 954-nél ez 150Le és 144-145.
Ez inkább a 929-re volt igaz, a 954 már közelebb volt az igazsághoz.
Úgy emlékszem, hogy a 954 gyárilag megadott 150 (ha erre gondolsz a 20-25 Le.-vel) lóerejét soha egy fékpad nem igazolta, egy nagy csúsztatás volt a Honda részéről marketing-elvek alapján. Nem maradhattak le akkoriban az R1-től. Késöbb a Honda elismerte ezt a kis füllentést.
Helló mindent leírom amit tudok .53900km van óra szerint . Minden müködik rajta,motul olajat teszek bele 5100 10-40 . Cseréltem nemrég olajat , szűrőt, levegő szűrőt,láncot ,lanckerekeket,gumikat , feszabályzót, akkumulátort,A motor gyarias kinézetű ,nyitott dob gyári rendszerel de van gyári dob is.Mra plexi és gyári is megvan . Helyileg Bölcske.
A szívósor jobb oldalán az érzékelőnél szívott farsot.
Szerintem ha kerül oda egy tömítés akkor már nem tud.

Ezen a régebbi képen még az arany bukógomba van a motoron.
Ha kell még közelebbi gép akkor lefotózom neked.
Teljesen jó, csak nekem színben nem tetszett a motorhoz ezért vettem feketét.
Na meg lett a bibi?a bukògombàkrol kèpet tudnàl felrakni?
Vettem a motorra egy új sort. Ezek eladóak, egyben vagy külön, ha valakit érdekel.
Szívósor, injektorok, vákum csövek, nyomócső.
Van még egy pár arany színű Valtermoto fém bukógombám is 954RR-re, ha valakinek kell 5000 Ft a pár + posta.