Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

remélem sikerrel jársz. de holnap megyek a yamaha tátraiba. ha ott lesz végh jana akkor majd megkérdem tőle hogy van-e sejtése róla esetleg
nem rossz...
Nemtudom, még nem néztem meg a blokkját. Csak annyit tudok most róla hogy 28-as karbik vannak benne, meg hogy ennél a típusnál nagyon macerás a meg költséges a fojtás kivétele. Amúgy meg lehet hogy az van amit mondasz. Most fogok holnaptól érdeklödni szervizekben, hogy milyen van benne, és hogy mit lehet vele kezdeni
hello hello. megvagyok. és te? motorod kész van már??????? enyém totál fényezés alatt áll, ma szorógittet kapott holnap alapozo majd kedden az utolsó döfést kapja valami ilyesmi lesz ha sikerül csak matt fekete, narancssárga kombináció.
Szió gábor77!!! Mizujs veled?Hogy vagy?Fzr?
jaja 210-220 körül van a vége. a karbinál a levegőbeőmlő nincsen le szűkitve?
ja, bocs. motort jelenti. csak én többiekkel otthon elég sürün használom, és elfelejtettem hogy itt nem mindenki érti amúgy meg a kocsi meg a verda de azt gondolom tudod abböl lett.
böbő az enyém 190-ig van beszámova böbő! csak te keresztbe hosszába lehagynál most...
bocsi de a berva az mit jelent??
Jaja kétfajta japó belpiaci 250-es meg 400 as gép létezik. Ami 180-ig van számozva és közben megy jobban is és ami 180-ig van számozva de az is a vége.
Valószínüleg a tiedben nincs benne a fojtás azért tudod kiakasztani az óráját. Gondolom 210-220 a vége most. Az én bervám is tud papíron annyit menni de valami oknál fogva nem akar. Erre próbáltam itt a napokba rájönni. (kösz Pepe.!)
TZR-t.no meg 250es...áhh az nagyon brutális!
most vettem a TZR vagyis már lassan féléve de gyorsan kocog az idő
nincsen letiltva. csak nem 250-est akarsz venni?
3pont után új fejezet jön
aztem le van tiltva 180nál
ez csak egy 400-as nem 1300-as
én azt hittem hogy csak a végsebesség van leszabályozva pl más áttét vagy elektronikai foljtás...Hayabusa 200nál kapcsolja a 3ast...
huzod neki
gyorsabban ?hogy?
szép napot. nekem is belpiacos a gépem fzr400. és nekem is 180-ig van kalibrálva. de persze azért megy gyorsabban is a vas.
Hááát, az az igazság hogy van értelme ennek a 180-as korlátnak de a motorozásban az a lényeg szerintem hogy a határon menjünk, és ez alatt nem a 300km/h-t értem hanem a döntögetést, a gyorsítást, az elözgetéseket, a szép tájakat elsuhanni. Ez az igazi szabadság. És ha lekorlátoznak 180-ra akkor a szabadság felét már el is vették mindenkitöl.
Amúgy Z3: nem azért akarom kivenni a fojtást mert én 210-el akarok a müúton nyélgázzal száguldozni, hanem mert az eredetileg 60néhány lovas motorom most 45. Ami nemcsak a végsebességet veszi vissza, hanem az alsó meg a középsö tartományokvan is gyengébb. ami egy kicsit nem teteszik.
Nemtudom mentél e már nagymotorral, ha nem, próbáld ki ha lehetöséged van rá, mingyárt más lesz a véleményed a tiltásról. (szerintem)
nem az a motorozás lényege hogy száguldozz...szerintem.180is bőven elég
Playloud,nyugi,JÓL értetted,minden motor max.180 km/h...nem kívánságműsor .És asszem a teljesítmény-korlát sem az.(sőt,biztos)Az,hogy az autóknál is ez van ott,az nekem is új,de símán hihető.Én is láttam 1x egy műsort,és azzal indokolták,hogy szabályokkal meg büntetésekkel nem igazán sikerült visszaszorítani a baleseteket,úgyhogy népnevelési célzattal vezették be ezt a dolgot.A fickó valami fejes volt a japán parlamentben (ha úgy hívják),és számszerűsítette is,hogy egy évben mennyi pénzt vesz ki az állam zsebéből a sérültek ellátása,kiesik a termelésből,nem adózik,meghal,rokkant lesz akkor élete végéig fizetni kell neki nyugdíjat amit meg se termelt (mert 22 évesen lett nyomorék pl.)A GDP-jük pár százalékát mondta,(de nem emlékszem biztosan,nem akarok hülyeséget mondani)átszámolta jenbe,és egy hatalmas szám jött ki.És mint tudjuk,a japcsik allergiásak arra,ha kifolyik a pénz a kezükből.Úgyhogy mint felesleges kockázat (szerintük) kiiktatták szinte a motorozás lényegét.Meg egyáltalán a közlekedésből a száguldozást.Megmaradt nekik a közlekedés arra,hogy A-ból B-be mennek,szükséges rossznak,minimál kockázattal.
szerintem náluk 180km/h a max...autóknál is hiába 2-300xxx le van bennük,volt valami teszt is tv-ben(talán skyline vagy subaru? ott is mondta/mutatta a tulaj a 180-at) de szerintem a belpiacosoknál nem véletlen világit 80-nál a speed lámpa....
Ja bocs töketlen voltam az olvasásnál. Azt hittem hogy japánban az öszes motort 180-as korláttal gyártják már. De gondolom csak azokat amiket külön kérnek, hogy kevesebb biztosítást kelljen fizetni. Mintha olyan megeröltetõ lenne nekik perkálni többet.
Ha igy haladunk ahogy most, lehet hogy itthon is ez lesz a helyzet