Huhh 3-asig sikerált.
Ez elég volt a goldwing követésére.
Nagyon penge túrázó csapat jött össze.Le a kalappal mindenki előtt.
Öröm velük tanulni az életre való szerpentineket.
Kár hogy mindkét csing-csung kamerám bedöglött.Következőre valami goprot kell beszereznem.
Jégemberúr 4500 al elindulni kell nem menni.Most a szerpentinen 7000 alá nem ment a fordulat és rohadt lassú voltam a többiekhez képest.A hengerfejen forduló kűföldi sárga BMW-valami honda trió úgy kerültek ki mintha pocsolya lennék.
pongyolán fogalmaztam: lineráris, de a súlyomhoz méretezett rugó (ez önmagában nem elég nagyon kell bele, hogy át is szelepeljék a cumót, ehhez kell a dugattyú)
ja amúgy az a motyó ami nekem az elejében volt az versenycucc olt, és kb 100K mindössze az új szett. nem mondom, hogy gixxer szint, de nagyon durva cucc
már nem, de nekem is az volt sv650s.
elöl a teló bele átalakítva (lineáris rugó + dugattyú+olaj), hátul gixxer 600, majd kava 636 rugós tag, martin, sportdob, 25kW :)
szerettem is nagyon
anno futottam pár kört a gixxer elejét kis sv-be (s-es) dologgal: a gixxer elejéhez kell a gixxer kerék is, gond lehet a kormánnyal az idom miatt (konkrétan nem minden fér el), ugrik a km óra jeladója (1000-nél nem gond), kell a komplett fék tárcsákkal, nyereggel stb.
meg lehet csinálni, de nem olcsó mulatság, és nem kis meló
Ez elég volt a goldwing követésére.
Nagyon penge túrázó csapat jött össze.Le a kalappal mindenki előtt.
Öröm velük tanulni az életre való szerpentineket.
viccelsz? könnyebb, mint az sv
500-at 800-at?
Kár hogy mindkét csing-csung kamerám bedöglött.Következőre valami goprot kell beszereznem.
Jégemberúr 4500 al elindulni kell nem menni.Most a szerpentinen 7000 alá nem ment a fordulat és rohadt lassú voltam a többiekhez képest.A hengerfejen forduló kűföldi sárga BMW-valami honda trió úgy kerültek ki mintha pocsolya lennék.
Van egy eladó piros, dupla kipus sv 650 s -em elcserélném honda cbr 600 rr - re ha kell ráfizetéssel! link:
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/48513/suzuki-sv-650-s
irjatok, ha érdekelne a dolog! e-mailra inkább, itt kevesebbet vagyok!
Üdv
egy 750-es gixxert
és most mit hajtasz?
elöl a teló bele átalakítva (lineáris rugó + dugattyú+olaj), hátul gixxer 600, majd kava 636 rugós tag, martin, sportdob, 25kW :)
szerettem is nagyon
Nagyon jól...
meg lehet csinálni, de nem olcsó mulatság, és nem kis meló