Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy leszedni az extrát, és azt külön eladni...
Nem geciségből, de az extrát senki nem fogja neked kifizetni! 9 kiló és viszik! 1,2 az állom!
nekem 10 felett volt a rekordom mind a két mocimmal
5,5-et addig evett míg 120-130-at mentünk.Szerpentinen visszajött a jó öreg 7 literes fogyi.Már hiányoltam
Én lassan motorozom... De nem is fogyasztott egyik motorom se 7 litert, sőt még 5-t sem.
Most azt mondták, 45+ÁFÁ-ért fényezik le az oldal+has idomokat. Hahaha.
Ne pörgesd vazze.
Én meg 1.1-et és fel se hívtak még
1600-1700at...de akkor már szét akar esni
Huhh 3-asig sikerált.
Ez elég volt a goldwing követésére.
Nagyon penge túrázó csapat jött össze.Le a kalappal mindenki előtt.
Öröm velük tanulni az életre való szerpentineket.
hajó?

viccelsz? könnyebb, mint az sv
7000 alatt nem mentél, és lemaradtál? próbáltál felváltani?
A hajó mennyit pörög alattad?
500-at 800-at?
bazz, én 1.2M-t kérek az ezredesért, és így se nagyon piszkálják...
Képek a túráról.

Kár hogy mindkét csing-csung kamerám bedöglött.Következőre valami goprot kell beszereznem.


Jégemberúr 4500 al elindulni kell nem menni.Most a szerpentinen 7000 alá nem ment a fordulat és rohadt lassú voltam a többiekhez képest.A hengerfejen forduló kűföldi sárga BMW-valami honda trió úgy kerültek ki mintha pocsolya lennék.
1,3-ért sok szerencsét az eladáshoz...
Sziasztok!

Van egy eladó piros, dupla kipus sv 650 s -em elcserélném honda cbr 600 rr - re ha kell ráfizetéssel! link:

http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/48513/suzuki-sv-650-s

irjatok, ha érdekelne a dolog! e-mailra inkább, itt kevesebbet vagyok!
Üdv
pongyolán fogalmaztam: lineráris, de a súlyomhoz méretezett rugó (ez önmagában nem elég nagyon kell bele, hogy át is szelepeljék a cumót, ehhez kell a dugattyú)

egy 750-es gixxert
Mármint progresszív rugó? Nem? Gyárilag is lineáris van benne szerintem!

és most mit hajtasz?
ja amúgy az a motyó ami nekem az elejében volt az versenycucc olt, és kb 100K mindössze az új szett. nem mondom, hogy gixxer szint, de nagyon durva cucc
már nem, de nekem is az volt sv650s.
elöl a teló bele átalakítva (lineáris rugó + dugattyú+olaj), hátul gixxer 600, majd kava 636 rugós tag, martin, sportdob, 25kW :)
szerettem is nagyon
Gondolom, te nem SV-vel közlekedsz
amúgy halkan jegyezném meg, hogy az élet 8.000 felett kezdődik, majd olyan 11.500 körül tesz rá még egy lapáttal :D
Hogy lehet ott menni:
Nagyon jól...
anno futottam pár kört a gixxer elejét kis sv-be (s-es) dologgal: a gixxer elejéhez kell a gixxer kerék is, gond lehet a kormánnyal az idom miatt (konkrétan nem minden fér el), ugrik a km óra jeladója (1000-nél nem gond), kell a komplett fék tárcsákkal, nyereggel stb.
meg lehet csinálni, de nem olcsó mulatság, és nem kis meló