Eddig 2-őt láttam ami óra szerint ment annyit, Bud-é és Mad-é(Ő nincs itt a fórumon)........,de azok injektorosak, karbistól még nem láttam ilyet, de attól még lehet....
Hát 190-et én is mentem majdnem felegyenesedve.Csak a kormányra dőltem hogy ne szitáljon.Tartósan teker az 160-at de ott már picit zabál.
Könnyű pilóta+tankra ragadva mint a bélyeg mehet 230-at.
ÜDV!
A segítségetek szeretném kérni.
Sv 650 s 2001.08. havi motorom van most volt gyertyacsere ngk cr9e-t raktunk bele, cr8e-volt benne.......
A lényeg az hogy a motor teljesítménye 1-2-3 ban jó viszont végsebességre nagyon lelassult.
Mi lehet a probléma? köszönöm
politikus vagy mi? ....ez a környezetéből csúnyán kiragadott ferdítés..... ......hisz látható ha az egész írást idézed, hogy itt nem a motortípus népnyelven történő említése a gixer hanem az esetlegesen bekövetkező hibajelenségekre utal.....
Csak tartó doboz nékű.
Könnyű pilóta+tankra ragadva mint a bélyeg mehet 230-at.
A segítségetek szeretném kérni.
Sv 650 s 2001.08. havi motorom van most volt gyertyacsere ngk cr9e-t raktunk bele, cr8e-volt benne.......
A lényeg az hogy a motor teljesítménye 1-2-3 ban jó viszont végsebességre nagyon lelassult.
Mi lehet a probléma? köszönöm
Motorozol vagy meló van?
dobj egy mailt, megoldjuk
akkor én nem is jöhetek?