Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak az a baj hogy ezzel engem is felébresztett.
óóó bazz...
Hsz száma......................direkt felkelt hogy ő legyen az 59000.-dik.
Ez mi?
Bakker................nemmmmááááááá.
izé...58999...


59000
59999
Majd meséld el, még nem pipáltam ki azt a környéket.

(Am nincs messzebb mint a pilis, és már 100 km után dimbek dombok között tudsz menni)
Jövőre szervezek oda is 2-3 napot. Megsassantom.
Jó nektek, hogy jó helyen laktok, hogy minden elég közel van. Nekünk meg erdély van közel, de ott meg mindig esik az eső...
Bihar-hegység.. átlépsz a határon, és már ott is vagy

Elég felkapott hely lett, mert közel van, és már egész jók az utak is.
nagyobb V2-ben Vanyek tud segíteni
Engem érdekelnek a hozzászólásaid mert makói vagyok. Úgyhogy ha van bármi tutter ötleted jöhet. Nekem mér az idén jön kecel az a hadtörténeti múzeum.. Frankó lehet 3 hektár jármű. engem érdekel, de csak 1 nap lesz.

Jövőre is van ötletem, mert már nem lesz annyira szűk a keret.
Mielőtt megkapom , Szegedtől minden motoros célpont marha messze van
Szegedtől 2 napos (nem 800 km/napra gondolok) gurigához kicsit messze van szlovákia. Túl sok az üres kilométer, ami több napnál már nem olyan nagy gond.
Yamaha nem pálya,béka szintén.............nagy és szerintem feleslegesen erős.........................bár fene tudja.....sornégy meg valahogy nem vonz........bár aszongya vanyek hülye vagyok bandi az isten 1250-esben és lehet igaza van de akkormár nagyobb V2................talán monster s4r. .........visegrád nem rossz de láttam már jobbat kicsit felljebb szlotákéknál.
Remélem igazad lesz, és nem nézel ki egy bulldogot, vagy egy sor 4-et, esetleg b-king-et. No mindegy meglátjuk. Úgy ahogy indultunk az apriliáktól, majd meglátjuk hogy lesz. Én se tudom kimotorozni a 650-et. Többet tud nálam. Gyorsan menni meg nem akarok elég a 110-120... Mondom ezt addig még nem megyek a következő célpontomig. (pálya, 2 nap, dobogókő visegrád). Meglátjuk.
Huhh................elég fura de én nem gazdasági okokból döntök...............és eléggé szoktam ragaszkodni a dolgaimhoz.
Ha ez bejön.................most 99% hogy be.....................akkor hosszú távú döntés lesz.Minimum 4-5 év.
SV egy racionális döntés volt.viszonylag fiatal,és kellemesen izmos de nem nagyon éles gép olcsó működtetési költségekkel.
Sosemondanám hogy kimotoroztam mert hazudnék de sajnos ez van.
Arra lett véve hogy valamennyire megtanuljam ezt a hobbit meg a kezelést.Hellyel közzel sikerült is.Lehetnék profibb de ez van.
Lassan 5 éves lesz.................már most is iszony bukta még két év és egy robi áráért adhatnám el.
És rühelyes de a triplák nagyon tartják az árukat.5e euró alatt nincs.Még a gubancá tört kormányos darabok is 4500-ért mennek el hetek alatt kinn.
Ha nem lesz jó az is kiderül a hosszú használlteszt alatt amit dokumentálni fogok.
Sajnos nekem az a tapasztalatom, hogy olyanok ezek a gépek mint a nők 2 év és csere, ha jól akarod nyomni. Én mondtam is, hogy a családom nem, de a motorjaimat cserélgetni fogom és senki se szóljon bele. Igazából ezt így azért kérdeztem tőled, mert nem túl nagy amortizáció ha 2 év múlva mégse akkora zsír már?

Nekem 2 év múlva egy 900-as TDM lesz... egyenlőre elég a 650ccm egy henger húzása. Meg aztán rohadtul basztat, hogy havonta húzzák a fizetési előleget. Inkább jövőre több helyre szeretnék elmenni, mint motorcserére álljak.
Nem................ültem rajta..............tényleg jó.De majd kiderül.
Holnap nézek egyet.
Az új 2,2....................mintha gladiust vennél.az is 2 milla.
Az FZ8 drágább.
Viszont ez a blokk egyedi.
Fatinnyónak is van 2 suhl.

Zoli te nem fogod megbánni az új triumphot? Annyival jobb? csak közel 2,5x szeres ára van ennek. Annyit többet ér.
Sziasztok!

650 N hez 2003 Keresek:
első telókat , kereket féktárcsával, sárvédőt , lámpát, km órát.

köszi!
vegulis lassan osszeall a suhl.
lesz!
Kiderül lesz e motorom.