hát ha jó idő van valamikor kora du. amikor a legmelegebb van szopi után felnyalábolom a kiszcaládot és megmutatjuk Babókának, hogy milyen amikor levegőt szív és nem kipufogógázt
Szanom-banom bunomet de egy elozeshez nm szokom hasznalni mindig az indexet (kocsin mindig mindenhol,es le-fel kanyarodaskor motoron is) de egy kocsi kerulese neha tobb ido mit ki be kapcslni az indexet.Es mindig megnezem mi van korolottem kinek nem egyertelmu.
Szanom-banom bunomet de egy elozeshez nm szokom hasznalni mindig az indexet (kocsin mindig mindenhol,es le-fel kanyarodaskor motoron is) de egy kocsi kerulese neha tobb ido mit ki be kapcslni az indexet.Es mindig megnezem mi van korolottem kinek nem egyertelmu.
Autóban használom az indexet, mert ott látom értelmét, motoron csak ritkán.
Általában reflektorral közlekedek nappal, nem hinném, hogy túl sok minden látszódna közvetlenül a fényszóró mellett villogó indexemből szemből. Vannak olyan közlekedési szituációk amik motorral is megkövetelik az index használatát, de lényegesen kevesebb, mint autózás közben.. szerintem. Főleg, hogy nem Pest megyében és Budapesten mozgok motorral mostanában.. mifelénk nem olyan nagy a forgalom, simán lehet "egyedül" közlekedni.. nem mászik itt egymás szájába senki az utakon
utólag hozzáteszem:
- nem feltétlen Neked szántam az egészet, de kikívánkozott a téma miatt
- ha azért írtad, mert kizárólag csak pályázol, akkor pofám lapos
Szerintem nagyonis sokat ér.
Nem kioktatásnak, csak figyelemfelkeltésnek írom:
Nem lehet folyton "előre menekülni", bár a motor egyik legnagyobb előnye a közúti forgalomban szerintem pont ez.
Amikor nem "mindenkit kikerülök" üzemmódban vagyok (bár akkor is), hanem esetleg próbálok kooperatívan részt venni a közlekedésben (ilyen is létezik, még motorral is!), akkor nagyon is számít az index. érdekes, hogy nemcsak a "mindenki mindenki ellen" üzemmód létezik az utakon. Ha az ember elkezd együttműködni, hamarosan ugyanilyen viselkedést kap vissza. Amiben az a furcsa, hogy amikor visszakapom, már nem ugyanaz az autós van velem "szituációban", mint amikor eszerint kezdtem viselkedni. Mégis működik... de kicsit elkanyarodtam a témától.
Autóból nézve is azt mondom, a motoros részéről akár egyetlen indexvillantás elég ahhoz, h tudjam mire készül, és segítsek neki, vagy legalább ne tartsam fel.
Vagy mit szól az az indexnemhasználó motoros, aki előtt elfordulnak balra szintén indexet nem használva? Ha én elvárom a "köcsög autóstól", akkor mi jogon nem indexelnék én magam? Miközben éppen én hágom át egyik szabályt a másik után? Ha már azt szeretném hogy eközben vigyázzanak rám (mi okuk?), akkor legalább minimális információmorzsákat kellene csepegtessek ennek érdekében, szerintem.
Igenis információtartalma van a sárga villogásnak, és az van a legnagyobb veszélyben, aki úgy gondolja, hogy pl "ebben a szituációban most felesleges" - és nem kapcsolja be. Mi van, ha váratlan irányból jön a Kamaz, és neki nem lett volna felesleges?!
jah, magyar és papíros, ez nagy vonzerő
Meg leverheted Ádámról ha gáz van vele.
elég sokat láttam belőle a neten 160tól induló árral...
na, akkor 2-3 körül arra gurulok, hátha belétek botlom
amikor golyó módban megyek, akkor is nyomom, csak akkor vészvillogózom és hasítok át rajtuk...ez persze ritkán van
mert nincs kinek jelezni hogy mit akarok
tudom hogy nem szabályos
Általában reflektorral közlekedek nappal, nem hinném, hogy túl sok minden látszódna közvetlenül a fényszóró mellett villogó indexemből szemből. Vannak olyan közlekedési szituációk amik motorral is megkövetelik az index használatát, de lényegesen kevesebb, mint autózás közben.. szerintem. Főleg, hogy nem Pest megyében és Budapesten mozgok motorral mostanában.. mifelénk nem olyan nagy a forgalom, simán lehet "egyedül" közlekedni.. nem mászik itt egymás szájába senki az utakon
- nem feltétlen Neked szántam az egészet, de kikívánkozott a téma miatt
- ha azért írtad, mert kizárólag csak pályázol, akkor pofám lapos
Nem kioktatásnak, csak figyelemfelkeltésnek írom:
Nem lehet folyton "előre menekülni", bár a motor egyik legnagyobb előnye a közúti forgalomban szerintem pont ez.
Amikor nem "mindenkit kikerülök" üzemmódban vagyok (bár akkor is), hanem esetleg próbálok kooperatívan részt venni a közlekedésben (ilyen is létezik, még motorral is!), akkor nagyon is számít az index. érdekes, hogy nemcsak a "mindenki mindenki ellen" üzemmód létezik az utakon. Ha az ember elkezd együttműködni, hamarosan ugyanilyen viselkedést kap vissza. Amiben az a furcsa, hogy amikor visszakapom, már nem ugyanaz az autós van velem "szituációban", mint amikor eszerint kezdtem viselkedni. Mégis működik... de kicsit elkanyarodtam a témától.
Autóból nézve is azt mondom, a motoros részéről akár egyetlen indexvillantás elég ahhoz, h tudjam mire készül, és segítsek neki, vagy legalább ne tartsam fel.
Vagy mit szól az az indexnemhasználó motoros, aki előtt elfordulnak balra szintén indexet nem használva? Ha én elvárom a "köcsög autóstól", akkor mi jogon nem indexelnék én magam? Miközben éppen én hágom át egyik szabályt a másik után? Ha már azt szeretném hogy eközben vigyázzanak rám (mi okuk?), akkor legalább minimális információmorzsákat kellene csepegtessek ennek érdekében, szerintem.
Igenis információtartalma van a sárga villogásnak, és az van a legnagyobb veszélyben, aki úgy gondolja, hogy pl "ebben a szituációban most felesleges" - és nem kapcsolja be. Mi van, ha váratlan irányból jön a Kamaz, és neki nem lett volna felesleges?!
Nahát.. :)