Sziasztok!
Megint leállt alattam a motor.
Elmentem 70km-re és már közben észrevettem hogy 4-esben tartva az 50-et rántgat a motor, nagyobb sebességen nem vettem észre.
Hazaérve kinyitottam a kaput, majd 1-esbe rakva leállt. Utána indítva 1000 körüli alapjárat, meg ha megmozdítom a gázkart, akkor ugrál az alapjárat, 1000-1200-1400 körül.
Valaki segítsen mert így nem igazán merek elindulni messzebb távra.
most,hogy ám blokk áttekintettem a tegnap esti beszélgetést az tudatosult bennem,hogy nekem nem is motorom van hanem csak egy csepel kerékpárom és abból is kissebbik kerekü(vagyis a kemping).
a biztosíték dobozban van ahol az ábra is mutatja. arra figyelj, hogy ebben van az oldaltámasz reléje is nem tudod cserélni egy az egyben, általában vezetéket kell vágni.
Abban tudnátok létszives segíteni, hogy majd, az elkövetkezendő napok valamelyikében szeretném az index relémet kicserélni az integrált indexes lámpám miatt... viszont megnéztem itt a "szerelési kézikönyvbe" hogy merre találom a relét. Megnéztem a kis takaró műanyag alatt, de sehogy nem tudtam sem hozzáférni, és látni sem láttam, pedig amit mutattak nekem relét, nem egy kicsi kör alakú kis szutyok. És a másik kérdés, hogy nem tudnátok megmondani véletlen hogy hány lábas az indexrelé ? Előre is köszi a segítséget :)
Ma megnéztem,tipp-topp. http://www.kepesmotor.hu/bmw-tura_sporttura/p852024&nc=780&mc=820&ny=20
07
(elvileg rövidesen lekerül).
Az enyém meg most került fel: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n-5641328
remél
em gyorsan elmegy
Megint leállt alattam a motor.
Elmentem 70km-re és már közben észrevettem hogy 4-esben tartva az 50-et rántgat a motor, nagyobb sebességen nem vettem észre.
Hazaérve kinyitottam a kaput, majd 1-esbe rakva leállt. Utána indítva 1000 körüli alapjárat, meg ha megmozdítom a gázkart, akkor ugrál az alapjárat, 1000-1200-1400 körül.
Valaki segítsen mert így nem igazán merek elindulni messzebb távra.
Köszönöm!