Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ez mennyibe került neked?
Szervíz + alkatrész?
Remélem a jövőhéten már visszakapom!
Beszéltem a szerelővel azt mondta,hogy már simán indul csak még kell állítani rajta valamit.
Állítólag egy kis gázadásra kb annyibenzint adott mintha a motor 3000-es fordulaton lenne utána pedig hirtelen elvette a benzint Most márka szervízben van. Át vitték mert nincs olyan műszerük amivel a hibákat törölni tudják.
Én most 850km-ert tettem bele mióta nálam van, és az utolsó két hétben csinálta csak. Lehet köze van a meleghez hozzá, vagy hogy sokat megyek egy huzamban?
Amúgy mindig tök jól megy, jól húz, nem torpan meg, meg könnyen indul.
Azt nem hiszem na meg Feri-é tök gyári, két éve kezdte és mostanra állt meg......nagyon kíváncsi vagyok,. a TPS-t Neki is állítottuk és IAP szenzort is cserélt. Az a baj, hogy nem ír állandóan hibát hanem csak egy pillanatra amikor épp leáll, de utána már nem...,,állítólag főtengely jeladót is kiírt bár azt nem láttam...
Esetleg lehet köze annak hozzá, hogy nem SV benzinpumpa van benne?
Mert cikkszám szerint nem az. Holnap jön meg az SV
Remélem nem ilyen baja van, mert senkit sem tudok a közelben aki ilyet csinálna
TP szenzor ellenállását kimértem, nem találom szakadtnak semelyik pozicióban.
A 2006-os 1000-eknek volt egy hasonló széria hibája és néhánynál cserélték az injektort néhánynak beállították........Feri, ha nem csinálják meg agyalhatunk rajta még, lett pár ötletem....hátha...
Nem hiszem
nem volt babrálva az injektor?
Hidegen ha beindul, adok egy kis gázfröccsöt és utána már 1400-on jár.
Ha nagyon hideg akkor néha leáll, és következő indításra már 2000-es fordulaton jár, és megy le ahogy melegszik.
Ja és ha kiveszed a relét ki tudod piszkálni a foglalatból a két szükséges vezetéket és nem kell vagdosni, ez jól jöhet, ha vissza akarod állítani az eredeti állapotra
Egy kis segítség a reléhez
Ilyen nekem nem volt. Viszont hidegen alígvan alapjárat 1000-1100 max, ha bemelegszik akkor tartotta az 1500-öt. Lehet,hogy a k6-os nál ez tipushiba
Igen 2006-os.
Többször csinált már olyat is, hogy melegen 4000-es fordulaton indult, és hamar lement alapjáratra.
Sziasztok,
Remélem tud valaki segíteni,

Első fékolajtartályt keresek, ha esetleg van valakinek elfekvőben, keressen meg, köszi
Eleinte nekem is kellet várni kb 10percet és mintha nem is let volna baja ment rendesen. Csak hosszabb úton jött elő megint a probléma vártam és utána mentem tovább míg teljesen meg nem adta magát.
A tied is 2006-os?
Nekem kb 2 het csinálta először, leállítottam és amikor kihűlt a motor már nem volt baja.
Most megint ugyanígy van. Tehát nem mindig csinálja.
Azt nem láttam hogy kormol-e, de én is csak nagyobb fordulaton tudtam múltkor hazajönni vele, különben leállt.
Kéthete szerelőnél van állítólag a TPS szenzor hányta el magát.
Kicsit jobban meghajtottam az M7-en (140-160) ami szerintem nem sok, namindegy egyszer csak leállt, és csak úgy indult el ha húztam a gázt amikor beindult akkor pedig kormolt 3000-es fordulat alatt nem akart menni.
Valakinek 650esre nyers hasidom? 2hónapja vettem de azthiszem mégsem teszem fel ha érdekel valakit occsóba eladó:):)
És mivel folytatódott?
és az enyém is piros
Valami hasonlóval kezdödőtt nálam is
őőő
valami hasonló,amúgy de én ink magamnál a láncra tippelek,meg nekem nem állt még le eddig
Nem olyan ez a rángatás. Hanem tartom 50-en a sebességet, de mégis olyan mintha megmozdítanám a gázkart picit. Pedig fixen fogom.
Énsem vagyok régi sv Tulaj 50-60 között énis érzek egy bizonyos rángatást nagyobb sebességnél nem
lehet ez a lánc is mert az viszont lassan cserés lesz