Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te meg nem tudsz aludni................benzin mindenhol überdrága kaját vinni kell.................a kisbuszban van hely.
hatarozottan allithatom, h kibaszott jo hely.Fullos aszfalt, olcso kempingen, meregdraga benya, uberdraga kaja :)
nha hát a "pumpálós" történet sem jött össze...
mivel én is próbáltam segíteni, ezért ne haragudj hogy megszólítva érzem magam. részemről analfabéta az anyád retkes valaga és lehet tiplizni a picsába. csak úgy és pont.
Nem tom...............próbáld az okostóni javaslatát.
Itt mindenki amatőr régész hozzá képest.
hm... bár ha cs kuplungcsővel van valami, akkor az kurvajólesz... találtam 1-et a Bátszimotornál egy 10-esért ha ez lenne a gond...de viszont 115cm hosszú... ez elég hosszú ?
Minek olvasod ha mindent jobban tudsz.
Egyszerűbben, hogy értsd. Csak már felhúztam magam:S. Szaladj ki a garázsba, gyújts rá egy cigire, pumpálj rá jópárat a kuplungkarra, és érezni fogod, ahogy felkeményedik és újra működtet.
Ha működik akkor jól áll.
De fene tudja így távolból.
na így már értem. akkor az a rúd amiről a képet csináltam, akkor az a kinyomórúd lehet ezek szerint... lehet hogy az nem áll jól benne ?
Ne legyen már mindenki ennyire önjelölt motorszerelő. Lefogadom, hogy mikor raktad vissza a fedelet a munkahenger dugattyúját visszanyomtad. Mivel önbeálló a szerkezet, ha húznál a karon 10-20-at az ég világon semmi baja nem lenne a motornak. A sok mikrokapcsolós hozzászólás meg? Amúgy hülye vagy a motorhoz ,szerintem ne nyúlj hozzá se az indexhez se semmihez legközelebb, mert csak elbaszni fogod. A másik meg, hogy itt a fórumban a többiek is olyan analfabéták mint te. Délután óta nézem a hozzászólásokat, már mikor beírtad a problémát tudtam, hogy ez lesz a baja. Kiváncsiam várom, hogy megoldódott-e:D
Az ezresen egy hidraulikus kuplung van nem bowdenes mint a 650-esen.
Egy kis munkahengert működtetsz a karral és lenn van a párja a kuplungnál a trutyi közt.Egy fékcső megy oda.Fékfolyadék is kell hozzá.
Pont úgy is műkszik mint a fék.
Csak itt nem betétet fog a tárcsához hanem a dugattyú ezt a rudat nyomja ki-be.
Egyszerűbben nem tom, elmagyarázni.

Sanyi mondta hogy a kosz/trutyi/hő hatására meg az elhanyagoltságéra megadja magát az alsó henger tömítése.Ő simán ki szokta cserélni a karmantyút és jó szokik lenni.
Keresd őt emiatt.
huhh, bocsika hogy tényleg ennyire értetlen vagyok de milyen karmantyúra gondolsz ?
Szeret behalni a karmantyú.
Folyt belőle a folyadék?
"nedű" is van benne pedig..
Van benne "nedű"? Az 1000-seknek a kuplung a gyengéje
akkor ezek szerint, csak a kuplunggal lesz baj, nem ?
Nekem a cég a távolsági busz bérletem 80%-át kifizeti.Busszal is járok a melóba.Én így spórolok.Általában hétvégén használom a kocsit és a motort.De akinek nem fizetik annak szívás a tömeg közlekedés.Amellett,hogy drága,zsúfolt büdös és korszerűtlen.Mindemellett nálunk számtalan dolgozó kocsival jár vidékről,pedig kifizetnék neki a busz 80%-át és elég sűrűn lenne járata is.
igen, tehát ha berakom sebességbe, akkor ugrik egyet a motor...
Én speciel most per pill szívok mint a torkos borz.Ilyen rossz 2 hónapunk még sosem volt pedig folyamatos a lejtmenet.
Sajnos mindenki a luxuskiadásokon spórol.
És a bútor az.
Ugyan mindennap látom az oviba igyekvőket kocsival.Arra valahogy mindíg jut píz.1 kocsi 1 ember elven.
Bútorra meg 30 évente.
Most volt egy olyan hogy nem veszi meg az újat mer mit csináljon a régivel.Mondom ingyen átveszem...................letették.
Ennyire poros vén rusnya szart még nem láttam.
És erre mondta hogy semmi baja.
25 éve nem volt porszívózva.
csak az eddigiek alapján feltételezem...
Demennyirepesszimistavagy
majd lesz nem kell aggódni
Ja és örvendjünk, hogy a benzin még nincs 500 Ft
Ja volt, de hát akit szar állapotban talált tarkón a NAGY GAZDASÁGI VÁLSÁG az bizony nagyobbat esett. Na most azért nem voltunk mi annyira acélosak sosem, de akkor meg végkép nem. Bár akkoriban sok szép dolog történt, lett viaduktunk, meg alagutas autópályánk 2 homokkupac alatt. Öcsém de jó is az!