Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A vevők hiányával?
Mondjuk a mobile.de nem kér kenyeret.
Meg kéne nézni az évjáratban mennyért mennek el.
nem már 4 kerék, fúj

eladó itthon is van bőven, a probléma inkább a vevőkkel vannak
Mivel nem akarom eladni.................bár ha jönne valaki és egy 2011-es 1050-esbe beszámítaná szőr a szőrben.
Megremegnék.
Én se adnám el, de más dolgok úgy alakultak, hogy ...
Hirdetni kell, az nem kerül semmibe. Értelmes vevő mindig van, csak néha sokat kell rá várni
bagóért nem, faszfejeknek szintén nem, más meg nem akarta megvenni

úgyhogy marad...esetleg, ha összejön az octavia 4*4 turbo 1.8, akkor lehet beáldozásra kerül, de már itt kint...Errefelé lehet sok normális eladót találni, van is pénz, ritka az alkudozás, ezért mondtam májkinak, h ne otthon próbálja...

ausztria, szlovákia simán játszós!
hezitálásba mentem át, túlságosan imádom
a motorodat megvették?
jótanács: próbáld külföldi oldalakra többért feldobni, otthon nincs fizetőképes kereslet...és kevés az alkudozó...
Hát hajrá.
Remélem mielőbb elviszi valaki és örül neki.
Én még alkuképes is vagyok valamelyest, mert a helyzet úgy hozta kell a lé!
Volt olyan hogy semmi mást nem akart csak tapasztalatokat mondjam el a tipusról.
Kiselőadásokat vártak.
Szerintem ilyen otthon a gép előtt álló pattanásos pistike kaliber aki sosem fog látni semmit és érdekelte mi merre hány lépés.
ez a pofátlanság és a másik lehúzása nemzeti sport lett sajnos
A helyzet nem kedvez motor eladásnak.
Én ha eladnám (nem tervezem mer dúl a ) sem biztos hogy most dobnám fel.
Elég pofátlan vevőjelöltekkel is találkoztam.
Láttam! De ami biztat, hogy ez fiatalabb és jócskán kevesebb kilóméteréhez képest elég jól felszerelt! NO MEG A 25 kW!
Amilyen nehezen adtam el meg is lesz még egy ideig sajnos.
GSS is eladná de nem tolonganak sorban állva.
Hát sajna nem! Bár még megvan a gép!
Huhh téged se kergetlek meg már az euroringen.
Helló evribodri!

Akadt néhány eladó extra ami a motorozáshoz kellhet:

- Suzuki SV 650 láncszett
- Sv 650 légszűrőház csonk
- Dainese melkas protektor
- Dainese lapocka és nyak protektor
- Raitek MotoGP csizma (41-es)
- Moto detail üléstáska (hátsó ülésre rögzíthető, mint egy púp)

Ha valakit érdekelnének a dolgok írjon a budmyke(kukac)gmail.com-ra

Ha meg nem...

DE....

154!
Ja...........én noname-nek nézem.
Nem szokás egybe gyártani.
De lehet tévedek.
Ha a leömlőt fogja a mágnes akkor sanszos hogy gyári bilirozsdamentes acél.
Köszi nézem így.
nem az a cél, h megfektesd az elektromos rendszert, hanem életszerű szituációt próbálj utánozni :) (refi+fék+index+... túlzás)
az indexet nem használod állandóan...
én beindítanám, az ugye alapból világítás. gyújtás.
rákapcsolnám a kérdéses fűtést.
ha marad a 14V környéke, akkor "menetben" minden OK.
ezután rányomnám a féklámpát - ha szerpentinezel, akkor azért használod masszívan. Ha még mindig marad a 14V, akkor nincs miért aggódni.
Na ez jó.Köszi.
Kimérem multiméterrel a dolgot hétvégén.
Akksi az ülés alatt jó helyen.
Jólértem beröffentem mérek egy alap feszkót és elkezdek indexelni,fékezni meg refizni meg ez a fűtés és ha leesik mondjuk 12-13 voltra akkor gebasz van?