bagóért nem, faszfejeknek szintén nem, más meg nem akarta megvenni
úgyhogy marad...esetleg, ha összejön az octavia 4*4 turbo 1.8, akkor lehet beáldozásra kerül, de már itt kint...Errefelé lehet sok normális eladót találni, van is pénz, ritka az alkudozás, ezért mondtam májkinak, h ne otthon próbálja...
Volt olyan hogy semmi mást nem akart csak tapasztalatokat mondjam el a tipusról.
Kiselőadásokat vártak.
Szerintem ilyen otthon a gép előtt álló pattanásos pistike kaliber aki sosem fog látni semmit és érdekelte mi merre hány lépés.
A helyzet nem kedvez motor eladásnak.
Én ha eladnám (nem tervezem mer dúl a ) sem biztos hogy most dobnám fel.
Elég pofátlan vevőjelöltekkel is találkoztam.
Ja...........én noname-nek nézem.
Nem szokás egybe gyártani.
De lehet tévedek.
Ha a leömlőt fogja a mágnes akkor sanszos hogy gyári bilirozsdamentes acél.
az indexet nem használod állandóan...
én beindítanám, az ugye alapból világítás. gyújtás.
rákapcsolnám a kérdéses fűtést.
ha marad a 14V környéke, akkor "menetben" minden OK.
ezután rányomnám a féklámpát - ha szerpentinezel, akkor azért használod masszívan. Ha még mindig marad a 14V, akkor nincs miért aggódni.
Na ez jó.Köszi.
Kimérem multiméterrel a dolgot hétvégén.
Akksi az ülés alatt jó helyen.
Jólértem beröffentem mérek egy alap feszkót és elkezdek indexelni,fékezni meg refizni meg ez a fűtés és ha leesik mondjuk 12-13 voltra akkor gebasz van?
Meg kéne nézni az évjáratban mennyért mennek el.
eladó itthon is van bőven, a probléma inkább a vevőkkel vannak
Megremegnék.
úgyhogy marad...esetleg, ha összejön az octavia 4*4 turbo 1.8, akkor lehet beáldozásra kerül, de már itt kint...Errefelé lehet sok normális eladót találni, van is pénz, ritka az alkudozás, ezért mondtam májkinak, h ne otthon próbálja...
ausztria, szlovákia simán játszós!
Remélem mielőbb elviszi valaki és örül neki.
Kiselőadásokat vártak.
Szerintem ilyen otthon a gép előtt álló pattanásos pistike kaliber aki sosem fog látni semmit és érdekelte mi merre hány lépés.
Én ha eladnám (nem tervezem mer dúl a
Elég pofátlan vevőjelöltekkel is találkoztam.
GSS is eladná de nem tolonganak sorban állva.
Akadt néhány eladó extra ami a motorozáshoz kellhet:
- Suzuki SV 650 láncszett
- Sv 650 légszűrőház csonk
- Dainese melkas protektor
- Dainese lapocka és nyak protektor
- Raitek MotoGP csizma (41-es)
- Moto detail üléstáska (hátsó ülésre rögzíthető, mint egy púp)
Ha valakit érdekelnének a dolgok írjon a budmyke(kukac)gmail.com-ra
Ha meg nem...
DE....
154!
Nem szokás egybe gyártani.
De lehet tévedek.
Ha a leömlőt fogja a mágnes akkor sanszos hogy gyári bilirozsdamentes acél.
én beindítanám, az ugye alapból világítás. gyújtás.
rákapcsolnám a kérdéses fűtést.
ha marad a 14V környéke, akkor "menetben" minden OK.
ezután rányomnám a féklámpát - ha szerpentinezel, akkor azért használod masszívan. Ha még mindig marad a 14V, akkor nincs miért aggódni.
Kimérem multiméterrel a dolgot hétvégén.
Akksi az ülés alatt jó helyen.
Jólértem beröffentem mérek egy alap feszkót és elkezdek indexelni,fékezni meg refizni meg ez a fűtés és ha leesik mondjuk 12-13 voltra akkor gebasz van?